3.5 den sonra benim bağlantı koptu :p kendimi upgrade edemedim onnüçün uygun olan arkadaşlar buraya cevap yazabilirlerse oynayalım.
İstanbul D&D 3.5 Oyun
İstanbul D&D 3.5 Oyun
Arkadaşlar haftasonu, Cumartesi günü İstanbulun herhangi bir mekanında akşam saat 5 den sonra D&D 3.5 de oyun oynayacak, oynatacak oyuncular aramaktayım. Var mı kendisine bu zamanlar uyan oyun mesaklısı insanlar 
3.5 den sonra benim bağlantı koptu :p kendimi upgrade edemedim onnüçün uygun olan arkadaşlar buraya cevap yazabilirlerse oynayalım.
3.5 den sonra benim bağlantı koptu :p kendimi upgrade edemedim onnüçün uygun olan arkadaşlar buraya cevap yazabilirlerse oynayalım.
her zaman yalan söyle ki, kimse yalan söylediğini anlayamasın
güç amacın, k
güç amacın, k
-
Possessed
- Site Çizeri
- Posts: 958
- Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
- Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
- Contact:
Daha biletimi almadım ama 16 Ocak civarında İstanbul'a gelip 1 ay kalacağım, sonra okul nedeniyle ayrılmak zorundayım. 1 ay boyunca devam edebilecek uzun bir oyun yapabiliriz. Tabii ben de oyuncuyum, oynatmayı bilmiyorum. Sanırım Androner'i ikna etmemiz gerekiyor 
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..


