şirinworld

Ben her konuda geyik yaparım diyorsanız…
Post Reply
Efla
Site Admin
Site Admin
Posts: 3913
Joined: Sat Apr 10, 2004 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

şirinworld

Post by Efla »

Evet arkadaşlar. Aslında benim bulduğum bir geyik değil. Orjinali site yönetimiyle ilgili eleştirileri aldığımız başlıkta Darkgnome'a ait olan bir geyik. (+rep kendisine)

Frpworld şirinler köyü olsaydı. Kim hangi şirin olurdu?
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
catboy
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 3268
Joined: Fri Jan 19, 2007 10:00 am
Location: Izmir
Contact:

Post by catboy »

eskiden olsa catboy için gözlüklü şirin derdim de artık o kadar da değildir diye düşünüyorum, lütfen ama öyle değil mi? :D
SacoKhan
Forum Yöneticisi
Posts: 2585
Joined: Thu Mar 10, 2005 10:00 am
Location: Yalnızlığın hüküm sürdüğü yerden

Post by SacoKhan »

Walter: İsyankar şirin
Darkgnome: Gözlüğü yok ama kesinlikle gözlüklü şirin derim. çok yakışır bence
Efla: şirin baba'ya uyuyor bence
WizardofQuarks:Turuncu saçlı olan şirin vardı ondan :)
Catboy: Hiperaktif şirin

aklıma geldikçe eklerim
And i still wonder if you ever wonder the same!...
Darkgnome
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 3918
Joined: Sat Jan 31, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Darkgnome »

Mesajımın üstündeki göz yaşlarına aldırmayın. Dostum sandığım biri (Saco) düşmanım çıktı (SacoKHan!)

şirin baba: Efla
şirine: Ilyra
Mucit: Dwaxer (Hakketen bu adam nerde?)
Aşçı: Artemis
İzci: Bogus
Ressam: Devrimk
Huysuz: Lord_Feanor (çünkü yönetimi sevmeyen bir tek o var... :P )
şakacı: Edmond
Hayalci: Catboy
Miskin: Darkgnome

....

... Ha bir de SacoKHan vardı. Gargamel olsun, hatta Azman olsun o... :D
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
catboy
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 3268
Joined: Fri Jan 19, 2007 10:00 am
Location: Izmir
Contact:

Post by catboy »

En çok Artemis'e güldüm hiç aklıma gelmezdi ama cidden ya çok komiğime gitti. :D

Aslında kimselere demiyordum ama Cityville diye facebookta oynadığım bir şehir kurma uydurasyon oyunu var da orada dükkanların isimlerini hep sitemizden koyuyorum. Mesela fırının adı Artemis Bakery idi yani sonra Efla Toy Store, Illyra Flower Kiosk, Aegron Video Shop gibi isimler de var. Sacokhan'ı bilardo salonunun sahibi yapmıştım bir de sanırım. Daha vardı bir sürü kişi de unuttum kimi nereye koydum, gerçi hala oynuyorum o oyunu. Kendimi Catboy Coffee Shop olarak ekledim bir de. Edmond, Walter, Lysana, Lydronk bayağı br kişi daha vardı... Neyse bunu sonunda ortaya çıkartacağım bir anı bekliyordum, aşçı şirin Artemis'i görünce aklıma geldi ve döktüm ortaya bu gerçeğimi de... :D
SacoKhan
Forum Yöneticisi
Posts: 2585
Joined: Thu Mar 10, 2005 10:00 am
Location: Yalnızlığın hüküm sürdüğü yerden

Post by SacoKhan »

Bilardo salonu sahibi, azman, gargamel...I'm waiting :)
And i still wonder if you ever wonder the same!...
Post Reply