Karakter yaratımıyla ilgili bir iki sorum vardı da;
1- Karakter kağıtlarını oluşturduktan sonra kime göndermemiz gerekiyor. Size mi, herhamgi bir admine mi yoksa ileri deforumda açılacak birbaşlığamı???
2- Point buy sisteminde başlangıç puanları kaç olacak???
Bir kaç soru...
-
winterwolf
- Kullanıcı

- Posts: 268
- Joined: Fri Jan 02, 2004 10:00 am
- Location: Ankara
Bir kaç soru...
�nen i-Estel Edain, ú-chebin estel anim
"I gave Hope to the Dúnedain, I have kept no hope for myself"
"I gave Hope to the Dúnedain, I have kept no hope for myself"
E1
Karakterler yaratımı ile ilgili sorularınızı bu bölümde sorabilirsiniz.
Ã?ncelikle şu an için herhangi bir karakter yapımı söz konusu değil. Sizler isterseniz karakterlerinizi önceden düşünebilir yada hazırlayabilirsiniz ama bunları henüz kabul etmiyoruz. Temel hazırlıklarımızı tamamladığımızda karakterlerinizi yaratmaya başlayacaz.
Karakterleri onaylayacak olan kişi öncelikle ben olduğumdan, karakterinizi de benimle yapacaksınız.
Point Buy yönteminde tüm ability skorları 8 den başlar. Bu ve benzeri karakter yaratımı ile ilgili ayrıntıları ilerde detaylı şekilde anlatacam. Yani d20 kurallarını bilmiyorum diye dert etmenize gerek yok.
Ã?ncelikle şu an için herhangi bir karakter yapımı söz konusu değil. Sizler isterseniz karakterlerinizi önceden düşünebilir yada hazırlayabilirsiniz ama bunları henüz kabul etmiyoruz. Temel hazırlıklarımızı tamamladığımızda karakterlerinizi yaratmaya başlayacaz.
Karakterleri onaylayacak olan kişi öncelikle ben olduğumdan, karakterinizi de benimle yapacaksınız.
Point Buy yönteminde tüm ability skorları 8 den başlar. Bu ve benzeri karakter yaratımı ile ilgili ayrıntıları ilerde detaylı şekilde anlatacam. Yani d20 kurallarını bilmiyorum diye dert etmenize gerek yok.
"Lovefull Evil"