Bir kaç soru...

Site içi rp de kullanılacak kurallara uygun karakterlerin yaratılıp sunulacağı bölüm...

Post Reply
winterwolf
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 268
Joined: Fri Jan 02, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Bir kaç soru...

Post by winterwolf »

Karakter yaratımıyla ilgili bir iki sorum vardı da;

1- Karakter kağıtlarını oluşturduktan sonra kime göndermemiz gerekiyor. Size mi, herhamgi bir admine mi yoksa ileri deforumda açılacak birbaşlığamı???

2- Point buy sisteminde başlangıç puanları kaç olacak???
�nen i-Estel Edain, ú-chebin estel anim
"I gave Hope to the Dúnedain, I have kept no hope for myself"
Dilbao
Başbüyücü
Posts: 818
Joined: Tue May 20, 2003 10:00 am
Location: İstanbul

E1

Post by Dilbao »

Karakterler yaratımı ile ilgili sorularınızı bu bölümde sorabilirsiniz.

Ã?ncelikle şu an için herhangi bir karakter yapımı söz konusu değil. Sizler isterseniz karakterlerinizi önceden düşünebilir yada hazırlayabilirsiniz ama bunları henüz kabul etmiyoruz. Temel hazırlıklarımızı tamamladığımızda karakterlerinizi yaratmaya başlayacaz.
Karakterleri onaylayacak olan kişi öncelikle ben olduğumdan, karakterinizi de benimle yapacaksınız.

Point Buy yönteminde tüm ability skorları 8 den başlar. Bu ve benzeri karakter yaratımı ile ilgili ayrıntıları ilerde detaylı şekilde anlatacam. Yani d20 kurallarını bilmiyorum diye dert etmenize gerek yok.
"Lovefull Evil"
Post Reply