herşeyden önce ilgili, istekli fakat acemi olan kişiler ne yapıcak. karakterini nasıl düzenliyecek. açık söliyim 3.5 edition kurallarının hiçbirini bilmiyorum. öğrenme olanağımda çok az bu konuda tam bilgilendirilme yapılacakmı. yoksa acemiler öyle olmaya devam etsinler gibi bir olaymı söz konusu saygılarımla
Karakterleri bizzat benimle birlikte yapacaksınız, gerekirse her aşamada yardımcı olmaya çalışacam. Bunun haricinde karakter yaratımı hakkında ufak bir rehber hazırlamayı planlıyorum zaman bulursam.