denetim

Site içi rp de kullanılacak kurallara uygun karakterlerin yaratılıp sunulacağı bölüm...

Post Reply
User avatar
siatias
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 117
Joined: Wed Dec 10, 2003 10:00 am
Location: bursa

denetim

Post by siatias »

Oynattığım oyunlarda şöyle bir problemle karşılasmıştım; elf karakter dwarf, half orc elf gibi davranışlarda bulunuyordu..
Bunun ne kadar can sıkıcı bir durum olduğunu eminimki anlıyorsunuzdur.
Buyüzden her isteyenin istediği ırka sahip olması sizce mantıklı mı?
Bu ayarlamaları forumda kullandıklarınız gibi(cırak, usta vs) bir sisteme bağlayamazmısınız? Böylece insanlar oynatmayı basaramayacakları karakterlere sahip olamazlar..
Ayrıca level 7 baslamak? Bu biraz garip geliyor kulağa..
2nd ed için düşünürsek benim 1-5 aralığında isteniğiniz level olabilirsiniz dediğim oyuncularımdan çok çok azı level 1 baslamayı tercih etti şimdiye kadar..
Bilmiyorum bunlar benim kafamı meşgul eden sorular, umarım gereksiz değillerdirde bir katkıları olur..
Dragonfire
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 2005
Joined: Sun Sep 21, 2003 10:00 am
Location: Abyss

Post by Dragonfire »

Ã?ncelikle D20 kuralları geçerli olduğundan Level çok büyük bir sorun değil. Ayrıca Drowunu drow gibi oynatamayan adam RPP alamaz ve böylece Level up olmaz. Ayrıca çok yanlış bir oynatma tarzı varsa ozaman zaten o mesajları silinir.
"What is locked can be opened; What is hidden can be found; What is yours will be mine."
Post Reply