Karakterlerin tek bir versyona göre hazırlanmasının pek cok problemi ortadan kaldıracağı ve bir karmaşayı önleyeceği aşikar, fakat bazılarımız 3rddense 2ndı daha çok seviyor.
Site içi rpde ufakta olsa 2ndada yer vermeye çalışsak? Bunu yapmamız mümkün değil mi?
şu an için mümkün değil bunun sebepleri ise bu denetemi sağlayacak yönetici sayısının azlığı. 3'rd edit.e daha hakim olunması ve 3'rd in daha basit ve yeni kullanıcılar tarafından daha revaçta olması.
"What is locked can be opened; What is hidden can be found; What is yours will be mine."