sayın site yöneticileri Thlyrotel in aşağıda belirttiği görüşlere aynen katılmakla beraber aynı topic e mesaj atamadığım için bu başlığı açtım.
http://www.frpworld.com/modules.php?nam ... pic&t=2643
evet ustalar lvl 10 unda üzerine çıkabiliyor fakat yine de yeni kullanıcılara verilmiş bu yüksek seviye beni ve benimle beraber birçok arkadaşı huzursuz etti.bunun taraflarınızca yeniden tartışılmasını istiyorum.isterseniz özel mesajla bu konudaki kendi fikrimi de belirtebilirim.
archmage pelerinini eliyle çeker,göğsünde beklettiği diğer eliyle soylulara selamını sunar...
usta ile olmayan arasındaki farklar II
usta ile olmayan arasındaki farklar II
Bu kullanıcı siteden ayrılan fakat forum düzeni açısından mesajlarının durması gereken kullanıcılar için ayrılmıÅ?tır. Kullanıcı kesinlikle yoktur. Sorumluluk ve yükümlülü
Ã?ncelikle dereyi görmeden paçaları sıvamayalım. TCK ya zina eklensinmi eklenmesinmi şeklinde tartışmalara benzemesin bu. Bi bekleyin bakalım, herşey başlasın, ona göre yorumunuzu yapın. şu anda yaptığınız yorum ve itirazların hiçbiri sonucu değiştirmeyecektir. Ama sonucu gördükten sonra yapacağınız yorumlar birçok şeyi değiştirme gücüne sahip olacaktır.
Yani bekleyip görelim, beğenmezsek lafımızı söylemekten çekinmeyelim..
Yani bekleyip görelim, beğenmezsek lafımızı söylemekten çekinmeyelim..
"Lovefull Evil"
