Arkadaslar sisteminizin yeni bir uyesiyim ancak bu karakter kagidi yaratma isiyle ilgili her okudugum mesajda dahada cok kafamin karistigini belirtmeden edemiycem
bu karakter kagitlarini nasil yaratiyoruz yani bunun icin sistemde bi form gibi bisey olmasi gerekmiyomu aksi takdirde bunu sisteme nasil kayit edicez
herkesin profesyonel oyuncu yada dm olmadigini dusunerek bu konuya aciklik getirirseniz sanirim iyi olacak
yani herkes kendisi icin alip eline kagidi kalemi bi kagit hazirlayip sizlerden birine postaliycakmi nasil olcek bu is karakter olusturma isimli bi basligin olmasi ve herkesin yaratacagi karaktere iliskin ozellikleri buraya yollamasi gerekmiyormu yada boyle bisey varda benim mi haberim yok
sayenizde paronayaklasmaya basladim galiba neyse umarim bu konuya bi aciklik getirirsiniz
karakter kagitlarinin hazirlanmasina iliskin
Karakterlerinizi benim gözetmenliğim ve yardımlarımla yapacaksınız. Kimse birşey kağıt-kalem ile uğraşmayacak elbette...
Fakat henüz karakterlerin yapımları başlamadı. Böylece karakterler yapılana kadar, varsa sorularınıza cevap arayabilirsiniz.
Doğrudan bana yada sitenin ilgili bölümünde sorarsanız sorunuza mutlaka bir cevap alırsınız.
Fakat henüz karakterlerin yapımları başlamadı. Böylece karakterler yapılana kadar, varsa sorularınıza cevap arayabilirsiniz.
Doğrudan bana yada sitenin ilgili bölümünde sorarsanız sorunuza mutlaka bir cevap alırsınız.
"Lovefull Evil"
