karakter kagitlarinin hazirlanmasina iliskin

Site içi rp de kullanılacak kurallara uygun karakterlerin yaratılıp sunulacağı bölüm...

Post Reply
User avatar
gods_tear
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 4
Joined: Sun Oct 10, 2004 10:00 am
Location: Kabul / AFGANISTAN

karakter kagitlarinin hazirlanmasina iliskin

Post by gods_tear »

Arkadaslar sisteminizin yeni bir uyesiyim ancak bu karakter kagidi yaratma isiyle ilgili her okudugum mesajda dahada cok kafamin karistigini belirtmeden edemiycem

bu karakter kagitlarini nasil yaratiyoruz yani bunun icin sistemde bi form gibi bisey olmasi gerekmiyomu aksi takdirde bunu sisteme nasil kayit edicez

herkesin profesyonel oyuncu yada dm olmadigini dusunerek bu konuya aciklik getirirseniz sanirim iyi olacak

yani herkes kendisi icin alip eline kagidi kalemi bi kagit hazirlayip sizlerden birine postaliycakmi nasil olcek bu is karakter olusturma isimli bi basligin olmasi ve herkesin yaratacagi karaktere iliskin ozellikleri buraya yollamasi gerekmiyormu yada boyle bisey varda benim mi haberim yok

sayenizde paronayaklasmaya basladim galiba neyse umarim bu konuya bi aciklik getirirsiniz
Dragonfly
Kutsanmış Kişi
Posts: 1262
Joined: Thu Mar 25, 2004 10:00 am
Location: Doğu Limerik

Post by Dragonfly »

Eh bilirsin ingilizce kullanmadan olmaz açıklamak için tüm bilgeliği sergilemek lazım ama bunu öğretmeyi bilerek yapmak lazım.

Yanlışlık düzeltilecektir emin ol.
Dragonfly ;
Keeper of the Grove, Forest King
<u>Domains</u>:Animal,Earth,Plant,Protection
Doğanın Tapınağı
Dilbao
Başbüyücü
Posts: 818
Joined: Tue May 20, 2003 10:00 am
Location: İstanbul

Post by Dilbao »

Karakterlerinizi benim gözetmenliğim ve yardımlarımla yapacaksınız. Kimse birşey kağıt-kalem ile uğraşmayacak elbette...

Fakat henüz karakterlerin yapımları başlamadı. Böylece karakterler yapılana kadar, varsa sorularınıza cevap arayabilirsiniz.
Doğrudan bana yada sitenin ilgili bölümünde sorarsanız sorunuza mutlaka bir cevap alırsınız.
"Lovefull Evil"
Post Reply