Aslında film değilde kitaba bakarsak Galadriel Arwenden bile güzel bence. Ayrıca kural kitabında da bundan az ve öz bahsedilir. Galadrielin aynasınında sözü geçer orada.
"What is locked can be opened; What is hidden can be found; What is yours will be mine."
E Arwen rolüne Liv Tyler'ı verirsen diğerli ucube kalır tabi, ama koy bakalım Galadriel rolüne Adriana Lima'yı bak noluyo, şöyle iki yürüsün filmin senaryosu değişir, Sauron'un gözü hep Galadriel'e bakar, hobbitler eteğinin altına bakar, Aragorn Arwen'i satar Galadriel'e yazar, Legolas yanından ayrılmaz, Gimli efkardan içkiye vurur kendini Galadriel suratıma bakmaz diye, Gandalf bütün havai fişeklerini Galadriel için patlatır iki hava yapim diye, Saruman kuleyi falan Galadriel'e hediye eder evlenmek için, Faramir'le Boromir kavga ederler babaları ikisini de öldürür Galadriel'i vişne yemeye davet eder, Dokuzlar Galadriel'e yaranmak için cirit oyunları düzenlerler, Nazgûl Lordu "atın ölümü arpadan olsun" diyip tüm benliğini Galadriel'e sunar, Gollum'sa yüzüğü satıp bütün parayı estetik ameliyat fitness'a falan yatırır sırf yakışıklı görünmek için... :schemes: :w00t: :ayyyy!: :king: :schemes: hahahahaha çok güldüm ben bu olaya, başka fikri olan varmı?
And i still wonder if you ever wonder the same!...
E Arwen rolüne Liv Tyler'ı verirsen diğerli ucube kalır tabi, ama koy bakalım Galadriel rolüne Adriana Lima'yı bak noluyo, şöyle iki yürüsün filmin senaryosu değişir, Sauron'un gözü hep Galadriel'e bakar, hobbitler eteğinin altına bakar, Aragorn Arwen'i satar Galadriel'e yazar, Legolas yanından ayrılmaz, Gimli efkardan içkiye vurur kendini Galadriel suratıma bakmaz diye, Gandalf bütün havai fişeklerini Galadriel için patlatır iki hava yapim diye, Saruman kuleyi falan Galadriel'e hediye eder evlenmek için, Faramir'le Boromir kavga ederler babaları ikisini de öldürür Galadriel'i vişne yemeye davet eder, Dokuzlar Galadriel'e yaranmak için cirit oyunları düzenlerler, Nazgûl Lordu "atın ölümü arpadan olsun" diyip tüm benliğini Galadriel'e sunar, Gollum'sa yüzüğü satıp bütün parayı estetik ameliyat fitness'a falan yatırır sırf yakışıklı görünmek için...
ahahahaha süper yahu :king:
zaten adriana lima yı çook beğenirim o yüzden iyice bi koptum puhahha
There'll be war, there'll be peace.
<br>But everything one day will cease.
<br>All the iron turned to rust;
<br>All the proud men turned to dust.
Kara Cazibe Takhisis, daha sexy ve ölümcül bi ölümlü/ölümsüz mü var ki ondan başka?
Ama kesinlikle güzel değildir kara kraliçe .
Duru gibi güzelliği olan varsa o Laurana'dır.O güzelim altın saçları, ay ışığında humanoidi ah ettiren güzelim çehresi,Abyss`ten daha derin gözleriyle Fantastik alemin en güzel kadınıdır kendisi.
(Tanis i öldürmekten beter edip, hem öldürüp hem undead yapıp ruhunu bile yok etmeyi istediğimi söylemiş miydim ha? )
''Nindyn vel'uss kyorl ninta ratha, thalra elghinn dal l' alust...''
Kimler ki arkasını kollar, ölüm onları önden bulur...
Bence Galadriel di.Ama seksiden cok nasıl anlatsam boyle karsısında saatlerce durup izleyebileceginiz bi guzelliği vardı(kitapta).Filmde ise Galadriel rolune Cate Blanchett cok iyi oturmustu ama bence Michelle Pfeiffer daha cok yakısırdı.A bi de sey vardı.Elminster ın Cezbedilisi nde Saeraede=Gölgelerin Hanımı vardı.Kitapta gercekten cok seksi tasvir edilmişti.Ustelik vucut bulmadan bir sis halindeyken bile cok seksi oldugunu hayal edebiliyordunuz.Onun da filmi cekilirse bence Monica Bellucci canlandırsın :plotting: