frpworld'ün gelmiş geçmiş en güzel sloganı!!

Başka hiçbir yere uymadı dediğiniz mesajlar için.
Post Reply
User avatar
Estebin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 105
Joined: Tue May 20, 2003 10:00 am
Location: Ankara

frpworld'ün gelmiş geçmiş en güzel sloganı!!

Post by Estebin »

Öoğunuz görmüşsünüzdür, belki dikkat etmemişsinizdir, explorer penceresinin üstünde bir yerlerde bir mavi bar var. Orada sitenin adı ve sloganı yazıyor. (Frpworld.com Başka bir dünya var, ışığın ve karanlığın kalplerde taşındığı.) gibi.
Geçen ana sayfadaki haberi okuyunca birden bire zihnimde bir kavrayış ışığı beliriverdi. Bu sitenin sloganı güncellemelerle beraber değişiyor! İlk baştaki kısım (Başka bir dünya var,") kısmı sabit hiç değişmiyor. Kalan kısım ise değişiyor. FreeText denen kısımda da örnekleri var zaten bunun. Galiba önceden kullanılmış olanlar oraya konarak biriktiriliyor. Ben de baktım bunlara, ilginç geldi öyle. Dedim ben de fıstık gibi bir slogan bulurum! Yaratıcılıksa yaratıcılık. Ölümcüllük desen en ölümcül benim (Baron Sengir bir gün bu sözünden pişmanlık duyacak gibi :D O zamana kadar keyfini çıkaracağım :D). Ben sloganın en alasını yaparım dedim. Veeeeeee geliyor. Ta-tam!

Başka bir dünya var, bir ejderhanın pullarında yansıyan ışıkta.

Nasıl size en güzel sloganı "ben" bulurum demiştim di mi? Beğenmeyenin zevkine şaşarım. Hah! Daha iyisini bulabileceğini düşünen varsa hodri meydan!. Bir zırvalayın da görelim! Benim için eğlenceli olabilir :D
Adminler de izlesin hatta. En güzel sloganı gelecek güncellemede kullansınlar. Benimkini yani :D Deha olduğum için beni övmenize gerek yok, doğuştan gelen bir yetenek :D
Karanlık yolumu gösterir, sessizlik gerçeği bana fısıldar. Onlar benim yoldaşım, ben onların parçası.
Raistlin
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 5819
Joined: Mon May 26, 2003 10:00 am
Location: Cehennem

Post by Raistlin »

Özgünüm :no
Bence şimdiki gayet güzel
Baron_Sengir
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 194
Joined: Mon Aug 11, 2003 10:00 am
Location: Ankara

Post by Baron_Sengir »

o mesaj profilden mi ne yazılan mesaj di mi?Hani 10dk boyunca herkes görüyo o mu?fena diil mesajın,dur bi de ben deniim bakiim;
Başka bir dünya var,her gözün görmediği
Başka bir dünya var,sadece zihnimizde varolan...
Evil rises,darkness falls...
User avatar
Estebin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 105
Joined: Tue May 20, 2003 10:00 am
Location: Ankara

Post by Estebin »

Hayır o 10 dklık mesaj değil. Explorer penceresinin en tepesinde yazan slogan. Mesela şu an ":::FRPWORLD.COM::: BASKA BIR DUNYA VAR, ISIGIN VE KARANLIGIN KALPLERDE TASINDIGI..." yazıyor.
Karanlık yolumu gösterir, sessizlik gerçeği bana fısıldar. Onlar benim yoldaşım, ben onların parçası.
Raistlin
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 5819
Joined: Mon May 26, 2003 10:00 am
Location: Cehennem

Post by Raistlin »

":::FRPWORLD.COM::: BASKA BIR DUNYA VAR, CEHENNEM VE CENNET'IN RUYALARLA KARISTIGI..."
That which doesn't kill you, makes you stronger
Only God should have this power
Wuroldar
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 851
Joined: Tue Jul 22, 2003 10:00 am

Post by Wuroldar »

":::FRPWORLD.COM::: BASKA BIR DUNYA VAR, BİZ ÖLÖMÖ BIRAKMIşKEN, ÖLÖMÖN BİZİ ARADIğI..."
Karanlık rüyaların ve kötü düşlerin karabasının en yakın dostu sizi selamlar!...
Raistlin
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 5819
Joined: Mon May 26, 2003 10:00 am
Location: Cehennem

Post by Raistlin »

Bu biraz... cenaze arabası marşı gibi olmadı mı??? Yani ne bilim çok fazla ölüm geçiyo sanki içinde... Ne dedim ben?
That which doesn't kill you, makes you stronger
Only God should have this power
Wuroldar
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 851
Joined: Tue Jul 22, 2003 10:00 am

Post by Wuroldar »

Ne biliyim aklıma ilk gelen şeyi söyledim şöylede olabilirdi:

":::FRPWORLD.COM::: BASKA BIR DUNYA VAR, BİZ MACERAYI BIRAKMIşKEN, MACERANIN BİZİ ARADIğI..."
Karanlık rüyaların ve kötü düşlerin karabasının en yakın dostu sizi selamlar!...
Raistlin
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 5819
Joined: Mon May 26, 2003 10:00 am
Location: Cehennem

Post by Raistlin »

Bu güzel oldu Wuroldar... takdire şayan... daha fazla düşünelim. Brainstorming...
That which doesn't kill you, makes you stronger
Only God should have this power
legacy_user_4

Post by legacy_user_4 »

şimdi bakıyorum da karşımda gelecek haftanın ve belki de ondan sonraki haftaların sloganları duruyor gibi. :D Estebin'i cesur ve akılcı hamlesinden dolayı kutlarım. Bu hareketinde Estebin'in meydan okumasını kabul ederek zihin yoran herkesi de. Corax takdire şayan demiş. Doğru takdire şayan yaptıklarınız...
Ve takdir edilecekler de. Buradaki en güzel sloganları seçerek güncellemelerde onları kullanacağız. Buraya yazdığınız bir sloganı birdenbire bu pencerenin tepesinden sizin mesajlarınıza bakarken görürseniz şaşırmayın :D
Kolay gelsin. Yaratıcılığınız bol olsun. Ya da ne denirse :D
Kendinize iyi bakın.
Raistlin
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 5819
Joined: Mon May 26, 2003 10:00 am
Location: Cehennem

Post by Raistlin »

":::FRPWORLD.COM::: BASKA BIR DUNYA VAR, ORADA YALNIZCA "SENI" BEKLEYEN..."
That which doesn't kill you, makes you stronger
Only God should have this power
User avatar
serinafairuza
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 92
Joined: Fri May 16, 2003 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Post by serinafairuza »

Ya ne cici kullanıcılarımız var. Valla ne kadar teşekkür etsem az beni bi kaç hafta slogan bulma derdinden kurtardınız. Öabalarınızın devamını dört gözle bekliyorum. yani aslında mantıklı siz yeni sloganlar bulun biz
-nickinizle- yayınlayalım (yarışma fragmanı gibi oldu ya neyse)!
Nature protects me, cause I serve her.
Baron_Sengir
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 194
Joined: Mon Aug 11, 2003 10:00 am
Location: Ankara

Post by Baron_Sengir »

Ben de çok sevgili site Admin lerimizi kutluyorum bu kadar candan bizi gazladıkları için :D :D

Başka bir dünya var,nice kahramanların yaratıldığı...
Evil rises,darkness falls...
Raistlin
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 5819
Joined: Mon May 26, 2003 10:00 am
Location: Cehennem

Post by Raistlin »

:::FRPWORLD.COM::: BASKA BIR DUNYA VAR, ADMINLERIN SIZI SUREKLI GAZLADIGI...

Nası ya? :mrgreen:
That which doesn't kill you, makes you stronger
Only God should have this power
User avatar
serinafairuza
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 92
Joined: Fri May 16, 2003 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Post by serinafairuza »

tamam zeki olduğunu kabul ettim ama abartma. gaz falan yok. sadece yeni slogan bul diye başımın etini yemelerinden sıkılmıştım. Öabalarınızı görünce sevindim
Nature protects me, cause I serve her.
Post Reply