Geçen ana sayfadaki haberi okuyunca birden bire zihnimde bir kavrayış ışığı beliriverdi. Bu sitenin sloganı güncellemelerle beraber değişiyor! İlk baştaki kısım (Başka bir dünya var,") kısmı sabit hiç değişmiyor. Kalan kısım ise değişiyor. FreeText denen kısımda da örnekleri var zaten bunun. Galiba önceden kullanılmış olanlar oraya konarak biriktiriliyor. Ben de baktım bunlara, ilginç geldi öyle. Dedim ben de fıstık gibi bir slogan bulurum! Yaratıcılıksa yaratıcılık. Ölümcüllük desen en ölümcül benim (Baron Sengir bir gün bu sözünden pişmanlık duyacak gibi
Başka bir dünya var, bir ejderhanın pullarında yansıyan ışıkta.
Nasıl size en güzel sloganı "ben" bulurum demiştim di mi? Beğenmeyenin zevkine şaşarım. Hah! Daha iyisini bulabileceğini düşünen varsa hodri meydan!. Bir zırvalayın da görelim! Benim için eğlenceli olabilir
Adminler de izlesin hatta. En güzel sloganı gelecek güncellemede kullansınlar. Benimkini yani
