Hem oyuncuların kendilerine kolayca oyun bulması hem de oyun sahiplerinin oyunlarını anlaşılır bir şekilde tanıtabilmesi için hepimizin yaratına olan bazı kuralları yürürlüğe koyuyorum.
1. Oyun başlığının en başına oyunun hangi ilde olduğunu mutlaka yazın.
2. Mesajlarını olabildiğince sade yazın. Başlığa "istanbul - vampire oynayanlar" yazdıktan sonra ilk cümleye "istanbulda bir oyun açıyorum. Vampire oynamak isteyen bana ulaşsın" şekilnde başlamak yazıyı boşa uzatmak olacaktır mesela.
3. Kimi başlıklar oyun başladıktan sonra oyunun konuşulduğu, tartışıldı başlıklar olacaktır kimi zaman. Ama bunu oyun başlamadan, daha hazırlık aşamaması yapmayalım. Ã?Ã?nkü konu dağılacak, başlığığa olan istek da azalacaktır.
4. 6 ay boyunca mesaj atılmayan başlıklar silinir. Eğerki silinmesini istemiyorsanız birşeyler yazın yada bana bildirin.
5. Mesajlarınızda gerekli olmadıça imza kullanmayın. Kimilerinin o kadar uzun imzası oluyor ki bazen sinir bozucu olabiliyor bu.
Konu ile ilgili her türlü sorunda bana danışabilirsiniz.
İyi oyunlar dileklerimizler...