Sevgilimle sevisir. sevdigim dostlarimla eglenir ve ailemi ziyaret ederdim. Son kez hayatta yapmak istediklerimin bir kismini yapmaya calisir ve olumu karsilamak icin bekledim...
Saygilarimla...
Sıradan bir insanla bir savaşçı arasındaki fark,
savaşçının olayları mücadele kavramıyla eşdeger görmesi,
sıradan bir insanın ise olayları mutluluk kaynağı ya da felaket olarak ele almas
sizleri bilmem ama ben giderken yanımda bir çok insan götürürdüm.yani bildiğim tüm düşmanlarımı öldürür ölmeden önce yarı tanrılık yapardım yaratamam ama can alırım şaka bir tarafa ölümü beklemez öldürmenin tadına varırdım ve öldürülmenin
sizleri bilmem ama ben giderken yanımda bir çok insan götürürdüm.yani bildiğim tüm düşmanlarımı öldürür ölmeden önce yarı tanrılık yapardım yaratamam ama can alırım şaka bir tarafa ölümü beklemez öldürmenin tadına varırdım ve öldürülmenin
gitmeden önce şerefsizlik yapacan öteki tarafta da sana şerefisli,k yapsınlar
--------------------------------------------------
Mutluluğun ve üzüntünün ötesinde...
şuanda napıosam aynısını yapmaya dewam ederdim yada biraz romantik takılmak gerekirse sevdiğim insanla birlikte bi deniz kıyısına giderdim kumların üstüne yatar onla birlikte ölümü beklerdim
Bir şehir,kalesini asla kaybetmez;
eğer onu taçlandıran duvarlar tuğladan
değil de insandan ise..
sevdiğim kıza seni seviyorum derdim, parayı harvurup harman savururdum, akşam yatmazdım zaten, tüm gün aşkımla birlikte olmak isterdim, aşk çocuğuyum ben, ölmeden öncede tabii ki kelime-i şaadet getirirdim, sevdiğimin gözlerine bakar, onu son kez öperdim , gözerimi kapayıp ruhumun vücudumu bırakmasını huzurla hissederdim.