Harika bende Kocaeli'deyim Derince'de oturuyorum, Kocaeli Ã?niversitesinde okuyorum FRP'yle ilgilenenlerle tanışmak isterim.. hatta bi FRP kulübü kursak okulda..
<em>Grave digger, when you dig my grave.. could you make it shallow? So that i can feel the rain..</em>
holeeyyyy!!!!!gökte ararken yerde buldum(bulmuşumdur umarım)
ben de izmit'te (çenesuyu'nda) yaşıyorum yazın hep buradayım neredeyse
bir kaç kişi daha çıkarsa grup oluşur e ama tabi bir de dm lazım en başta
''İYİ'' bir frpci sayılmam ama olma yolunda ilerlemeyi çok isterim lütfen yazın en azından bir oyun oynayalım!!!!!
arkadaşlar bende gölcüklüyüm ama gölcükte pek fazla bulunamıyorum.. anca tatilllerde.. ağustosta da bi cee yapıp kaçmayı planlıyorum.. eğer benim 'cee' yaptığım günlere denk gelirse oyunlarınızdan birini izlemek isterim..
[quote="ElvenBard"]Harika bende Kocaeli'deyim Derince'de oturuyorum, Kocaeli Ã?niversitesinde okuyorum FRP'yle ilgilenenlerle tanışmak isterim.. hatta bi FRP kulübü kursak okulda..[/quote]
bu arada bizim okulda bir frp kulübü varmış ama benim haberim yokkk
bizim okulda yani kocaeli üniversitesinde frp kulubü yok. Benim bir kaç arkadaşım kurmak için deneme girişiminde bulunmuşlardı ama olmadı. Varsada yasal olarak bir kulüp değildir. Ben geçen sene denedim tüzüğü ayarlayamadım ve yeterince insanla irtibata geçemedim.... Bu arada D.M lik yapıcak varsa bende size katılmak isterim.
kocaelinden sizi sakaryaya çağırıyorum üniversitemiz bünyesinde frp kulübümüze
bekleriz.. her türlü frp faaliyeti larp vs vs.. konferanslar anime gösterileri üni bahçesinde rp ler 100 lerce arkadaş felam
emerus wrote:kocaelinden sizi sakaryaya çağırıyorum üniversitemiz bünyesinde frp kulübümüze
bekleriz.. her türlü frp faaliyeti larp vs vs.. konferanslar anime gösterileri üni bahçesinde rp ler 100 lerce arkadaş felam
bekleriz... :w00t:
ehehe nispet kokuyor bu cümleler :p
şaka bi yana Sakarya Ã?ni'yi bu hususta tebrik ediyorum ve FRP klübünde emeği geçenleri ; ) Artık Marmara Ã?ni'de olduğum için o taraflarla pek bağlantım kalmadı yine de gelmek ister bu gönül :p
<em>Grave digger, when you dig my grave.. could you make it shallow? So that i can feel the rain..</em>
Kocaeli üniversitesi 4teyim bende. 4 senedir kuracaz arkadaşlarla ama nafile Okulun forum sitesine girin orada en aşağıda kulüpler bölümünde FrP KLUBÃ? diye bir başlık var şimdilerde buluşmak isteyenleri çağırıyorlar bir göz atın... Belki de bu sefer kurarız son senemde belli mi olur
<div align="center">Nindyn vel'uss kyorl nind ratha thalra elghinn dal lil alust... <br>Those who watch their backs meet death from the front... </div><br><strong><em><div align="right"><strong><em>Tharivol Amakiir the Dark Elf Mystics Master</em></strong