Warhammer 40K
Warhammer 40K
Evet arkadaşlar,dawn of war,gerçekten sağlam bir oyun olmuş ilgilenenlere duyrulur ve tavsiye edilir...hele bir açılış demosu varki...defalarca izletti kendini bana:)
İsim:Erethan Aereos
Irk:insan
Sınıf:Wizard/Evoker
Irk:insan
Sınıf:Wizard/Evoker
-
Dragonfire
- Seçilmiş Savaşçı
- Posts: 2005
- Joined: Sun Sep 21, 2003 10:00 am
- Location: Abyss
-
FreyaImplorer
- Kullanıcı

- Posts: 408
- Joined: Thu Apr 01, 2004 10:00 am
- Location: Bursa
.
şu sıralar yeniden oynuyorum. (bunun eskiden tur tabanlı bir versiyonu vardı, çok sevdiğim) Açılış demosu Jhon Wayne gazıyla, Ã?anakkale geçilmez arası, hatıralarda kalıcı bir savaş sahnesi çalışması. (kaç kere izlediğimi hatırlamıyuorum, özellikle kulaklık takarak hoş oluyordu)
Oyunun üniteleri hazırlanırken her ırka dengeleyici bir karşı ünit koymuşlar ki, görüntüsü farklı da olsa işlevi aynı olunca klonlanmış gerçeğini saklayamıyor. Starcraft'la tanıştığımızdan beri, bilimkurgu stratejilerde değişik ırkların savaş birimlerinin dengesiz olmasının çok daha hoş olduğunu anlamış bulunuyoruz.
Beni bu oyuna çekenler ise: benim gibi zora pek gelemeyen oyunculara tam tadında ve tutarlı bir zorluk derecesi sunması ve özellikle silah upgradeleri yapıldıktan sonra görsel olarak tatmin edici savaş sahneleri. Havada uçuşan envai çeşit mermi,roket, lazer, plazma, vs, göğüs göğüse çarpışmada kılıçların çekilmesi, robotların adamları tutup yerden yere vurması, birliklerin moral motivasyon dengeleri oyunu beğenmemdeki başlıca unsurlar. Gerçi eski sayılabilecek bir oyun ama oynamamış olanlar varsa tavsiye ederim denemelerini.
.
şu sıralar yeniden oynuyorum. (bunun eskiden tur tabanlı bir versiyonu vardı, çok sevdiğim) Açılış demosu Jhon Wayne gazıyla, Ã?anakkale geçilmez arası, hatıralarda kalıcı bir savaş sahnesi çalışması. (kaç kere izlediğimi hatırlamıyuorum, özellikle kulaklık takarak hoş oluyordu)
Oyunun üniteleri hazırlanırken her ırka dengeleyici bir karşı ünit koymuşlar ki, görüntüsü farklı da olsa işlevi aynı olunca klonlanmış gerçeğini saklayamıyor. Starcraft'la tanıştığımızdan beri, bilimkurgu stratejilerde değişik ırkların savaş birimlerinin dengesiz olmasının çok daha hoş olduğunu anlamış bulunuyoruz.
Beni bu oyuna çekenler ise: benim gibi zora pek gelemeyen oyunculara tam tadında ve tutarlı bir zorluk derecesi sunması ve özellikle silah upgradeleri yapıldıktan sonra görsel olarak tatmin edici savaş sahneleri. Havada uçuşan envai çeşit mermi,roket, lazer, plazma, vs, göğüs göğüse çarpışmada kılıçların çekilmesi, robotların adamları tutup yerden yere vurması, birliklerin moral motivasyon dengeleri oyunu beğenmemdeki başlıca unsurlar. Gerçi eski sayılabilecek bir oyun ama oynamamış olanlar varsa tavsiye ederim denemelerini.
.