Warhammer 40K

Mucit Gnomların hayal makineleri, pc, konsol oyunları hakkında her sey..
Post Reply
erethan
Başbüyücü
Posts: 1000
Joined: Sun Feb 15, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Warhammer 40K

Post by erethan »

Evet arkadaşlar,dawn of war,gerçekten sağlam bir oyun olmuş ilgilenenlere duyrulur ve tavsiye edilir...hele bir açılış demosu varki...defalarca izletti kendini bana:)
İsim:Erethan Aereos
Irk:insan
Sınıf:Wizard/Evoker
spawn77
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 176
Joined: Thu Aug 28, 2003 10:00 am
Location: izmir

Post by spawn77 »

Bu oyunun Beta testerlığını yapmıştım. Gerçekten çok iyi. Warcrafttan sonraki en iyi rts geliyor. tavsiye ederim.

Chaos Rulezz :!: :)
I am the banisher, the ill will that snuffs the final candle
Fallen
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 1054
Joined: Sun Jul 04, 2004 10:00 am
Location: İzmir

Post by Fallen »

Kesinlikle muhteşem bir oyun warcraft hayranlarının hoşuna gideceği kesindir..(bence warcraftdan daha iyidir..) ilk demosunu 283617378738 kere seyrettim... :lol:
Sahi nasıldır yüzü dostunun.. senin yüzündür o pürüzlü ve kusurlu bir aynada...
Dragonfire
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 2005
Joined: Sun Sep 21, 2003 10:00 am
Location: Abyss

Post by Dragonfire »

Bu yeni olan warhammer sanrısam. Hemen incelemeye ve oynamaya alıyorum. Yorumlarımı bildiririm en kısa zamanda.
"What is locked can be opened; What is hidden can be found; What is yours will be mine."
User avatar
melkortr
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 56
Joined: Sat Oct 02, 2004 10:00 am
Location: GAİA

Post by melkortr »

açılış 10 üzerinden 10
ama kalanlar
oynanabilirlik bence düşük
kendine bağlama fazla yok
upgradeler zorlaştırılarak oyundan soğutulmuş
farklı bişeyler yapıp oyunun kaderini değiştiremiyorsun
hero olayı tutmamış



sonuç vasadın biraz üstü :wink: :wink:
FreyaImplorer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 408
Joined: Thu Apr 01, 2004 10:00 am
Location: Bursa

Post by FreyaImplorer »

Vasadın biraz üstü?!?!?!!Bence bu oyun Warcraftın daha ilerlemiş bir hali ve Warcraft bence şu ana kadar yapılmış en iyi rts dir..Ama tabii Warcraftın en önemli artısı olan Online oyunda Warhammer geride kalıyor bizede ona el sallamak düşüyor...
Jacta alea est.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
şu sıralar yeniden oynuyorum. (bunun eskiden tur tabanlı bir versiyonu vardı, çok sevdiğim) Açılış demosu Jhon Wayne gazıyla, Ã?anakkale geçilmez arası, hatıralarda kalıcı bir savaş sahnesi çalışması. (kaç kere izlediğimi hatırlamıyuorum, özellikle kulaklık takarak hoş oluyordu)

Oyunun üniteleri hazırlanırken her ırka dengeleyici bir karşı ünit koymuşlar ki, görüntüsü farklı da olsa işlevi aynı olunca klonlanmış gerçeğini saklayamıyor. Starcraft'la tanıştığımızdan beri, bilimkurgu stratejilerde değişik ırkların savaş birimlerinin dengesiz olmasının çok daha hoş olduğunu anlamış bulunuyoruz.

Beni bu oyuna çekenler ise: benim gibi zora pek gelemeyen oyunculara tam tadında ve tutarlı bir zorluk derecesi sunması ve özellikle silah upgradeleri yapıldıktan sonra görsel olarak tatmin edici savaş sahneleri. Havada uçuşan envai çeşit mermi,roket, lazer, plazma, vs, göğüs göğüse çarpışmada kılıçların çekilmesi, robotların adamları tutup yerden yere vurması, birliklerin moral motivasyon dengeleri oyunu beğenmemdeki başlıca unsurlar. Gerçi eski sayılabilecek bir oyun ama oynamamış olanlar varsa tavsiye ederim denemelerini.

.
Post Reply