---A-v-a-t-a-r---T-a-h-l-i-l-i---

Ben her konuda geyik yaparım diyorsanız…
Post Reply
findor
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2247
Joined: Mon Jun 28, 2004 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

---A-v-a-t-a-r---T-a-h-l-i-l-i---

Post by findor »

İsteyen arkadaşlarımızı avatarlarına göre eleştiricem ama sadece eleştiriler yer alıcak başka mesaj olmasın lütfen isteyenler mesaj atsınlar

( komik ezici yırtıcı haşin dehşete düşürücü yorumlar yapılacaktır )
Diğerleri acı çektirirse
ben kan kustururum...
Onlar korkutursa ben dehşete düşürürüm.
Ve sizden yada başkasından alınması
gereken bir intikam varsa BEN alırım.
esen
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 809
Joined: Fri Sep 10, 2004 10:00 am

Post by esen »

merak ettim benimkini eleştirirmisin :P
Death-Knight
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 63
Joined: Wed Jan 28, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Death-Knight »

buyrun eleştirin:D
My honor is my life,my life is darkness
findor
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2247
Joined: Mon Jun 28, 2004 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by findor »

esen wrote:merak ettim benimkini eleştirirmisin :P
Hımm işte ilk KURBAn :D:D

Bakışlarından çıkardığım kadarı ile çocukken çok fazla sürünmüş dayak yemişsin şu varki bilinç altın seni her durtumda ele veriyor kendini kontrol edemiyorsun içindeki karanlık taraf ağır basıcak gibi en sevdiğin renklerden biri kırmızı ve haşin bir hatunsun... :D:D

saygı sevgiler...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Death-Knight wrote:buyrun eleştirin:D
Tabi büyük bir zevkle...

Yüzündeki soğun bakışın altında aslında daha büyümemiş bir çocuk yatıyor saçlarından akan buz gibi ortam havası aslında saflığı temsil ediyor hayatının süre gelen kısmında başarıytı maalesef bu şekilde yakalayamıyacaksın kendini aşmalısın ufkunu ve stilini geliştir...


--------------------------------------------------------------------------------------------------------

kimseyi ozrlamıytoruz ilk mesaj da dediğim gibi istek ve tahlil mesajından başka yorum istemiyorum lütfen ona ayrı başlık açıcam.


Arka arkaya atılan mesajlarınız birleştirilmiştir // Moderatör
Diğerleri acı çektirirse
ben kan kustururum...
Onlar korkutursa ben dehşete düşürürüm.
Ve sizden yada başkasından alınması
gereken bir intikam varsa BEN alırım.
yeminer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 4316
Joined: Wed Oct 01, 2003 10:00 am
Location: istanbul
Contact:

Post by yeminer »

evet bekliyorum yorumunuzu :)
her zaman yalan söyle ki, kimse yalan söylediğini anlayamasın
güç amacın, k
findor
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2247
Joined: Mon Jun 28, 2004 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by findor »

İşte beklediğim şahsiyet:D:D
hemen başlıyorum..


Acıların Lich i diyarlarda başladığı büyücülük macerasın büyük kayıplar verdi sonunda lich oldu ve ardında tanrılığa yükseldi...

Avatardada görüldüğü gibi cehennem azabında kavrulmuş bir ruha sahiptir kendisi çok çekici bir yanı olması ile beraber öldürücü kısmını hatırlatmamıza gerek yok heralde..
kırmızının her tonunun kullanıldığı bu avatar yakıcı bir kişiğilide temsil eder aslen saf duygularlar geldiği bu dünyada sistemin düzenine yenik düşmüş kişilik...:D:D:D
Diğerleri acı çektirirse
ben kan kustururum...
Onlar korkutursa ben dehşete düşürürüm.
Ve sizden yada başkasından alınması
gereken bir intikam varsa BEN alırım.
Fallen
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 1054
Joined: Sun Jul 04, 2004 10:00 am
Location: İzmir

Post by Fallen »

Başlık serbest kürsüye uygun görülmediği için buraya taşınmıştır...
Sahi nasıldır yüzü dostunun.. senin yüzündür o pürüzlü ve kusurlu bir aynada...
Amras__Fefalas
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 207
Joined: Tue Jun 22, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Amras__Fefalas »

Al sana malzeme.Elinden geleni ardına koyma :twisted:
Denizleri seviyorsan,dalgaları da seveceksin,
Sevilmek istiyorsan,önce sevmeyi bileceksin
Uçmayı seviyorsan,düşmeyi de bileceksin.
Korkarak yaşıyorsan,yalnızca hayati seyredersin.



Ad: Arwil Deathbringer Irk:Elf Clas
FreyaImplorer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 408
Joined: Thu Apr 01, 2004 10:00 am
Location: Bursa

Post by FreyaImplorer »

Hadi benide tahlil eeet...
Jacta alea est.
Chug_Luck
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 65
Joined: Fri Oct 29, 2004 10:00 am
Location: Bursa

Post by Chug_Luck »

Bende istiyom benide tahlil edin bakalım...
findor
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2247
Joined: Mon Jun 28, 2004 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by findor »

Image

Değerli üyemiz avatarınız gayet çok şık olmakla beraber barba lığın gerçek gücünü ortaya koymaktadır elinizdeki kılıç gayet alımlı duruyor tahmini bedeli 3000-5000 altın arasında olmakla beraber frp hayatım boyunca o kadar altını bir arada görmediğimi belirtmek isterim

ciddi anlamda fiziksel gücünüz ortada olsada karanlık bir kalbe sahip ezik birisiniz öyle yukarı iki şık yazdım die şekillere girmeyin lütfen kızıcam yoksa

başka bir şey demek istemiyorum elim ayağım titriyor yazamıyorum çıkın odamdan lütfen

--------------------
Thlyrotel wrote:Başlık serbest kürsüye uygun görülmediği için buraya taşınmıştır...
Adetten dolayı mesaj atan herkesi eleştiriyorum


Asi ve şekilli birelf okuçusu görülüyor renk seçimleri gayet hoş yapılmış lalin gıcık bir görüntüsü var.
oldum olası elf leri sevmemişimdir zaten kolay gelsin.

--------------------

Bak Bak Bak ezici bir yorum almak için atılabilecek en güzel istek mesajı :D:D:D


Fazla Zorlamıcam Seni...

İçinde Barınan Küçüklük duygularını güçsüzlük duygularını avatarındaki
efsanevi yaratığı kullanarak bastırmaya çalışıyorsun ama bu sana büyük gelir aslanım bi kedi versek uygun olurmu misal Image gibi bişiy olabilir ama sen bilirsin sana özel bir hizmette yaptım görüyorsan evladım sıkma canını alışırsın...

--------------------

ehh işte görüyorsunuz değerli izleyiciler kendileri kaşınıyorlar...:D:D:D

Evladım anladık ipana kullanıyorsun dişlerin parlak ama büyütmeye gerek yok bu kadar

kırmızı ve parlak derin aslında şekil giyinimli biri olduğunu temsil etsede sürekli yaptığın sakarlılar sayesinde sürekli kirleniyorsun abicim..
Arka tarafta gözüken pentegram mıdır aymıdır kestiremedim ikisine ortak laf sokucam hiç iyi durmamış bence
gözler sarı sarı mahsun kırmızıgül senin için yazmışş
saygı ve sevgiler..

Arka arkaya atmış olduğunuz mesajlar birleştirilmiştir // Moderatör.
Diğerleri acı çektirirse
ben kan kustururum...
Onlar korkutursa ben dehşete düşürürüm.
Ve sizden yada başkasından alınması
gereken bir intikam varsa BEN alırım.
high_elf
Başbüyücü
Posts: 398
Joined: Thu Apr 15, 2004 10:00 am
Location: İthaca, ABD

Post by high_elf »

Buyrun...
User avatar
melkortr
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 56
Joined: Sat Oct 02, 2004 10:00 am
Location: GAİA

Post by melkortr »

bende istiyorum bende bende

bende :D :wink:
MelkorTR
Defender of GAİA
findor
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2247
Joined: Mon Jun 28, 2004 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by findor »

high_elf wrote:Buyrun...
şimdi değerli arkadaşım sivri ve uyuz kulakalrından bir elf olduğun anlaşılıyor fakat bildiğim kadarı ile elflerin sakalı olmas git traş ol ve öyle çık karşıma terbiyesiz :D:D

karanlık tonlardaki renk seçimlerin senin karanlık yüzünü temsil ediyor kötü birisin oren in sözcüsü olman sana puan kazandırmıyor bunu düşünme orenede selam söle bekliyorum

--------------------------------------------------------------------------------------------------------
melkortr wrote:bende istiyorum bende bende

bende :D :wink:


melkor abicim nickindende anlaşıldığı gibi özenti bir yaratıksın
şahinlerin keskin görüşlerine özeniyorsun
bu arada melkor un geçmişini incelersek 14 valardan biri olan bu lavuk u neden istediğini anlamış değilim

saygı ve sevglerimle

Mesajınız birleştirilmiştir // Moderatör
Diğerleri acı çektirirse
ben kan kustururum...
Onlar korkutursa ben dehşete düşürürüm.
Ve sizden yada başkasından alınması
gereken bir intikam varsa BEN alırım.
Sensei
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 399
Joined: Wed Jun 09, 2004 10:00 am
Location: Sakarya

Post by Sensei »

HADİ BAKALIM BİR DE BENİ TANIT, NASIL OLACAK GÃ?RELİM :twisted:
Gitarım Aşkım... My Guitar My Soul...
Post Reply