Bu Savaşçı ölümü çok tan haketti ama sabır olmasa büyücülüğün anlamı kalmazdı...Konuşuyordu ama yeminer in böyle salaklarla işi olacağı ihtimali bile tüylerini diken diken ediyordu.BUçukluğun yaptıkları bir an koca dağı sarstı ama şimdilik sadece belkiyordu düşünüyordu....
Gülümsedi olduğu yerde.
Sora suratını buruşturan büyücüye baktı.
"Bİ şikayetinmi var ufaklık " dedi..
Diğerleri acı çektirirse
ben kan kustururum...
Onlar korkutursa ben dehşete düşürürüm.
Ve sizden yada başkasından alınması
gereken bir intikam varsa BEN alırım.
Sturm dışarı doğru yürümeye başladığında yol arkadaşı Dragluin' in sözleri duydu ve yanından geçmekte olduğu büyücüye tehtidkar bir bakış attı. Artık sinirleri tamamen bozulmuştu savaşçının, yola çıkacağı kişilerden onları yarıda bırakanlara mı bir anda ortaya çıkan büyücüye mi dayanacaktı.