Sitedeki müzisyenlere

Buyrun huzurumuza ey güzide müdavimler. Eşsiz ve sonsuz dehlizlerinde savrulurken, bırakalım ruhumuzu dinginliğinin tadını çıkarsın...
mefistofeles
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 481
Joined: Thu May 12, 2005 10:00 am

Sitedeki müzisyenlere

Post by mefistofeles »

Sitedeki müzisyenlere sesleniyorum kendinizi gösterin kim ne çalıyor kim hangi işlerle uğraşıyor söyleyin bir birbirimizi tanıyalım kaynaşalım.Sanırım daha önce arkadaşlar bestelerini sitenin dowland bölümüne göndermişler ama ben onlara ulaşamıyoruım yani indiremiyorum site hack lendiğinde oluşan bir sorunmuş bu sorun inşallah yakında çözülür yeni besteleride ekleriz artıkkkk...........
calis
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 738
Joined: Wed Apr 21, 2004 10:00 am
Location: İzmir

Post by calis »

ben electro gitar çalıorum daha dorusu kur alıyorum beste yapcak duruma ise henüz gelemedim :)
No one hears him cry so he turns to evil...
mefistofeles
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 481
Joined: Thu May 12, 2005 10:00 am

Post by mefistofeles »

aaa bak şimdi bende elektro gitar çalıyorum solo gitaristim.Sen ne çalıyorsun bundan sonra ki arkadaşlar çaldıkları tarzı ve stilli yyazarlarasa daha iyi olur
calis
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 738
Joined: Wed Apr 21, 2004 10:00 am
Location: İzmir

Post by calis »

şu anda örenmek den başka yaptığım bişi yok :D.ama ilerde blues vede metal ağırlıklı çalmayı düşünüyorum.soloya gelice pek becerik l değilim galiba ritim daha uygun benim için :D
No one hears him cry so he turns to evil...
Mr_Zombie
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 252
Joined: Mon Nov 08, 2004 10:00 am
Location: İzmir

Post by Mr_Zombie »

Ritm gitaristim. İçimizde bilenler vardır. Blind Guardian hastasıyım. İyi de çalarım. İddialıyım. Bu konuda mütevazilik yapamam. Her zaman adam akıllı bir Power metal grubu kurmak istemişimdir. Ama, o denli yetenekli vokalist bulamadığımız için hep vokalistsiz çaldık. Onun dışında Gothic Metal'le de uğraşmışlığım vardır. Bilen bilir, "Guardinals" grubunu. Cidden çok sağlam gruptu, çok iyi işler yaptık onlarla. Ama her zamanki gibi anlaşmazlıklar yüzünden ayrıldım. şimdi ne yapıyorlar bilmiyorum. Zaten ben İzmir'i terkedip Afyona gittim üniversiteye. İlla ki dağılcaktı. Daha önce de bir çok grupta gerek bass gitar gerekse ritm gitar çaldım. şimdi de üniversiteden elemanlarla yeni bir grup kurduk. Ne bulursak çalıyoz. 24 Aralık gecesi de rock kulübünün konseri var 4 grup çıkıyor. 3. grupta bass çalcam. İnşallah güzei olur. Dua edin bana.

Birçok beste yaptım. Ã?oğu unutuldu gitti.Ã?oğuna değer verilmedi.. şimdi istediğim gibi bir grup kurup grup olarak beste çalışmasına girmek istiyorum ama, çok zor gibi. Hele Afyon gibi bir yerde..

I'm a mystical old bard, on my journey through the dark.. :(



Yalnız dikkatimi çekti de, Mefistofeles, sen çok olmadı bir ay önce falan "rock dinlemek,ne olduğunu öğrenmek istiyorum bana biraz tavsiyede bulunun" diye başlık açmıştın. Ne çabuk iki günde solo gitarist oluverdin. Anlayamadım valla :lol: 2 günde solocu olmanın bir formülü varsa bize de öğret, kendine saklama bilgini :lol:
İnsanlara istediğini yaptırmak çok basit. Onlara sadece duymak istedikleri şeyleri söyle.
Slach
Gölge Ustası
Posts: 759
Joined: Sat Nov 13, 2004 10:00 am
Location: Eskişehir
Contact:

Post by Slach »

Ben elektro solcuydum. şu an taman yoluma davulla devam ediyorum. Davulda çok iyi olmasada iyiyimdir. Elektro çaldığım gruplardaki parçlar power metal ( genel olarak Iced Earth). Davul çaldığım gruplar genellikle sert rock.
Oyunların kralını bozan hep benim, gırgırı şamatayı seven hep benim, bilin bakalım ben kimim?
mefistofeles
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 481
Joined: Thu May 12, 2005 10:00 am

Post by mefistofeles »

şimdi sevgili arkadaşım solo gitarist olmak için illaha rock çalmak gerekmiyor gitar çalmaya önce flemenko sololarıyla bundan 3 sene önce başladım ardında blues çalmaya başladım
(Blues konusunda iddalıyımdır) ardıından jazz çalmaya başladım kulağıma güzel gelen her müziği dinlerim pop dahil müzeyyen senar hayranıyım türk sanat müziğide türkü dinlerim müziğe çoğu insan gibi ön yargılı bakmadığım metal ve türevlerini bilmediğim için sizlere sordum yalnış yapıyor bilmediğimi soruyor rock dışında solo gitar çalabiliyorsam ve senin için suç ise özür dilerim
User avatar
Helluin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 24
Joined: Sat Feb 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Helluin »

Bende Ney üflüyorum. İ.T.Ã?. Türk Musıkisi Devlet Konservatuvarı'nda okuyorum.
Dini Müzik ve Sanat Müziğiyle uğraşıyorum.
mefistofeles
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 481
Joined: Thu May 12, 2005 10:00 am

Post by mefistofeles »

gerçekten takdir ettim ney sesine bayılrım peki senin ney nasıl şah mı onun üç çeşidi vardı sanırım aklıma bir şah geldi şimdi kusura bakma sen onları saysana bilgilenelim birde türk sanat müziği üzerine arşivin varsa tanışmak isterim :lol:
User avatar
Helluin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 24
Joined: Sat Feb 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Helluin »

Bolâhenk Nısfiye (Ana âhenk)
Bolâhenk-Sipürde Mâbeyni (Ara âhenk)
Sipürde (Ana âhenk)
Müstahsen (Ara âhenk)
Yıldız (Ana âhenk)
Kız (Ana âhenk).
Kız-Mansur Mâbeyni (Ara âhenk)
Mansur (Ana âhenk)
Mansur-şah Mâbeyni (Ara âhenk)
şah (Ana âhenk)
Dâvud (Ana âhenk)
Dâvud-Bolâhenk Mâbeyni (Ara âhenk)
Bolâhenk (Ana âhenk)


ney çeşitleri bunlar ama kız, mansur, şah daha çok kullanıldığı için daha çok biliniyor.
normal olarak bir arşivim var ama öyle pek abartılacak birşey değil
Mr_Zombie
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 252
Joined: Mon Nov 08, 2004 10:00 am
Location: İzmir

Post by Mr_Zombie »

mefistofeles wrote:şimdi sevgili arkadaşım solo gitarist olmak için illaha rock çalmak gerekmiyor gitar çalmaya önce flemenko sololarıyla bundan 3 sene önce başladım ardında blues çalmaya başladım
(Blues konusunda iddalıyımdır) ardıından jazz çalmaya başladım kulağıma güzel gelen her müziği dinlerim pop dahil müzeyyen senar hayranıyım türk sanat müziğide türkü dinlerim müziğe çoğu insan gibi ön yargılı bakmadığım metal ve türevlerini bilmediğim için sizlere sordum yalnış yapıyor bilmediğimi soruyor rock dışında solo gitar çalabiliyorsam ve senin için suç ise özür dilerim
Kusura bakma kanka, "kaliteli rock ve metal" başlığında öyle bi sormuşsun ki.. Sanki böyle alakasızsın bu konulara. Ordan böyle bir kanıya vardım. Tabii ki de flemenko blues solocusu da olabilirsin. Hatta onlar baya meşakkatlidir.Jazz'cılar Jazz'ı bırakp metal'e geçse zaten en kral grupları kurarlar. :wink: . Bir de ben bu işle ciddi anlamda uğraştığım için "solocu" dendi mi direk metal(veya rock) yapan bir grubun lead gitaristi geliyor hemen aklıma. Kusura bakma. Sana da müzik hayatında başarılar dilerim. Tamamen bir yanlış anlaşılma yani. Kimseye bir garezim yok. Ama öyle bir dille söylemişsin ki, içim acıdı ya.
İnsanlara istediğini yaptırmak çok basit. Onlara sadece duymak istedikleri şeyleri söyle.
BrokenBlade
Süresiz Banlanmıştır
Posts: 441
Joined: Mon Aug 01, 2005 10:00 am
Location: GraveYard
Contact:

Post by BrokenBlade »

6 yıllıkpiyanist,4 yılllık klavyeciyim.Özellikle biraz küçükken başladığım için gayet iyi çaldığımı düşünürler piyanoyu.
Çok iyi çığlık attığımı düşündükleri için Scream Vocal olayıda yapmışkığım vardır.
Nedeni bilinmez klavyeden tiksindiğim için bi anda satmaya karar verdim.
Bass gitara başlayacağım.

Stil olarak da Piyanoda Klasik müzik...
Klavyede Tekno ardından Nümetal....
Asasin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 68
Joined: Fri Oct 14, 2005 10:00 am

Post by Asasin »

size uymaz bence ama ben bağlama (saz da denir :lol: ) çalıyorum :P aslında çok güzel bi çalgıdır. kültürümüzmüş eskiden. 1-2 sene kursuna gidip öğrenmiştim ve 3-4 sene gidenler kadar güzel çalıyodum. birlikte çalardık falan daha iyi çaldığımı söylerlerdi.

ilk okulda falan koroya çıkıp çalıyodum bütün okulun ortasında muş türküsü, Ã?anakkale falan :oops: o zamanlar normal geliyodu ama kahretsin artık asla öyle bi aptallık yapmam :lol: zaten şimdi neredeyse ututmuş gibiyim dersler falan sazı elime bile almıyorum.

yaptığım tek beste de fenerbahçe aleyhinde argo bir tezahürat :lol:
<div>hay aksi şeytan...</div><br />
Efla
Site Admin
Site Admin
Posts: 3913
Joined: Sat Apr 10, 2004 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Post by Efla »

BEn kısa bir süre bağlama çalmıştım. Severim bağlamayı ama devam etmek nasip olmadı. şimdi flüte başladım (Hayır blok flüt değil yan flüt :)). şimdilik iyi gidiyor bakalım...
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
Asasin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 68
Joined: Fri Oct 14, 2005 10:00 am

Post by Asasin »

benim bir arkadaşım vardı ben inanmadım ama söylediğine göre yan flütü düz çaldığı için kurstan atılmış :P ciddiyim, ama tabii inanmadım :P saçma buldum
<div>hay aksi şeytan...</div><br />
Post Reply