Hadiyin arkadaşlar yorumlayalım
Keşke filmi yapılsa!!!
Keşke filmi yapılsa!!!
Keşke filmi yapılsa dediğiniz; dizi film, çizgi film, anime, kitap, çizgi roman, oyun ya da bir yeniden çekim var mı? Pekiyi bunun Başrolünde kimin oynamasını isterdiniz? Hangi artistleri uygun görürdünüz?
Hadiyin arkadaşlar yorumlayalım
Hadiyin arkadaşlar yorumlayalım
Hayatın anlamsız oyunlarında anlamlı bir kapı açmak için sadece gözlerini kapat ve... hisset...
Hisset yaşamak için olan savaşını, böylece elde edersin o sonsuz anlamı...
Hisset yaşamak için olan savaşını, böylece elde edersin o sonsuz anlamı...
-
Sturm_Ardeth
- Kullanıcı

- Posts: 562
- Joined: Wed May 04, 2005 10:00 am
- Location: Yanlızlıktan..
- Contact:
Wala Ejderha Mızrağın' dan hangi seri olursa olsun kabulümdür. Rol olarak da;
STURM rolünde King Arthur' daki Arthur,
Tanis' i tabii ki Orlando Bloom,
Caramon' u bu Amerikan Güreşinde ki uzun boylulardan biri olabilir,
Raistlin' i yaşlı olsada Al Pacino,
Flint' i tek kelimeyle Gimli,
Kender' i Afacan Dennis olabilir...
Saygılarımla..
STURM rolünde King Arthur' daki Arthur,
Tanis' i tabii ki Orlando Bloom,
Caramon' u bu Amerikan Güreşinde ki uzun boylulardan biri olabilir,
Raistlin' i yaşlı olsada Al Pacino,
Flint' i tek kelimeyle Gimli,
Kender' i Afacan Dennis olabilir...
Saygılarımla..
" Let My Heart Go "
şibumi'nin filmi yapılsın isterdim ve hala da isterim. Nicholai HEl'ide Michael Madsen'ın oynamasını isterim. Hatta abartıp yönetmenide Tarantino olsun isterim. Biraz daha kasarsam HEL'in geyşası olan hatunu da (adını hatırlayamadım) Lucy Liu oynasın derim. Maddi gücüm yetse bu kadroya bu filmi çektiririm.
Işığa uçan pervaneyim. Sonumu bilir, yine de ışığa giderim.
esasında normal oranda sevip manyaklarından olmamama rağmen Drizzt filmi yapılmasını cidden isterim çünkü ;
1-Hollywood vari bir kahraman. Renkli, sıradışı, iyi bir dövüşçü ve yakışıklı. Bu da türe olan ilgiyi arttıracaktır.
2-Lotr saymazsak tartışmasız en önemli fantastik kurgu serisi olduğu için daha birçoklarının yolunu açabilecek bir film olacaktır.
3-Ayrıca Forgotten Realms serisinden olması benim Drizztten daha çok istediğim avatar serilerinin (ne kqadar kitapları iyi olmasa da) yolunu açabilir
Kim oynar kim oynamaz açıkçası pek bilemiyorum ama Johny Depp sanırım iyi olabilirdi. Bir de Zaknafein rolü için hep o rollerin adamı olan (Cennetin Krallığında Lord Godfrey, Starwarsta Qui-Gon Jinn ve Batman Begins te Henri Ducard ) Liam Neeson çok iyi olurdu diye düşünüyorum.
1-Hollywood vari bir kahraman. Renkli, sıradışı, iyi bir dövüşçü ve yakışıklı. Bu da türe olan ilgiyi arttıracaktır.
2-Lotr saymazsak tartışmasız en önemli fantastik kurgu serisi olduğu için daha birçoklarının yolunu açabilecek bir film olacaktır.
3-Ayrıca Forgotten Realms serisinden olması benim Drizztten daha çok istediğim avatar serilerinin (ne kqadar kitapları iyi olmasa da) yolunu açabilir
Kim oynar kim oynamaz açıkçası pek bilemiyorum ama Johny Depp sanırım iyi olabilirdi. Bir de Zaknafein rolü için hep o rollerin adamı olan (Cennetin Krallığında Lord Godfrey, Starwarsta Qui-Gon Jinn ve Batman Begins te Henri Ducard ) Liam Neeson çok iyi olurdu diye düşünüyorum.
Açıkçası beni tanıyan herkes Drizzt'in filmi çekilsin diyeceğimi düşündüklerini biliyorum, lakin kötü olabileceği korkusu ile böyle bir projenin yapılmasını istemiyorum. Ne istediğime gelirsek David Eddings'in Ellenium serisinin filminin yapılmasını çok isterim, ki çok da güzel olur, tabi eğer büyük bütçeli bir yapım olursa... Kim oynasın olayına gelince aklıma direk Sparhawk rolüne uygun biri geliyor, o da Clive Owen (isminden hatırlmayanlar Closer ve King Arthur'dan hatırlar), Kalten'de Ioan Gruffudd olabilir, Ulath'a falan ünlü olmayan ama tasvirlere uygun seçimler olabilir. Gerçekten yapılsa çok da seyirci toplar, çok da beğenilir, ama zor gibi
fikir ve saygılarımla...
fikir ve saygılarımla...
Ozan gülüyordu olanlara. Kahkahası karanlığı deliyordu. Durdu bir an sonra yine kahkahası duyuldu. Bu seferki olacak olanlara atıftı...
-
Türklider
- Seçilmiş Savaşçı
- Posts: 1308
- Joined: Sun Sep 14, 2003 10:00 am
- Location: AFYON! Hehehehe...
Kitap denmiş de; bence şu kurtuluş savaşı ile ilgili kitaplardan daha çoğu filme çekilmeli. Hatta çekilenler biraz daha destansılıktan uzak, insan gibi çekimlere dönüşmeye, "biz yendik"ten çok, "biz ne zorluklarla yendik"e dönüşmeli. Amerika tok karnına vietnam'da savaştığının filmini "ne rezillikler çektik ülen" diyo da biz aç karnına yunanlıları denize dökmüşüz, onu yapamıyoz, yazık...
Saygılarımla...
Saygılarımla...
Türklider...
-
Elegost_Strider
- Kullanıcı

- Posts: 85
- Joined: Sat Jul 02, 2005 10:00 am
- Location: Numenor
Türklider doğru sölüyon biz yapamadık ama Mel Gibson amcamız Birinci dünya savaşını veya Kurtuluş Savaşını çekmeyi hemde Atatürkü canlandırmayı düşünüyomuş filmi çekmek için bi kaç film şirketiyle görüşmüş ama olumlu cevaplar alamamış valla çekseler güzel olurdu. Bu film olayını zaten Amerikadan başka hiç bi ülke yapamıyo.Biz yapamadık bari Mel Gibson amcamız yapsın adam Atatürke tapıyomuş zaten...Türk milletini seven sayılı katoliklerdendir 
İSİM: Elegost (lakabı Yolgezer)
IRK: İnsan (Dunedain)
NEREDEN: Numenor
SINIFI: Korucu
SİLAHI: Yolgezer Kolcu Kılıcı
_________________
Karanlıkta yolunu ayırana dost denmez.
IRK: İnsan (Dunedain)
NEREDEN: Numenor
SINIFI: Korucu
SİLAHI: Yolgezer Kolcu Kılıcı
_________________
Karanlıkta yolunu ayırana dost denmez.
-
Türklider
- Seçilmiş Savaşçı
- Posts: 1308
- Joined: Sun Sep 14, 2003 10:00 am
- Location: AFYON! Hehehehe...
Neyi yapsınlar demiyorum ama, yanlış anlaşılabilecek şeyleri yapmasınlar. Misal; "kötülüğün hizmetkârı X'in vahşetleri" filmine gaza gelmesinler. Dirizit amca gibi, ejderhamızrağı gibi şeyleri yapsınlar, hatta ejderhamızrağından raistlin'i kaldırsınlar hahaha
Hiç sevmem raistlin'i, hatta aşırı darth vaderdir kendisi
:P
Saygılarımla...
Saygılarımla...
Türklider...
Warcraft... Oyundaki senaryo için bir film olsa... Ama ben filmin animasyon olmasını tercih ederdim. Blizzard o araya koyduğu animasyonarı a birleştirde. İşte dadından yinmes... ARada izlediğim halde bile zihnimde yer etmiş. Film olursa ne olur düşünün 
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
Order is the dream of man.
