Ölünce arkanızdan çalmasını istediğiniz Ã

Ben her konuda geyik yaparım diyorsanız…
Post Reply
Hildorien
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 189
Joined: Tue May 31, 2005 10:00 am
Location: Ayvalık

Post by Hildorien »

Pentagram-Fall of a hero
Drakhan
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 365
Joined: Tue Dec 12, 2006 10:00 am
Location: bulastim bu hayata...

Post by Drakhan »

bana en uygunu voice of the soul olurdu heralde
oooo ben nasıl unuturum helal azazil :D :clap:
Bazen bildiklerimizin ötesindeki arka planda onu bin kez daha iğrenç kılan gerçeğin şeytani imaları görülebilir... Lovecraft <br><br><br><br><br>
Argay
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 191
Joined: Tue Feb 21, 2006 10:00 am

Post by Argay »

Johny Cash-Hurt dinlerken insanın aklına ölümü getiriyo bu şarkı

bide arkamda birilerini bırakırsam onlar için Guns'n Roses - Don't cry olabilir(sıkıysa ağlama :D )
Anchorite
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 435
Joined: Mon Dec 22, 2003 10:00 am
Location: İzmir

Post by Anchorite »

Blackmore's Night'dan eğlenceli bir şey. Cartouche olabilir mesela.

Hani hayal ve umut ediyorum; işe yarar bir hayat (üç-beş insanın da olsa hayatına pozitif bir şey katmış) yaşamış olarak ölmeyi.. Böyle bir hayat kutlanmalı, iyi öldü diye.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(='.'=) signature to help him gain world domination.
(")_(")
Dreamscape
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 718
Joined: Sun May 07, 2006 10:00 am
Location: Kuzeyden Nordland'den...

Post by Dreamscape »

Drakhan wrote:Satyricon dan mother north çalsın.Millet handbang yapsın bende eşlik ediim onlara :D
İçerik bakımdan olabilir.İşin içinde Kuzey var demi :)

Loorena McKennitt-All souls Night ta olabilir.
<div>Kuzey'de yazın sonu gelmez...</div><br>
User avatar
lordana
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 25
Joined: Sun Mar 11, 2007 10:00 am

Post by lordana »

ben sessizce ölmek isterdim tam bir savascı gibi savas alaninda yada arkadasımı kurtarırken :king:
Artemis Entreri
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1521
Joined: Tue Jun 14, 2005 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:

Post by Artemis Entreri »

Pink Floyd çalsın - Echoes. 23 dakikalık şarkı herkes beklemek zorunda olur hem ruhum kutsanır :P Ne alakası varsa (?)
Been there. Seen that. Got the scars.
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113
Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood

Post by Illyra »

pink floyd - shine on your crazy diamond.

sanırım yeterli
Image
Altarmos
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 19
Joined: Mon Sep 18, 2006 10:00 am

Post by Altarmos »

benim tek dileğim sessizlik.. severim ben sessizliği :)
Where is the horse and the rider ?
Where is the horn that was blowing ?
They have passed like rain on the mountains .
Like wind in the meadow .
The days have gone down in the west
Behind the hills into shadow .
How did it come to this ?
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113
Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood

Post by Illyra »

buda tercih meselesi tabiki :angel:
Image
Dreamscape
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 718
Joined: Sun May 07, 2006 10:00 am
Location: Kuzeyden Nordland'den...

Post by Dreamscape »

Apocalyptica;
-Unforgiven
-Hope
-One olabilir.
<div>Kuzey'de yazın sonu gelmez...</div><br>
DefenderOfCorpsE
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 74
Joined: Mon Aug 28, 2006 10:00 am

Post by DefenderOfCorpsE »

sLaYer dan "God Hates Us All" Albumu KomPle çalsıN scıRadan :evil:
NightShade
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 40
Joined: Tue Jun 12, 2007 10:00 am
Location: Izmir
Contact:

Post by NightShade »

Arkamdan herkesin "Apocalyptica-Coma" çalıp headbang yapmasını istiyorum
i wonder do deaf schizophrenic people hear voices..i never asked them..<br>
Hakikatli-Torm
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 100
Joined: Tue Aug 29, 2006 10:00 am

Post by Hakikatli-Torm »

Antonio Vivaldi- Les Quatre Saisons-Concerto L'inverno III presto yu isterdim harika bir müzik :clap:
Arenasında kör savaşçı, ellerinde yok silah, siyah karnalık ortasında savaşıyor, zor...
darkelven
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 229
Joined: Fri Dec 29, 2006 10:00 am
Location: khalkedon

Post by darkelven »

Emyrium`dan ''Kein Hirtenfeuer Glimmt Mehr'' ...
''Nindyn vel'uss kyorl ninta ratha, thalra elghinn dal l' alust...''

Kimler ki arkasını kollar, ölüm onları önden bulur...

drow atasözü
Post Reply