Kitaplar hakkındaki her türlü eleştirileriniz için…
Artemis Entreri
Kullanıcı
Posts: 1521 Joined: Tue Jun 14, 2005 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:
Post
by Artemis Entreri » Sat Jan 06, 2007 8:29 am
Angelanın Külleri
Been there. Seen that. Got the scars.
arres
Kullanıcı
Posts: 110 Joined: Tue Aug 23, 2005 10:00 am
Location: ankara
Post
by arres » Sat Jan 06, 2007 9:51 am
"çakırcalı efe" (yaşar kemal)...çok ağlamıştım sonunda ama uzun zaman oldu okuyalı...bir de "iki esir" (Lajos Zilahy)...çok etkilemişti beni...
"hiçbirşey net değil bende...belki de bu yüzden hiçkimse net değil benim gözümde..."<br>
Ao
Kullanıcı
Posts: 392 Joined: Wed Dec 13, 2006 10:00 am
Location: Mersin-Eskişehir-İstanbul
Post
by Ao » Sat Jan 06, 2007 9:53 am
10 yaşındayken ''şeker Portakalı'' ına Ağlamıştım Hemde Salya Sümük :evillaugh:
<div>I am the Alpha and the Omega, the first and the last, the beginning and the end, the A and the Z, the one who is, the one who was, and the one who is coming, the Almighty, the Ruler of All.</div><br>
LostButterfly
Kullanıcı
Posts: 8 Joined: Wed Nov 22, 2006 10:00 am
Post
by LostButterfly » Fri Jan 12, 2007 8:14 pm
piedra ırmağının kıyısında oturdum ağladım..paulo coelho'nun..
Anchorite
Kullanıcı
Posts: 435 Joined: Mon Dec 22, 2003 10:00 am
Location: İzmir
Post
by Anchorite » Fri Jan 12, 2007 9:10 pm
Genç Werther'in Acıları
-Goethe
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(='.'=) signature to help him gain world domination.
(")_(")
E_A_M
Kullanıcı
Posts: 60 Joined: Sat Jan 20, 2007 10:00 am
Post
by E_A_M » Sun Feb 11, 2007 6:56 am
SEFİLLERİ okuduğummda ağlamıştım yaw ühühühüh.......
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113 Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood
Post
by Illyra » Mon Feb 26, 2007 3:32 am
ne yalan söliim. homelandı okurken çok ağlamıştım. özellikle zaknafein öldüünde. bide sapphire rose da kurik ölünce ağlamıştım.
chosen
Kullanıcı
Posts: 1299 Joined: Fri May 07, 2004 10:00 am
Location: yollar...
Contact:
Post
by chosen » Mon Feb 26, 2007 8:50 am
Yeşil Yol kitabında fare öldüğünde gerçekten gözlerim dolmuştu, sahibinin tavrı çok acıklı idi
üzüntü ve saygılarımla...
Ozan gülüyordu olanlara. Kahkahası karanlığı deliyordu. Durdu bir an sonra yine kahkahası duyuldu. Bu seferki olacak olanlara atıftı...
Lenethinia_Rosetta
Kullanıcı
Posts: 40 Joined: Mon Mar 26, 2007 10:00 am
Location: istanbul
Post
by Lenethinia_Rosetta » Tue Mar 27, 2007 9:00 pm
Ben hobbitte thorin öldüğünde cok duygulanmistm. Bilboyla yaptiklari son konusmalar falan cok duygusaldi...
Marveloth
Süresiz Banlanmıştır
Posts: 93 Joined: Sat Feb 24, 2007 10:00 am
Location: Moongate
Post
by Marveloth » Tue Mar 27, 2007 9:23 pm
Ruhdöveni... Raistlin'in annesi öldüğünde gözlerim dolmuştu.
Size yardım etmiyorum. Sadece yollarımız aynı patikada ilerlemekte...
esen
Kullanıcı
Posts: 809 Joined: Fri Sep 10, 2004 10:00 am
Post
by esen » Tue Mar 27, 2007 9:32 pm
pek çok kitap sayabilirim ama en yakını sanırım şeker portakalıydı...
çok hoş güzel bir kitap okumayan varsa mutlaka okusun
aransayes
Kullanıcı
Posts: 1861 Joined: Fri Oct 08, 2004 10:00 am
Location: aksaray-izmir
Post
by aransayes » Tue Mar 27, 2007 10:37 pm
Ao wrote: 10 yaşındayken ''şeker Portakalı'' ına Ağlamıştım Hemde Salya Sümük :evillaugh:
Senin gibi bir adamın kitap okuyupta ağlayacağını hiç sanmazdım
Bende en kısa zamanda okuyum şeker Portakalı'nı.
Bir tek seni bana çok gördü dünya
İyiler bu savaşı kaybetmiş
Peki ben nası büyük adam olucam
Kötü olmak seni geri getirir mi acaba...
reflah
Kullanıcı
Posts: 33 Joined: Tue Jan 31, 2006 10:00 am
Location: istanbul
Post
by reflah » Wed Mar 28, 2007 2:10 am
sefiller ve rohan kralı nın oğlu ölünce çok üzülmüştüm thedrith gibi birşey galiba ismi yanlış hatırlamıyorsam ...
reflah
Kullanıcı
Posts: 33 Joined: Tue Jan 31, 2006 10:00 am
Location: istanbul
Post
by reflah » Wed Mar 28, 2007 2:10 am
sefiller ve rohan kralı nın oğlu ölünce çok üzülmüştüm thedrith gibi birşey galiba ismi yanlış hatırlamıyorsam ...