iyi oldu aslında coğu kişi devam etmiyordu... tekrar bastan baslanır mı yoksa burdan mı devam edilir??
Rakı ve Balık....İşte Bütün Mesele Bu... By ViceRoy Haldor Goraxe Herkesin şuursuzluğu kendine... By ViceRoy Haldor Goraxe Don't dream of women; cause they'll only bring you down... by Dio
Arkadaşlar Başlayın şu Oyunada Gözümüz Gönlümüz Bayram Etsin. :king:
<div>I am the Alpha and the Omega, the first and the last, the beginning and the end, the A and the Z, the one who is, the one who was, and the one who is coming, the Almighty, the Ruler of All.</div><br>
haldor_goraxe wrote:iyi oldu aslında coğu kişi devam etmiyordu... tekrar bastan baslanır mı yoksa burdan mı devam edilir??
Devam edeceğiz kaldığımız yerden, o karekterler ve hikaye ziyan olmayacak. Fakat biraz daha süre lazım başlamamız için ben buradan duyuracağım yeniden başladığımızda.
Ao wrote:Arkadaşlar Başlayın şu Oyunada Gözümüz Gönlümüz Bayram Etsin. :king:
Yeni bölümlerimiz daha sürükleyici olacak .
[b:bc27a75495]Ignorance is not bliss, merely uninformed misery.[/b:bc27a75495]
iyi o zaman sabırsızlıkla bekliyorum... umarım önemli bi sorun yoktur...
Rakı ve Balık....İşte Bütün Mesele Bu... By ViceRoy Haldor Goraxe Herkesin şuursuzluğu kendine... By ViceRoy Haldor Goraxe Don't dream of women; cause they'll only bring you down... by Dio