Nice yüzlere ve dostluklara!!! TESEKKURLER!!!!!!

Başka hiçbir yere uymadı dediğiniz mesajlar için.
Post Reply
User avatar
squva
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 280
Joined: Sun Oct 26, 2003 10:00 am

Nice yüzlere ve dostluklara!!! TESEKKURLER!!!!!!

Post by squva »

Siteyi bulduğum gün oldukça şaşırmıştım ve sevinmiştim. şaşırmamın sebebi sapsarı TÃ?RKÃ?E bir siteyi beklemememden kaynaklanıyordu. Sevincim ise çok daha derindi" Bütün taşları kaldırıp da bulamadığım bir hazineyi bulmuş gibiydim!!! Ve bu bir anda oluvermişti!
Aynı zamanda korktuğumu da itiraf etmem gerek sanırım. Bu daha önce kabul görmememden ileri gelen bir korkuydu.
Ã?oğu zaman anlamsız ya da saçma gelebilecek yazılarım oldu ama hepsi bir yanıt aldı ve bir kabul gördü. İlk andan itibaren beni kendinizden bir parça olarak gördünüz.
Bu sıcak ortamı bir sitede bulabileceğimi hayal bile edemezdim herhalde. Sanırım bu yüzden burası kendimi rahat hissettiğim nadir ortamlardan biri. Ve mutluyum , çünkü artık yalnız değilim. Benim gibi aynı şevki duyan ve başka bir dünyayı hayallerinde kuran insanları buldum. Beni bir parça bile olsa tanıyan insanları buldum. Beni görmeseler bile ve benimle konuşmamış olsalar bile. Ã?ünkü buradaki herkes kendinden bir parçayı bir şekilde bu siteye taşıyor!!!
Ortamın rahatlığı belki , belki de yeni dostluklar ya da kabul görmenin verdiği mutluluk"
Ben artık evimdeyim!!!
Hayatımın her anında bir yeri var bu sitenin. Artık internete bile farkına varmadan bağlanıyorum ve bir de bakmışım karşımda sıcağından bir sarı sayfa!!!
Bana bu mutluluğu yaşatan herkese teşekkürler!!!
Daha ne diyebilirim ki"
::FRPWORLD.COM::BASKA BIR DUNYA VAR, HEPIMIZIN TEK YUREKTE ATTIGI"
<div>isin felsefesi felsefenin olmamasi yani dusunmek de olmayabilir. kisacasi anlasilmaz kisacasi anlamsiz kisacasi anlamazsiniz ve anlayamazsiniz. sacmalik gorunen sacma olmayabilir ya da sacmadir zaten ya da sacmalik da yoktur belki de yoksundur belki
pyros
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2069
Joined: Sat Nov 29, 2003 10:00 am

Post by pyros »

duygu seli . . . :)

bu arada slogan güzelmiş

slogan bölümüne post et de malovan koysun siteye (koyacaktır, bu cümleyi beğenecektir!)
Quel-Shin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2052
Joined: Thu Jan 01, 1970 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:

Post by Quel-Shin »

Squva mükemmel br yazı.mükemmelliği duygulara tercüman oluşundan geliyor.Herşey daha da güzellere ulaşacak.hiçbir zaman ümitsizliğe kapılmadan,bu an yaşadığımızın olabilecek olanın en iyisi olduğunu düşünürek ama her geçen gün daha da iyiye gideceğini bilerek burada birlikte olmak...
mükemmel bir şey.tek kelimeyle mükemmel...
User avatar
squva
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 280
Joined: Sun Oct 26, 2003 10:00 am

Post by squva »

:oops: :oops: :oops:
tesekkürler.
zaten ne kadar tesekkür etsem az
100. yazimi bu sekilde kutlamak istedim. bundan sonra da hep kutluycam sanirim.
begenmenize sevindim.
ama sorun Balkabagina kesin bi sey bulur!!!!!
<div>isin felsefesi felsefenin olmamasi yani dusunmek de olmayabilir. kisacasi anlasilmaz kisacasi anlamsiz kisacasi anlamazsiniz ve anlayamazsiniz. sacmalik gorunen sacma olmayabilir ya da sacmadir zaten ya da sacmalik da yoktur belki de yoksundur belki
gandalfoftheday
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 212
Joined: Sat May 17, 2003 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Post by gandalfoftheday »

Bu ince mesajın için teşekkürler. Sizin desteğinizle elimizden gelenin en iyisini -hatta katkılarınızla daha fazlasını- hayata geçirmeye ve size sunmaya devam edeceğiz. Bizden ayrılmayın. Memnun kalacaksınız :P .
Ben Giderim,Adım Kalır<br>Dostlar Beni Hatırlasın...
Raistlin
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 5819
Joined: Mon May 26, 2003 10:00 am
Location: Cehennem

Post by Raistlin »

Tanıdığım herkese bu siteyi tavsiye ediyorum hepsi sitenin şimdiye akdar gördükleri en sıcak ortama sahip oluğunu söylüyorlar. Ben bu siteye geldiğimde en fazla 3 kişi online oluyordu (genelde biri de admin olurdu bunların :mrgreen:)

Site büyürken ben de onunla beraber büyüdüm ve dostluklarım da büyüdü. şu anda bakıyorum internette girdiğim yalnızca 3 sayfa var biri yahoo mail, bir diğeri okul mailim ve onun dışında bu sitedeyim ve bundan çok memnunum.

Bu harika ortamı yaratan adminlere ne kadar teşekkür etsem az. Elbette tüm dostlara da paylaştığımız şeyler için teşekkür ederim...

Squva'nın kutlama mesajına gelince...

Ben de her 100 mesajımı kutlasaydım ne olurdu acaba??? :mrgreen:
Buraya daha ne yüz mesajlar atacaksın. Bu yalnızca bir başlangıç, ısınma aşaması bu :wink:
That which doesn't kill you, makes you stronger
Only God should have this power
pyros
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2069
Joined: Sat Nov 29, 2003 10:00 am

Post by pyros »

raist: hmmm 37 ayrı topic ederdi sanırım
-----------------------------------------

ben de girdiğim diğer sitelerden farklı bir şey buldum burada, nasıl anlatacağımı bilemiyorum fakat girişeyim gerisi gelir:

sorun çıkartmak için sorun çıakrtanların, en iyi ben bilirim havasında olanların, başkasını küçük düşürmeye çalışanların, en ufak tartışmayı kişisel savaşa dönüştürenlerin barınamadığı bir site burası

bunun yanında, açık görüşlü olanların, başkasına saygı duyanların, yardımsever olanların mutlu mesut geçinip bir şeyler paylaştığı bir diyar

işte bu yüzden buradayız, hepimiz!
The_KiRaTh
Başbüyücü
Posts: 878
Joined: Fri Sep 26, 2003 10:00 am

Post by The_KiRaTh »

Her zaman her yerde sorun çıkaracaklar olacaktır. Ama yöneticiler-moderatörler bunun için buradalar deil mi?

Nice 100 mesajlara Squva cım. Frpworld ailesi olarak inşallah daha çoook uzun bi gelecek var önümüzde...

Ewt biz bir "aile" olduk bu diyarlarda. Ve hep birlikte bu aileyi koruyup, büyütüp, güzelleştireceğiz...
Tecrübe yenilen kazıkların bileşkesidir...
flintfireforge
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 248
Joined: Thu Oct 30, 2003 10:00 am
Contact:

Post by flintfireforge »

Arkadaşlar buraya geç mesaj attım ama ne yaparsınızki sitenin işleri... İşin mutfağında çalışmak biraz zor oluyor ve ortalığa mesaj bile atamıyorum. Bir admin olarak bu kadar az mesaj atmam çok yüz kızartıcı biliyorum :oops: ama sizler beni anlarsınız.

Squva mesajın beni o kadar çok etkiledi ki birkaç kere okumam gerekti. :D :D Tabi diğer arkadaşlarımın attığı mesajlar ise birbirinden güzeldi ve bu kısımda olan bütün mesajların çıktısını almayı düşlünüyorum. Moralim bozulduğu zaman okuyacağım bu mesajları. İnsan bu mesajları okurken kendini buluyor ve harikulade enerjiye sahip oluyor.

Buranın en güzel yanı pırıl pırıl insanların olması. Herkes çok iyi niyetli ve temiz kalpli... Site ilk kurulduğu zaman bu kadar güzel ve hatta mükemmel arkadaşlar bulacağımı sanmıyordum. Bu yüzden kendimi hep geri de tutmayı istedim. Ancak sonradan buradaki sıcaklığı, samimiyeti ve arkadaşlığı gördükçe netten daha doğrusu siteden çıkmamaya başladım.

Raistlin en azından maillerine bakıyor. Ben onu da yapmıyorum, mecbur kalmadığım sürece sitenin dışında başka sayfa açmıyorum. :P Raistlin sen canını da sıkma her yüz mesajın için ben seni kocaman tebrik ediyorum... :o

Arkadaşlar samimiyetime inanır mısınız bilmiyorum ama hepinizi çok seviyorum ve iyi ki site kuruldu da sizinle tanıştım diyorum. Bir de sizinle yüzyüze tanışma imkanım olsa dünyalar benim olurdu.

Bazen burada can sıkıcı bazı şeyler oluyor ve birbirimize o kadar güzel kenetlendik ki her türlü zorluğu aşacağımıza inanıyorum... Duygularımı şu anda tam olarak anlatamıyorum ve kelimeler az kalır gibi geliyor bana.

Hepinizi çok ama çok seviyorum ve iyiki varsınız diyorum. Hepinize kocaman teşekkürler :melek
yeminer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 4316
Joined: Wed Oct 01, 2003 10:00 am
Location: istanbul
Contact:

Post by yeminer »

çok duygulanasım geldi ama ben de duygu olmadığından duygulanamadım :D :P
her zaman yalan söyle ki, kimse yalan söylediğini anlayamasın
güç amacın, k
User avatar
squva
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 280
Joined: Sun Oct 26, 2003 10:00 am

Post by squva »

bundan sonra ben her yüz mesajimin ardindan bir kutlama yapicam sanirim. ve hatta herkesinkini kutlayacagim..
bir aileysek eger birbirimize daha çok kenetlenmeliyiz.....

---------
Squva tüm ailenin önünde egilir.
<div>isin felsefesi felsefenin olmamasi yani dusunmek de olmayabilir. kisacasi anlasilmaz kisacasi anlamsiz kisacasi anlamazsiniz ve anlayamazsiniz. sacmalik gorunen sacma olmayabilir ya da sacmadir zaten ya da sacmalik da yoktur belki de yoksundur belki
pyros
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2069
Joined: Sat Nov 29, 2003 10:00 am

Post by pyros »

hay allahım bu thread duygu seliyle doldu taştı

flint o ne yazı öyle?

içim hoş oldu :)
yeminer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 4316
Joined: Wed Oct 01, 2003 10:00 am
Location: istanbul
Contact:

Post by yeminer »

valla zor bi işe giriştin squvq çünkü corax quel bide ben bide norticus u her 100 mesajda kutlayacaksan sen burada anca kutlama mesajı yazmaya zaman bulabilirsin :D
her zaman yalan söyle ki, kimse yalan söylediğini anlayamasın
güç amacın, k
User avatar
squva
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 280
Joined: Sun Oct 26, 2003 10:00 am

Post by squva »

yeminer'e 1 mesaj kalmis!!!!!!!!!
zor ama üstesinden gelebilirim....
en azindan deneyecegim...
<div>isin felsefesi felsefenin olmamasi yani dusunmek de olmayabilir. kisacasi anlasilmaz kisacasi anlamsiz kisacasi anlamazsiniz ve anlayamazsiniz. sacmalik gorunen sacma olmayabilir ya da sacmadir zaten ya da sacmalik da yoktur belki de yoksundur belki
pyros
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2069
Joined: Sat Nov 29, 2003 10:00 am

Post by pyros »

o zaman seni sitenin "YÖZbaşı"sı olarak ilan ediyoruz!!!
Post Reply