OYUN AÖIYORUM GELMEK İSTEYEN ARKADAşLAR BUYURSUN
OYUN AÖIYORUM GELMEK İSTEYEN ARKADAşLAR BUYURSUN
İstanbulda oturan ve hafta sonları boş olan arkadaşların dikkatine !
Bu aralar bir oyun açmayı düşünüyorum (masa üstü frp), FRP deneyimi olan veya olmayan, daha önce oynamış ama unutmuş olan veya uzunnnnn senelerden beridir oynayan yada sadece adını duymuş ama öğrenmek isteyen herkes oyunlara katılabilir. Oluşacak talebe göre oyun için kesin bir yer, gün (hafta sonu olmak koşuluyla) ve saate belirleriz.
Oyunun ne olacağı konusunda kesin bir şey yok, bunu talebe göre belirleyebilirim ben seçenekleri yazayım : dnd, world of darkness, fallout, warcraft
eğer daha değişik bir oyun oynama talebide gelirse onada bakarız, dediğim gibi herşey talebe bağlı.
Katılabilecek arkadaşlar buraya mesaj atsın veya bana özel mesaj yolu ile ulaşsın.
Bu aralar bir oyun açmayı düşünüyorum (masa üstü frp), FRP deneyimi olan veya olmayan, daha önce oynamış ama unutmuş olan veya uzunnnnn senelerden beridir oynayan yada sadece adını duymuş ama öğrenmek isteyen herkes oyunlara katılabilir. Oluşacak talebe göre oyun için kesin bir yer, gün (hafta sonu olmak koşuluyla) ve saate belirleriz.
Oyunun ne olacağı konusunda kesin bir şey yok, bunu talebe göre belirleyebilirim ben seçenekleri yazayım : dnd, world of darkness, fallout, warcraft
eğer daha değişik bir oyun oynama talebide gelirse onada bakarız, dediğim gibi herşey talebe bağlı.
Katılabilecek arkadaşlar buraya mesaj atsın veya bana özel mesaj yolu ile ulaşsın.
[b:bc27a75495]Ignorance is not bliss, merely uninformed misery.[/b:bc27a75495]
Merhabalar,
Ben katılmak istiyorum. 12 yıllık FRP tecrübem var. World of Darkness tercihim. Ama çoğunluğa uyarım. Yaş 24, Anadolu yakasında oturuyorum ama İstanbul da olduğu sürece yer problem değil.
Ben katılmak istiyorum. 12 yıllık FRP tecrübem var. World of Darkness tercihim. Ama çoğunluğa uyarım. Yaş 24, Anadolu yakasında oturuyorum ama İstanbul da olduğu sürece yer problem değil.
<div><strong>Çığlıkta henüz umut vardır, çığlık atmak güç ister. Tehlike, fısıltıdadır. Çünkü fısıltı bir tükenişin ifadesidir.</strong></div>
Kusurabakmayın arkadaşlar PC de bir ağrıza vardı o sebeple biraz geç cevap veriyorum. Oyunlar muhtemelen pazar günleri olur bana ve Serbülent (dfunk)' e uyan gün pazar.
12 yıl valla harika, tecrübeli FRP cilere hasretiz mutlaka gel oyunumuza Bogus arkadaşlarınıda getirirsen seviniriz.
Perşembe günü oyun için daha net şeyler söyleyebilirim diye düşünüyorum yer, zaman ve oyun olarak.
12 yıl valla harika, tecrübeli FRP cilere hasretiz mutlaka gel oyunumuza Bogus arkadaşlarınıda getirirsen seviniriz.
Perşembe günü oyun için daha net şeyler söyleyebilirim diye düşünüyorum yer, zaman ve oyun olarak.
[b:bc27a75495]Ignorance is not bliss, merely uninformed misery.[/b:bc27a75495]
Pazar günü de bana en çok uyan gün. Yer-zaman-oyun'u da söylersen ben de arkadaşlarımın gelip gelemeyeceğine dair daha net konuşabilirim.
Bu arada FALLOUT konusunda tam bir fransız olduğumu da belirtmek isterim.
Bu arada FALLOUT konusunda tam bir fransız olduğumu da belirtmek isterim.
<div><strong>Çığlıkta henüz umut vardır, çığlık atmak güç ister. Tehlike, fısıltıdadır. Çünkü fısıltı bir tükenişin ifadesidir.</strong></div>
oyun fallaout olmayacak merak etmeyin yener ben ve birkaç arkadaşın tasarladığı yeni bir evrende geçiyor sistem D&D ile aynı bir iki ufak değişikliği saymazsak oyuna başlamadan önce bu konuda zaten size bilgi verilecek unutmadan bogus 12 yıl tecrübe ile senden diğerlerinden fazla performans bekliyor olabiliriz haberin olsun şimdiden 
Çok güzel ..kaldığımız yerden artık devam edelim......dfunk umarım o bahsettiğin özet notları hazırdır
It's always darken as before the dawn;If Its not meant to be Its not meant to be www.bizkackisiyiz.com
Yener ile dün MSN de konuştuk Dfunk ve açıkcası tarzlarımızın benzemesi beni oyun adına çok umutlandırdı. Ben ve bahsettiğim iki arkadaşım (biri kız biri erkek) mezun olduğumuz Ã?niversite'den (Bilkent. Evet ya Bilkent'in de FRP klübü var...), okuldaki FRP klübünden arkadaşlar.
Oyun sitilimiz oldukça Role Play ağırlıklı, ve Yener'e de söylediğim gibi oyunun kılıç kalkan modundan zamanında hevesimizi aldık. Ben klüpte Call of Cthulhu Storyteller'lığı yapıyordum (Wizards of the Coast'un hack&Slash versiyonu değil eski gerçek Cthulhu...) o yüzden Role-play'e oldukça önem veriyorum.
Bahsettiğim arkadaşlardan bir tanesi -Adem- çoğunluk FR olmak üzere Dragonlance DM'liği de yapmış biri. İkimiz de epik role-play yapmayı çok seviyoruz. Bu arkadaşla konuştum, oynamak istiyor ancak Pazar günleri öğlen 1'e kadar Taksim'de çalışan birisi bunu da hesaba katmakta yarar var. Size bağlı yani...
Diğer arkadaşın -Elçin- pek DM'lik tecrübesi yok ve bizden daha az tecrübeli ama en son konuştuğumda o da oyun oynamak istediğini söylüyordu. Bu arada sıkı bir Anime bilgisi olan bir kızdır aranızda varsa Anime ile ilgilenen haber versin... :w00t:
Kendi yarattığınız dünyada oyun oynatmanız ve sistemin bilindik d20 olması bence çok iyi olmuş, en azından kurallara, o dünyanın tarihsel olaylarına (mesela FR'ın bitmek tükenmek bilmez ya burda ne olmuştu sorularına kitap kurcalama sorunsalı...) takılıp kalmadan oynayıp oyun tarzlarımızı görebileceğiz.
Tek bir çekincem var o da bu arkadaşlarla 4 yıl boyunca sürekli oyun oynadık, dolayısıyla oyun ortamımızda da çok rahat ediyorduk. En son katıldığım Convention'da 4 yıl önceydi (olmuş mu o kadar yaw?
) onda da DM olmuştum. Umarım yabancılık hissetmem. Ama sanırım bu herkes için geçerli bir durum...
Böylece Yener ile MSN muhabbetimizi de buraya özetlemiş oldum...
Bir de oyunu Pazar günleri hangi saatler arasında oynadığınızı söylerseniz ben de arkadaşlara ona göre bilgi veririm.
Dünya hakkında biraz ön bilgi de fena olmaz...
Oyun sitilimiz oldukça Role Play ağırlıklı, ve Yener'e de söylediğim gibi oyunun kılıç kalkan modundan zamanında hevesimizi aldık. Ben klüpte Call of Cthulhu Storyteller'lığı yapıyordum (Wizards of the Coast'un hack&Slash versiyonu değil eski gerçek Cthulhu...) o yüzden Role-play'e oldukça önem veriyorum.
Bahsettiğim arkadaşlardan bir tanesi -Adem- çoğunluk FR olmak üzere Dragonlance DM'liği de yapmış biri. İkimiz de epik role-play yapmayı çok seviyoruz. Bu arkadaşla konuştum, oynamak istiyor ancak Pazar günleri öğlen 1'e kadar Taksim'de çalışan birisi bunu da hesaba katmakta yarar var. Size bağlı yani...
Diğer arkadaşın -Elçin- pek DM'lik tecrübesi yok ve bizden daha az tecrübeli ama en son konuştuğumda o da oyun oynamak istediğini söylüyordu. Bu arada sıkı bir Anime bilgisi olan bir kızdır aranızda varsa Anime ile ilgilenen haber versin... :w00t:
Kendi yarattığınız dünyada oyun oynatmanız ve sistemin bilindik d20 olması bence çok iyi olmuş, en azından kurallara, o dünyanın tarihsel olaylarına (mesela FR'ın bitmek tükenmek bilmez ya burda ne olmuştu sorularına kitap kurcalama sorunsalı...) takılıp kalmadan oynayıp oyun tarzlarımızı görebileceğiz.
Tek bir çekincem var o da bu arkadaşlarla 4 yıl boyunca sürekli oyun oynadık, dolayısıyla oyun ortamımızda da çok rahat ediyorduk. En son katıldığım Convention'da 4 yıl önceydi (olmuş mu o kadar yaw?
Böylece Yener ile MSN muhabbetimizi de buraya özetlemiş oldum...
Bir de oyunu Pazar günleri hangi saatler arasında oynadığınızı söylerseniz ben de arkadaşlara ona göre bilgi veririm.
Dünya hakkında biraz ön bilgi de fena olmaz...
<div><strong>Çığlıkta henüz umut vardır, çığlık atmak güç ister. Tehlike, fısıltıdadır. Çünkü fısıltı bir tükenişin ifadesidir.</strong></div>
Aman dfunk sizde kaldığımız gün dolaplardan leş kokusu gelmiyor değildi hani...demek sebep buymuş.... Oyuncuları gömüyormuş meğer :ghosted:
Bu arada Kardeşim....Yeni 3 seri anime getirmiş bulunuyorum fizanlardan..birincisi senin çok istediğin..
Full metal alchemist 1-51 = altyazısınıda buldum senin için
Madlax 1-21
Mai-Hime 1-26
Bu pazar sana kopyalıyayım elfen lied'i
Bu arada Kardeşim....Yeni 3 seri anime getirmiş bulunuyorum fizanlardan..birincisi senin çok istediğin..
Full metal alchemist 1-51 = altyazısınıda buldum senin için
Madlax 1-21
Mai-Hime 1-26
Bu pazar sana kopyalıyayım elfen lied'i
It's always darken as before the dawn;If Its not meant to be Its not meant to be www.bizkackisiyiz.com

