OYUN AÖIYORUM GELMEK İSTEYEN ARKADAşLAR BUYURSUN

“şöyle güzel bir oyun oynatan olsa da oynasak” ya da "Oyun oynatacağımda adam var mıdır ki acep?"diyorsanız bu bölüm tam size göre...
Post Reply
Yener
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1742
Joined: Wed Jan 12, 2005 10:00 am
Location: İstanbul

OYUN AÖIYORUM GELMEK İSTEYEN ARKADAşLAR BUYURSUN

Post by Yener »

İstanbulda oturan ve hafta sonları boş olan arkadaşların dikkatine !

Bu aralar bir oyun açmayı düşünüyorum (masa üstü frp), FRP deneyimi olan veya olmayan, daha önce oynamış ama unutmuş olan veya uzunnnnn senelerden beridir oynayan yada sadece adını duymuş ama öğrenmek isteyen herkes oyunlara katılabilir. Oluşacak talebe göre oyun için kesin bir yer, gün (hafta sonu olmak koşuluyla) ve saate belirleriz.

Oyunun ne olacağı konusunda kesin bir şey yok, bunu talebe göre belirleyebilirim ben seçenekleri yazayım : dnd, world of darkness, fallout, warcraft

eğer daha değişik bir oyun oynama talebide gelirse onada bakarız, dediğim gibi herşey talebe bağlı.

Katılabilecek arkadaşlar buraya mesaj atsın veya bana özel mesaj yolu ile ulaşsın.
[b:bc27a75495]Ignorance is not bliss, merely uninformed misery.[/b:bc27a75495]
Yener
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1742
Joined: Wed Jan 12, 2005 10:00 am
Location: İstanbul

Post by Yener »

İstanbul' da oyun arayan arkadaşlar nerelerdesiniz ?
[b:bc27a75495]Ignorance is not bliss, merely uninformed misery.[/b:bc27a75495]
dfunk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 504
Joined: Tue Dec 21, 2004 10:00 am

Post by dfunk »

Ee buradayız ...
Bogus
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 864
Joined: Wed Nov 29, 2006 10:00 am
Location: Istanbul
Contact:

Post by Bogus »

Merhabalar,

Ben katılmak istiyorum. 12 yıllık FRP tecrübem var. World of Darkness tercihim. Ama çoğunluğa uyarım. Yaş 24, Anadolu yakasında oturuyorum ama İstanbul da olduğu sürece yer problem değil. :)
<div><strong>Çığlıkta henüz umut vardır, çığlık atmak güç ister. Tehlike, fısıltıdadır. Çünkü fısıltı bir tükenişin ifadesidir.</strong></div>
esen
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 809
Joined: Fri Sep 10, 2004 10:00 am

Post by esen »

Vayy yener hafta içi saat 6 sonra boşum hafta sonuda cumartesi öğleden sonra olur pazar malesef tam fün doluyum eh sorun değil gel dersen benide ekle derim ne diyim taktir senden artık :D
Bogus
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 864
Joined: Wed Nov 29, 2006 10:00 am
Location: Istanbul
Contact:

Post by Bogus »

Yanımda bir, hatta belki iki kişi de bulabilirim oynayacak... Yani istiyorsan oyunu açabiliriz yener...
<div><strong>Çığlıkta henüz umut vardır, çığlık atmak güç ister. Tehlike, fısıltıdadır. Çünkü fısıltı bir tükenişin ifadesidir.</strong></div>
Yener
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1742
Joined: Wed Jan 12, 2005 10:00 am
Location: İstanbul

Post by Yener »

Kusurabakmayın arkadaşlar PC de bir ağrıza vardı o sebeple biraz geç cevap veriyorum. Oyunlar muhtemelen pazar günleri olur bana ve Serbülent (dfunk)' e uyan gün pazar.

12 yıl valla harika, tecrübeli FRP cilere hasretiz mutlaka gel oyunumuza Bogus arkadaşlarınıda getirirsen seviniriz.

Perşembe günü oyun için daha net şeyler söyleyebilirim diye düşünüyorum yer, zaman ve oyun olarak.
[b:bc27a75495]Ignorance is not bliss, merely uninformed misery.[/b:bc27a75495]
Bogus
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 864
Joined: Wed Nov 29, 2006 10:00 am
Location: Istanbul
Contact:

Post by Bogus »

Pazar günü de bana en çok uyan gün. Yer-zaman-oyun'u da söylersen ben de arkadaşlarımın gelip gelemeyeceğine dair daha net konuşabilirim.

Bu arada FALLOUT konusunda tam bir fransız olduğumu da belirtmek isterim.
<div><strong>Çığlıkta henüz umut vardır, çığlık atmak güç ister. Tehlike, fısıltıdadır. Çünkü fısıltı bir tükenişin ifadesidir.</strong></div>
dfunk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 504
Joined: Tue Dec 21, 2004 10:00 am

Post by dfunk »

oyun fallaout olmayacak merak etmeyin yener ben ve birkaç arkadaşın tasarladığı yeni bir evrende geçiyor sistem D&D ile aynı bir iki ufak değişikliği saymazsak oyuna başlamadan önce bu konuda zaten size bilgi verilecek unutmadan bogus 12 yıl tecrübe ile senden diğerlerinden fazla performans bekliyor olabiliriz haberin olsun şimdiden :D
Yener
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1742
Joined: Wed Jan 12, 2005 10:00 am
Location: İstanbul

Post by Yener »

Genelde oyunlarımızı Bakırköy' de yapıyoruz. Yine ben Bakırköy' ü öneriyorum sen ve arkadaşların içinde uygunmudur Bogus ?

Bogus bu arada msn 'e ekliyorum seni msn 'den de konuşuruz.
[b:bc27a75495]Ignorance is not bliss, merely uninformed misery.[/b:bc27a75495]
Narq
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 290
Joined: Mon Jan 10, 2005 10:00 am
Location: Istanbul

Post by Narq »

Çok güzel ..kaldığımız yerden artık devam edelim......dfunk umarım o bahsettiğin özet notları hazırdır
It's always darken as before the dawn;If Its not meant to be Its not meant to be www.bizkackisiyiz.com
dfunk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 504
Joined: Tue Dec 21, 2004 10:00 am

Post by dfunk »

Herzamanki gibi 2 simit bir çay :d
Bogus
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 864
Joined: Wed Nov 29, 2006 10:00 am
Location: Istanbul
Contact:

Post by Bogus »

Yener ile dün MSN de konuştuk Dfunk ve açıkcası tarzlarımızın benzemesi beni oyun adına çok umutlandırdı. Ben ve bahsettiğim iki arkadaşım (biri kız biri erkek) mezun olduğumuz Ã?niversite'den (Bilkent. Evet ya Bilkent'in de FRP klübü var...), okuldaki FRP klübünden arkadaşlar.

Oyun sitilimiz oldukça Role Play ağırlıklı, ve Yener'e de söylediğim gibi oyunun kılıç kalkan modundan zamanında hevesimizi aldık. Ben klüpte Call of Cthulhu Storyteller'lığı yapıyordum (Wizards of the Coast'un hack&Slash versiyonu değil eski gerçek Cthulhu...) o yüzden Role-play'e oldukça önem veriyorum.

Bahsettiğim arkadaşlardan bir tanesi -Adem- çoğunluk FR olmak üzere Dragonlance DM'liği de yapmış biri. İkimiz de epik role-play yapmayı çok seviyoruz. Bu arkadaşla konuştum, oynamak istiyor ancak Pazar günleri öğlen 1'e kadar Taksim'de çalışan birisi bunu da hesaba katmakta yarar var. Size bağlı yani...

Diğer arkadaşın -Elçin- pek DM'lik tecrübesi yok ve bizden daha az tecrübeli ama en son konuştuğumda o da oyun oynamak istediğini söylüyordu. Bu arada sıkı bir Anime bilgisi olan bir kızdır aranızda varsa Anime ile ilgilenen haber versin... :w00t:

Kendi yarattığınız dünyada oyun oynatmanız ve sistemin bilindik d20 olması bence çok iyi olmuş, en azından kurallara, o dünyanın tarihsel olaylarına (mesela FR'ın bitmek tükenmek bilmez ya burda ne olmuştu sorularına kitap kurcalama sorunsalı...) takılıp kalmadan oynayıp oyun tarzlarımızı görebileceğiz.

Tek bir çekincem var o da bu arkadaşlarla 4 yıl boyunca sürekli oyun oynadık, dolayısıyla oyun ortamımızda da çok rahat ediyorduk. En son katıldığım Convention'da 4 yıl önceydi (olmuş mu o kadar yaw? :| ) onda da DM olmuştum. Umarım yabancılık hissetmem. Ama sanırım bu herkes için geçerli bir durum... :wink:

Böylece Yener ile MSN muhabbetimizi de buraya özetlemiş oldum...

Bir de oyunu Pazar günleri hangi saatler arasında oynadığınızı söylerseniz ben de arkadaşlara ona göre bilgi veririm.

Dünya hakkında biraz ön bilgi de fena olmaz...
<div><strong>Çığlıkta henüz umut vardır, çığlık atmak güç ister. Tehlike, fısıltıdadır. Çünkü fısıltı bir tükenişin ifadesidir.</strong></div>
dfunk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 504
Joined: Tue Dec 21, 2004 10:00 am

Post by dfunk »

Üçünüz beri gelin hemen yener ben bu üç arkadaşı dolabımda saklamayı düşünüyorum açıkçası tam bana lazım olan elemanlar :evillaugh:
Narq
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 290
Joined: Mon Jan 10, 2005 10:00 am
Location: Istanbul

Post by Narq »

Aman dfunk sizde kaldığımız gün dolaplardan leş kokusu gelmiyor değildi hani...demek sebep buymuş.... Oyuncuları gömüyormuş meğer :ghosted:

Bu arada Kardeşim....Yeni 3 seri anime getirmiş bulunuyorum fizanlardan..birincisi senin çok istediğin..

Full metal alchemist 1-51 = altyazısınıda buldum senin için ;)
Madlax 1-21
Mai-Hime 1-26

Bu pazar sana kopyalıyayım elfen lied'i
It's always darken as before the dawn;If Its not meant to be Its not meant to be www.bizkackisiyiz.com
Post Reply