benim karakterim de başta içine kapanık, bir lonca için çalışan izsürücü olurdu loncaya yamuk yapan adamları -ki genelde bunlar hakkını arayan temiz insanlar, ispiyoncular, ve yüksek bilgi sahibi olan adamlar olurdu- yakalayıp merkeze getiren sorgulamaya bırakan
uzun süren görevler sürecinde birgün büyük bir ormanda kendini kaybedip bi çekici ve iyi bir bayanla karşılaşır ormanın kadim güçlerinden kaçmak için kadınla birlikte yol alır ve sonlarında büyük bir acı çekerek zamanla eski değerlerini unutur ve eski loncasının dogma kurallarını reddedip sevdiği kadınla (ve tabi bu arada başka elemanlarla da tanışacak) bu loncayı dağıtır kitap biter( bu arada çevresi gelişir ve iyi insan oluverir) MUTLU SON sonra olacakları siz tahmin edin hehe
gerçi yazmak isteyebileceğim bi kitabı özetledim ama kabulunüze
Belki garipseyeceksiniz ama; benim karakterim bir bard olurdu.
Bu diyarlarda savaşın, vahşetin, kan dökmenin ve yıkımın hiçbir onurlu yanı olmadığını dünyaya anlatmaya çalışan, yargıcın çelik değil, flüt ve notalar olduğunu göstermeye çalışan bir bard...
Elbette böyle bir kitap tutar mı bilmem, zira okuyucular ejderhaların kavurucu nefeslerini, çifte palaların danslarını veya bir köyü bir anda kavuran bir wheel of banshee yi tercih ediyor olabilir...
Saygılarımla...
RedDawn neden tutmasınki, Bard benim de aynı zamanda bu sitedeki çoğu kişininde en sevdiği karakter.Hem ben daha önce de dediğim gibi, büyük bir ihtimalle bir Ã?şık yaparım.Ama değişik ekstralarda katarım.Ki yazıyorum bir şeyler ve "keşiş ve bard" özelliği taşıyan birisini yapıyorum.Biliyorum, asla olamaz, çünkü keşişler her daim LAWFUL ama Bard'lar hiçbir zaman LAWFUL olamaz, fakat ben aslaların adamayım
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
.
Eğer kitap, fantastik ırkların yer alacağı bir dünyada geçen olayları konu alıyorsa, baş karakter bir değil birkaç tane olsa daha iyi olur diye düşünüyorum. Zaten çeşit çeşit ırk ve bunların değişik kabiliyetleri var.
Ancak bu öykü kitaptan bir alıntı değil. Kitap, bu grubun tanışmalarını anlatacak zaten.
Oradan da anlayabileceğiniz gibi benim en sevdiğim baş karakterler, taşkafalı asabi bir cüce ve en iyi arkadaşı yankesici, illüzyonist, esprili bir gnom.
Bir hırsız.Burada anlatmak istedigim tam olarak Rogue deil aslında.Yani hırsız.Sadece hırsız özellikleri tasıyan birisi.Ve yanında da Bir savascı ve yaslı bir ozan cok iyi gider.
Red Drawn.Bence düsüncen mükemmel olmus.Yazdıgın öykünün konusu gercekten olduk ca iyi.Düsüncene hayran kaldım.Gercekten tebrik ederim bu düsünce icin seni.
Ne tarzda roman olursa olsun İnsan olacağı kesin benim için ama biraz uçuğa kaçar ve Sturm Brightblade' in SEYYAH olmuş halini yazmak isterdim... Cesur, bağlı, hırslı, gözü kara, aşık, gezgin... çok ilginç olurdu heralde
Ben elimden geldiği kadar yazmaya çalışıyorum zaten
Son zamanlarda Druidlere merak sardığım için Druid olurdu fakat öyle bilindik Druid değil Saçma gelecek ama bu Druid in bilgeliği o kadarda yüksek değil... Hatta çok düşük Ama zamanla bilgiçleşecek... Druid güçleri ona çocukluğunda bahşedilmiş ve Druidliğin hakkını vermek için bir okula gitmesine rağmen onu kabul etmeyecekler (aslında biraz kıskanacaklar, yani biz o kadar uğraştık yıllarca çalıştık ettik, sen doğar doğmaz Druid doğ... Yok öyle yağma gibi) Böylelikle Druid olan elfimiz "Ben Druid değilim!" tripleri atmaya başlayacak Ne kadar doğru olur bilemem ama (yani Druidlerin kıskançlığı)... Ã?ünkü baya bir araştırmama rağmen Druidler çok karışık bi class... Her kafadan ayrı ses çıkıyor...
Yahu olur mu öyle Hatta bi oyunda tutturmuştum illa Druid olacam diye yeminer [değil yener olacak, hep karıştırıyorum ) test yapmıştıda sonra izin vermemişti.. bende araştırmıştım neymiş bu Druid diye... Adamlar sayfalarca tartışmış yok şöyleydide yok böyleydide yani öyle kafaya göre yazılmıyor ne yazıkki... Mesela bir Druid evil da olamaz good da olamaz felan... Ya da ne bileyim bir savaşta (mesela insan - ork) orklar yeniliyorsa Druid saf bile değiştirebilir (nüfusları azalmasın denge sağlansın hesabı)... Böyle psikopat bir classtır Druidler maalesef
Last edited by Alenthas on Tue Mar 18, 2008 5:10 am, edited 1 time in total.
Evet druidler karısık bir classtır.Fakat Edmond un dedigi dogru.Hikaye senin hikayen istedigin gibi yazabilmelisin.
Tabi benim icin Bas karakter Human Rogue vaz gecmem.Hikaye yazarken de genelde kesinlikle Human yaparım ve class olarak fark etmez ama Human olmak zorunda benim yazdıgım hikayeler.İcimden ne geliyorsa onu yazıorum cünkü.
Bir druid yapıp onu evil yapabilirim.Neutral de yapabilirim.Good da yapalirim.Bu eger benim hikayemse istedigimi yazabilirim.Kimse kural koyamaz cünkü bu benim hikayemdir.ü
Ben fallen paladine hayran bir adamım, muhtemelen yazacağım hikayede de bir fallan paladini baş karakter yapardım. Kendi doğruları için savaşan, inandığı değerler uğruna ölebilecek bir karakter olurdu ancak tanrılar onu gözden çıkartmıştı. Tanrısı için değil de insanlık için savaşan bir kılıcı olurdu.