Frp ile ilgili bir dilek tutma hakkınız olsa ne tutard

Ben her konuda geyik yaparım diyorsanız…
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Frp ile ilgili bir dilek tutma hakkınız olsa ne tutard

Post by Aegron Linwelin »

ben yüksek lwl bir characterimin olmasını isterdim herhalde ya siz
Mark
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2004
Joined: Thu Aug 31, 2006 10:00 am
Location: Midkemia, portal/istanbul

Post by Mark »

"Avalon" filminin gerçek olmasını isterdim.

ONlar oyunlara girdiklerinde, rogue , fighter vs.
Oyun tıpkı bizim dünyamız gibi gerçekçi oluyor...
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

bende sana katılıyorum. :evil:
Anchorite
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 435
Joined: Mon Dec 22, 2003 10:00 am
Location: İzmir

Post by Anchorite »

- FRP hobisini üniversiteden sonra devam ettiren kişilerin daha fazla olmasını isterdim.

Bu sayılmıyorsa...

- Sağlam, zamanı olan ve oyun oynatmaya istekli bir DM tanıyor olmak isterdim.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(='.'=) signature to help him gain world domination.
(")_(")
Yener
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1742
Joined: Wed Jan 12, 2005 10:00 am
Location: İstanbul

Post by Yener »

Anchorite wrote:- FRP hobisini üniversiteden sonra devam ettiren kişilerin daha fazla olmasını isterdim.

Bu sayılmıyorsa...

- Sağlam, zamanı olan ve oyun oynatmaya istekli bir DM tanıyor olmak isterdim.
Neyse ki benim çevremde böyle insanlara sıkça rastlıyorum :D .

Ölkemizde FRP 'nin daha çok tanınmış olmasını (ama iyi ünü ile tanınmışlık, yalan yanlış bilgilerle değil) ve yoğun sevgi, ilgiden dolayı büyük RPG - FRP kural kitaplarını Türkçede yayınlamaya başlayıp her kitapçıda bulunabilecek bir hale gelmesini isterdi.
[b:bc27a75495]Ignorance is not bliss, merely uninformed misery.[/b:bc27a75495]
Karanya-Memoria
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 31
Joined: Sat Apr 15, 2006 10:00 am
Location: Shadowspire
Contact:

Post by Karanya-Memoria »

ben eski might and magic serisinin sekizincisinde nosferatu olmayı dilerdim
celephael
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 150
Joined: Mon Jul 30, 2007 10:00 am
Location: Silivri/ISTANBUL

Post by celephael »

SİLİVRİ İSTANBUL Civarında FRP ile ilgilenen bir allahın kuluyla konuşmak ve varsa frp grubu oluşturup masa üstü FRP oynamak isterim.
En son 3 sene önce üniversitede oynadım.İş hayatı zaten sıkıcı ve BURADA FRP İLE İLGİLENEN KİMSE YOK! Keşke birileri olsa böhü böhü :cry:
Nothing Can Be Explained.
siltia
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 72
Joined: Tue Dec 21, 2004 10:00 am
Location: ankara

Post by siltia »

ktü de de birilerinin frp oynamasını ve benim onları tanıyo olmayı dilerdim yafff çok mu şey istiyorum acaba?????? :( :cry:
Thundorius
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 121
Joined: Tue Sep 27, 2005 10:00 am

Post by Thundorius »

walla böle efsanevi karakterlerin gerçekte olmasını dilerdim...
Barzini
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 317
Joined: Tue May 29, 2007 10:00 am
Location: İzmir

Post by Barzini »

belki fazla fantazi olacak ama ben olayın fantazi rol değil bizzat gerçeğin kendisi olmasını dilerdim :D hatta diledim gitti.

bakıyoruz gerçek olmamış demekki yalan, fantaziye devam :D
-Fac fortia et patere-
User avatar
mathius
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 241
Joined: Mon Jun 05, 2006 10:00 am

Post by mathius »

Bende işi bilen bir FRP ciyi, Tv'de iyi bir kanalda FRP'nin inceliklerini anlatırken görmek isterdim,

O olmadı,

Bizim oralarda FRP yi anlayan adam akıllı insan görmek isterdim (ya FRP yi başka yerlere götürecek yalan yanlış insnanlar ya da aklı başında olmayanlar...)
Hakikatli-TormII
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 205
Joined: Wed Jul 25, 2007 10:00 am
Location: Ankara- susuz diyar

Post by Hakikatli-TormII »

Bunların ya gerçek olmasını ya da "Yener" gibi ülkemde frp nin daha çok tanınmasını ve bunu oynayanların rahatça aradıklarını bulabilmesini isterdim. Ama sadece istemekle kalıyoruz o başka.
Giden o eski dünler; geçmişin karanlığında anılarımdı onlar. Bense bulamaz oldum onları. Hep selam gönderdim geride kalana, kanıtım yoktu yarına, Yolcularımla ağladım...
slickblade
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 182
Joined: Sun Dec 24, 2006 10:00 am
Location: Eskisehir
Contact:

Post by slickblade »

FRP kaynak kitaplarının dünyayla eşzamanlı Türkçe olarak yayınlanmasını ama cep yakmamasını istiyorum :roll:
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Türkiye'nin de uluslararası Fantezi Dünyası'nda sayılmasını istiyorum.Türkiye'de ve bizim okulda Frp'den anlayan bir Allah'ın kuluna rastlamak istiyorum
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
WeS_DeX
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 736
Joined: Wed Jan 03, 2007 10:00 am
Location: Grand Line

Post by WeS_DeX »

Sanırım bir ejderhamın olmasını isterdim. :)
Post Reply