MagicCard the Gathering

Warhammer 40k, Mordheim, Necromunda, World War II, Magic the Gathering, Starwars:CCG ve daha fazlası burada...
Post Reply
User avatar
ostracizer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2
Joined: Sun Oct 21, 2007 10:00 am

MagicCard the Gathering

Post by ostracizer »

Bir zamanlar tutkuyla oynadığım "magic card the gathering" kartlarımın tamamını koleksiyoncu arkadaşlarıma wermek istiyrm. Eğer istiyen warsa

onurdem@gmail.com adresine mail ile isteklerini belirtsinler. Bu mail adresi MSN ADRESi DeGildir. Mail yoluyla olmayan istekler kabul edilmeyecektir.. Kartların icinde rare oranı yüksektir tek tek neler oldugunu söyliyemiyecem simdi 1000 in üstünde kart war(bunlara mana kartlarıda dahildir). ilgilenen arkadaşlara odemeli kargo ile ulaştırmak yada istanbul icinde oturan arkadaslara direk elden teslim etmek isterim. Kartlar için ekstradan ücret İSTEMİYORUM. dedigim gibi koleksiyoncu arkadaslara sewerek werilir.
Post Reply