Merhaba arkadaşlar ufak birşey isteyecektim sizden.Bütün yabancı alışveriş sitelerini kurcalamama rağmen sorunsuz bir şekilde Türkiye'ye yollayacak bir site bulamadım.Amazon.com,weaponmasters.com,swblades.com vs.Aşağıdaki
gibi fantezi temalı değil de biraz daha gerçeğe uygun birşey arıyordum.İzmir içerisinde buna benzer şeyler bulabilecegim bir yer biliyorsanız sevinirim
İzmir'de bir kaç yere ben de sordum, benim aradığım ortaçağ longsword türevi sade şeyler. ama bulamadım lakin birileri şemikler'de japon pazarına yönlendirmişti henüz gidip bakmadım ne ile karşılaşacağımı bilmiyorum eğer benden önce gidersen neler olduğunu anlatıver Bunu dışında fantastik kılıçlar ve dandik katana imhitasyonları hemen her japon pazarı ve hediyelik eşya dükkanında mevcut.
Ekleme (edit): Ayrıca internet sitesi olarak; www.blades-uk.com olağanüstü parçalar mevcut şiddetle tavsiye ederim. Onlar da Türkiye'ye göndermiyordu sanırım maalesef
benim bildiğim topicool diye bir site var her türlü eşya satan. ama işte türkiyeye kargo işi, maliyeti patlatıyor. ayrıca sipariş tutarının 100€ üzerinde olmamasına dikkat etmeniz lazım gümrüğe takılmaması için. bu durum da, çok kişi birleşip kargoyu kırışmanın önünde engel.
şemikler japon pazarını ilk defa duydum. ben de kızlaraasında bikaç bişiy olduunu duymuştum ama ben de uurayıp bakmadım. türkiye içinde satış yapan arsaln hediyelik ve tekin hediyelik var ancak onların da stoğu boş
bi de ipucu vereyim. internetten bu tür şeyler için arama yaparken kullanmanız gereken anahtar sözcük "battleready". battleready sword gibi...
Yav bu kılıçların keskinlikleri nasıl oluyor?Meyve soyabilir miyim Saflığımı affedin de bunlar cidden keskin mi?Keskinse kullanmak için ruhsat gerekiyor mu(Tamam sonuncusu saçma )Bir de ben nereden ok bulabilirim
Burock'un dedigi battleready ler keskin oluyor ama benim resmini koydugum kılıç keskin degil sadece süs eşyası ama herhalde bilettirilebilir cevaplarınız için teşekkür ederim hepinize
av ticareti ile ilgili malzemeler satılan yerlerde bayağı kaliteli ok ve yaylar bulabilirsin bende spor fuarında görmüştüm, fiyatlarıda bayağı uygun. bu arada o taklit kılıçlar hiç keskin olmuyor, bende dandik katana var ama sadece ucu sivri..
bir zamanlar kadıköyde bir hediyelik eşya dükkanı vardı orada hemen hemen her çeşit harika kılıçlar vardı. şmdi kapandı bende bir çift istiyorum ama nerden bulurum hiç bilemiyorum...
edit: süs kılıçları sonradan bilenemiyor çünkü metalleri bilenemeye uygun değil çok yumuşak kalır öyle bir işlem için. ama kılıç kullanmaya yeni başlayacaksanız keskin olmayanını tavsiye ederim. yoksa kendinizi her tarafınız çizik bulabilirsiniz
tabiki satılıo yay için ruhsat yok hemde çok güsel şeyler. bende bi tane var ama pek bi dandik :p neyse gerçekten av ticareti yapan yerlere bi bakın olmasza bana pm atın size link veririm o bildiğim yerin sitesini
Yay istiyorsanız ben size yapabilirim ya Gerçekten ama, iyi yapabilirim.Yıllardır yapıyorum bir şeyler, ama köyde yapıp Ã?anakkale'ye getirmediğim için köyde kışın sobaları süslüyor.İsterseniz seneye size iyisinden yaylar getirebilirim.Yaptığım yaylar:
Boy:1 metre ve biraz üstü
Range :Yaklaşık 100 metredir herhalde
Ama o kadar sağlam ok, nadiren yapabiliyorum.Bir ok yapmıştım.En iyi okumdu.Rahat 50 60 metreden ağaca saplanabiliyordu.Ama 2. denememde parçalandı.
Ok istiyorsanız kendiniz bulun.Benim yaylarım için minimum ok uzunluğu 70-75 cm oluyor
İsteyenlere nasıl yaptığımı anlatabilirim
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
Bende o kadar imkan yok gerçi.Aslında izin vermiyorlar benim yapmama Sen çocuk musun diyorlar .İpi bile kaçak olarak buldum.(ayakkabıcı ipi, en sağlam ip, köşker ipi olarak geçer )
Bana da babam basitçe ısıtmayı falan öğretti.Ama kendim geliştirdim yöntemleri.3 kere büktüm bir yayı.İki kat hızlı atıyor.
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
benim dediklerim hafif çelikten yapılanlar asıl onların dengesi mükemmel nişan alması filan bencede uğraşma o tahta şeylerle elinde kalır allah korusun gözüne filan sıçrar çekerken
hem o yaylarla orjinal oklarını satıyorlar sanırım 50 cm den büyük onlarda.