Konya'dan ???
Konya'dan ???
Yav ben bu frp olayını bilmiyorum. Anladığım kadarıyla üç-dört arkadaş toplanıp bir dm yöneticiliğinde kendi yazdıkları senaryolarla bir oyun oynuyorlar. Bende Konya'da Envar Lisesi 9. sınıf öğrencisiyim. Oynatabilecek abilerim ablalarım varsa ve bir oyuncu eksikse beni sıkıştırı verin bir yere 
