Konya'dan ???

“şöyle güzel bir oyun oynatan olsa da oynasak” ya da "Oyun oynatacağımda adam var mıdır ki acep?"diyorsanız bu bölüm tam size göre...
Post Reply
mguzel
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 20
Joined: Wed Nov 21, 2007 10:00 am

Konya'dan ???

Post by mguzel »

Yav ben bu frp olayını bilmiyorum. Anladığım kadarıyla üç-dört arkadaş toplanıp bir dm yöneticiliğinde kendi yazdıkları senaryolarla bir oyun oynuyorlar. Bende Konya'da Envar Lisesi 9. sınıf öğrencisiyim. Oynatabilecek abilerim ablalarım varsa ve bir oyuncu eksikse beni sıkıştırı verin bir yere :)
Post Reply