şu ana kadar unutulmuş diyarlar,ölüm kapısı serisi ve ejderhamızrağı serisini ve tolkien'in kitaplarını okumuş bulunuyorum,bundan sonra fantastik kurgu olarak neler önerirsiniz?gediksavaşları efsanelerine başlasam mı acaba??
Okuman gereken kesinlikle Ölüm Kapısı Serisi orjinal adıyla Deathgate Cycle. Margaret Weiss Tracy Hickman ikilisinin yazarlıklarının zirve dönemini bu kitaplarda yaşamışlardır.
İnsan labirentte, içgüdülerini ince, keskin bir uç gibi bilemelidir, neredeyse bir hançerin, bir kılıcın ağzı kadar keskin, çünkü içgüdüler de hayatta kalmak için kullanılan silahlardır ve sık
Yılmax wrote:Okuman gereken kesinlikle Ölüm Kapısı Serisi orjinal adıyla Deathgate Cycle. Margaret Weiss Tracy Hickman ikilisinin yazarlıklarının zirve dönemini bu kitaplarda yaşamışlardır.
Onu okuduğunu söylemiş zaten yoksa ben de öncelikle onu önerecektim.
"Ã?n yargıları yıkmak, atomu parçalamaktan daha zordur..." Einstein
WizardOfQuarks wrote:Yerdeniz Serisi de oldukça güzel bir seridir. Pişman olmazsın...
Yerdeniz gerçekten güzel bir kitaptı, kısa ama öz. Umarım kalanını bulabilirim...
Ben her zamanki gibi:
George R. R. Martin'den Buz ve Ateş'in şarkısı - 1. Kitap: 1. Kısım: Taht Oyunları'nı tavsiye edeceğim. Eğer entrika seviyorsan tabii ki.. Fakat okuduktan sonra hayal kırıklığına uğrayabilirsin, kalan kitaplar ne yazık ki Türkçeye çevrilmedi...
tam olarak fantastik sayılmasa da her türlü michael crichton kitabı
Ne kanun, ne sevgi, ne de çatılmış kılıçlar
Dehşet, yaralar, felaketin kendisi bile olsa
Koruyamayacaktır Fëanor ve Fëanor'un soyundan
Saklayan, kendine alan, ellerinde tutan,
Bulan ya da kaçıran kişiyi, bir Silm
Rovenloft serisini oku vampir hastasi ol derim ha eger epik birseyler okuyacaksan Eddings'ten ya da Zaman Carkindan'da baslayabilirsin.(zaman carkina dikkat et cok kitap cok para gibi bir sorun var )