T-shirt

Başka hiçbir yere uymadı dediğiniz mesajlar için.
Post Reply
Dura
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 281
Joined: Tue Jan 27, 2004 10:00 am
Location: Derfas

Post by Dura »

eline sağık.. hakikaten dehşetli olmuş =)

istersen orijinalini mail at herkes yaptırsın kendi, sonra fotosunu çekip göndersin üstünde tişörtüyle..

toplu yaptırma işi güzel olur ama niyeyse ihtimal vermiyorum olabileceğine.. olursa buralardayım yine de..
Aurë entuluva...!!
Possessed
Site Çizeri
Posts: 958
Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
Contact:

Post by Possessed »

Teşekkür ederim arkadaşlar, beğendiğinize sevindim.
Darktimes wrote:Sanıyorum herkes bu baskının tişörtün ön kısmında olması gerektiğine inanıyor, lakin arka kısmında herhangi birşey olmasını dileyen var mı ? Bana sorarsanız hem maliyet anlamında hem de sadelik anlamında bu yeterli olur.
Ben de böyle düşünüyorum. Arkasında bir şey olmasın, benim görmediğim yerde bir yazının/resmin ne işi var :D
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
Darktimes
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 809
Joined: Wed Aug 02, 2006 10:00 am
Location: istanbul

Post by Darktimes »

şimdi tişörtler yaza yetiştiğine göre bahar mevsimini de es geçmeyelim diyorum ben ama projeye el atıcak bir babayiğit de olmadığına göre sanırım herkese resmi yollaman daha iyi olacak Possessed.Bekleyelim derseniz başka :) Varsa böyle babacan bir abimiz ne mutlu frpworld halkına :D
Ultima bırakılmaz, ara verilir ;)
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Merakla bekliyorum hocam :) Ne kadar tutacağını da öyle :P
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
Bogus
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 864
Joined: Wed Nov 29, 2006 10:00 am
Location: Istanbul
Contact:

Post by Bogus »

Resim gerçekten harika olmuş.

Ben de hep birlikte yaptırma taraftarıyım, ama ucuza gelecek falan diye değil, tamamen birlikte bir şey yapma duygusundan.

T-shirt almayı kesin düşünenler bir liste yaparız, bir hesap numarası ve bir tarih belirlenir, o tarihe kadar hesaba para yatıranlar kaç kişiyse ona göre t-shirt alınır.

Sonra dileyen kargoyla karşı taraf ödemeli şekilde isterse hemen alır t-shirtünü, ya da bir buluşma günü belirlenir, dileyen de o gün elden allır.

Tek t-shirt: 24TL

70TL'den az alış veriş yaparsanız 4TL'de kargoya veriyorsunuz.

Yani tek başına: 28 TL

Grup olarak 24TL - vaadettikleri indirim.

İndirimle kaç olur sormak lazım.

15 tane sipariş vercem ne kadar fiyat veriyorsunuz diye sordum, bakalım ne cevap verecekler.
<div><strong>Çığlıkta henüz umut vardır, çığlık atmak güç ister. Tehlike, fısıltıdadır. Çünkü fısıltı bir tükenişin ifadesidir.</strong></div>
Darktimes
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 809
Joined: Wed Aug 02, 2006 10:00 am
Location: istanbul

Post by Darktimes »

Ortak hesap en mantıklısı, bana bir hesap numarası ve isim verin yeter :D
Ultima bırakılmaz, ara verilir ;)
Possessed
Site Çizeri
Posts: 958
Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
Contact:

Post by Possessed »

Oo çok iyi Bogus, o zaman merakla adamların yanıtını bekliyoruz.

Bu arada listeyi tekrardan oluşturalım. Benim resmin son halini attığım iletiyi milat sayarsak:

Dura
Darktimes
Possessed
Bogus

Tişörtü kesin isteyen olarak gözükenler. Eğer tişörtü başka isteyen varsa listeye adını yazarak genişletsin.
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
Bogus
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 864
Joined: Wed Nov 29, 2006 10:00 am
Location: Istanbul
Contact:

Post by Bogus »

Evet arkadaşlar, bugün 15 t-shirt için fiyat aldım.

Adedine 18,36TL istediler, kargoyu sen ödersin dediler. Kargo ne kadar olur belli değil elbette, adete, ağırlığa göre değişiyor.

Ancak baskı büyüklüğüne A4 demişler, o beni kıllandırdı. Tekrar sorarım.
<div><strong>Çığlıkta henüz umut vardır, çığlık atmak güç ister. Tehlike, fısıltıdadır. Çünkü fısıltı bir tükenişin ifadesidir.</strong></div>
Dragonfire
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 2005
Joined: Sun Sep 21, 2003 10:00 am
Location: Abyss

Post by Dragonfire »

Ã?yle yapmak yerine tshirt i topluca alın baskıyı sadece oraya yaptırın. satışı 5tl bile olmayan dandik tshirtlere sadece baskı yaptırarak maliyeti epey düşürebiliyorsunuz. Bir tekirdağda tshirte bahar şenliği için renkli baskı tshirt başına 5-8tl gibi bir fiyat almıştık. Baskı a4 ayrıca dediğim gibi topluca boş siyah/beyaz tshirt alırsanız adeti 3-5tl ye tekabül ediyor. Kesin bir sayı olursa ve adeti max 13 tl gibi bir fiyata çıkıyor. Kısacası tshirt le baskıyı aynı yere yaptırmayın ;)
"What is locked can be opened; What is hidden can be found; What is yours will be mine."
Bogus
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 864
Joined: Wed Nov 29, 2006 10:00 am
Location: Istanbul
Contact:

Post by Bogus »

Tish-o tshirtü başka yerden de alsan fiyatta çok büyük bir farklılık yapmaz. Hatta belki böyle bir şeyi yapmaz bile...

T-shirtte çok ucuza kaçmayı da doğru bulmuyorum.Ã?ekecek, rengi atacak, ağzı burnu esneyecek...

Sokakta dağıtacak olsak, ne bileyim, promosyon veriyor olsak anlarım. Ama bunu biz giyecez. 18-20 lirayı gözden çıkarmak gerek artık.

Bir de baskı var, baskı var. Ki o konuyu daha önce tartışmıştık...
<div><strong>Çığlıkta henüz umut vardır, çığlık atmak güç ister. Tehlike, fısıltıdadır. Çünkü fısıltı bir tükenişin ifadesidir.</strong></div>
Darktimes
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 809
Joined: Wed Aug 02, 2006 10:00 am
Location: istanbul

Post by Darktimes »

Bence de o işin angaryası çok olur uğraşmaya değmez, zaten zor organize oluyoruz hiç gerek yok.Tish-o gibi kalitesi tescilli bir site varken tehlikeye gerek yok, yalnız paraları yavaş yavaş toplamaya başlasak iyi olur bence.
Ultima bırakılmaz, ara verilir ;)
Bogus
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 864
Joined: Wed Nov 29, 2006 10:00 am
Location: Istanbul
Contact:

Post by Bogus »

Yeni fiyat teklifini aldım, sitedeki dizayn sayfasındaki alanın tamamını kullanırsak 20,52 TL ediyor tanesi.

Artık geriye kredi kartı bilgisi ve siparişi onayla butonu gibi şeyler kaldı...

Efla! Sitenin muhtarı sensin. Hadi bakalım. :)

Yok muydu senin bir hesabın bu site için? Çok da üstüne yıkmak istemiyorum ama, ne bileyim adminsin sonuçta... :)

Ha bir de 15 tane t-shirt alacak adam lazım.
<div><strong>Çığlıkta henüz umut vardır, çığlık atmak güç ister. Tehlike, fısıltıdadır. Çünkü fısıltı bir tükenişin ifadesidir.</strong></div>
Darktimes
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 809
Joined: Wed Aug 02, 2006 10:00 am
Location: istanbul

Post by Darktimes »

Bu işin içinde Efla varsa o iş tamamdır ;) Adminime güvenim tam :clap:
Ultima bırakılmaz, ara verilir ;)
Possessed
Site Çizeri
Posts: 958
Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
Contact:

Post by Possessed »

Bogus wrote:T-shirtte çok ucuza kaçmayı da doğru bulmuyorum.Ã?ekecek, rengi atacak, ağzı burnu esneyecek...
Aynen bu nedenden olayı ben de tutarı kaç ederse veririm yani, bir yıkamada yamulacaksa istemem bu tişörtü. Yıllarca sapasağlam giymek isterim.

Yıllardır şu tişört konusu var ortalarda, biz başaracaksak tam başaralım :D Darktimes'ın dediği gibi, kıralım şu zinciri!
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
Efla
Site Admin
Site Admin
Posts: 3913
Joined: Sat Apr 10, 2004 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Post by Efla »

Bogus wrote:Yeni fiyat teklifini aldım, sitedeki dizayn sayfasındaki alanın tamamını kullanırsak 20,52 TL ediyor tanesi.

Artık geriye kredi kartı bilgisi ve siparişi onayla butonu gibi şeyler kaldı...

Efla! Sitenin muhtarı sensin. Hadi bakalım. :)

Yok muydu senin bir hesabın bu site için? Çok da üstüne yıkmak istemiyorum ama, ne bileyim adminsin sonuçta... :)

Ha bir de 15 tane t-shirt alacak adam lazım.
şimdi t-shirt işiyle ne güzel ilgilenmişsiniz. Benim de sizlere güvenim tam =)

Bence bu işi Efla yapmasın da Efla'ya ne lazım siz onu söyleyin. Fiyatlar alan da alınmış burada isimler toplansın.
Ben isterseniz para bir yerde toplansın derseniz size banka hesab sağlarım.
Sonracıma tanıtalım duyuralım derseniz ona da yardım. Ne eksikse yardımcı olayım.

Ama bu işi ben ayarlayayım desem bu aralar hakkat o iş uzar gider. Bu sefer tüketici tarafında olmak istiyorum .Ben de tshirt istiyorum :D Beni de ekleyin listeye.

Özetlemek gerekirse. Tamam ya ben yaparım ama şunlar şunlar lazım desin. Ben elimden geleni yaparım söz :D
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
Post Reply