Msn'den küçük bir oyun...
Olm senaryo hazırlamak öyle kolay değil akıllı arkadaşınız Arda orda beni direkt beni birden boşluğa attı yoksa benim senaryo hazırlamam için ne kadar çalıştığımı biliyorsun.Yani bana o an yapabileceği en büyük kazığı atarak son dakika golüyle bana 5dk da senaryo yazdırdı.Ki onun böyle küçük numaralarıyla ben kimseye küçkü düşmem sadece kendini küçkü düşürdü.(Not; sen wizardın ellerini koparınca nasılda köpürdü amaCLiCKs wrote:Başlayalım oyuna boş oturmak için bir sebebim yokSenaryo felan hazırmı saygıdeğer DMimiz ve ablamız?
-
WizardOfQuarks
- Kullanıcı

- Posts: 757
- Joined: Sun Nov 28, 2004 10:00 am
- Location: Ankara
Illyra, farkındaysan, sınıfımı sen biliyorsun ama ben bilmiyorum
Kaçıncı seviyede hangi sınıf seçeceğimi belirtmiştim, ona göre ayarlarsın 
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
Redblade kullanımı en kolay olanlardan. Ama seçenekleri kısıtlı.CLiCKs wrote:Ben pek bilgisayar üzerinde kullanılan karakter kağıdı yaratma programlarını sevmem ama hangisini kullanayım sorayım en iyisi
Wulfgar Snowtiger, Shifter, Barbarian 2/ Ranger 2 /Warshaper 2
Str: 31
Dex:14
Con:26
Pençe:
Saldırı, +16/+16
Hasar, 1d6+12
Str: 31
Dex:14
Con:26
Pençe:
Saldırı, +16/+16
Hasar, 1d6+12
Illyra, sen sınıfımı seçtin mi
Eğer senaryo hazırladıysan, sınıfımı seçmiş olman lazım
Eğer sınıfım belli değilse, Samurai seçebilir miyim
Ben sınıfımı bilmiyorum 
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
tamam bi dünya kafayla unttuğum kuralları yazıyorum;
32points e göre puan dağıtacaksınız.
sadece ve sadece players handsbook taki sınıfları, ırkları, eşyaları, tanrıları vb vb seçebilirsiniz.
oyun faerun da geçecek ona göre hazırlanın.
herkes aynı yerden başlayacak. spoiler vermemek için başlangıç noktasını söylemiyorum.
herkesin ekstradan 75 gp si var ( güle güle harcayın )
şidmdilik bu kadar
32points e göre puan dağıtacaksınız.
sadece ve sadece players handsbook taki sınıfları, ırkları, eşyaları, tanrıları vb vb seçebilirsiniz.
oyun faerun da geçecek ona göre hazırlanın.
herkes aynı yerden başlayacak. spoiler vermemek için başlangıç noktasını söylemiyorum.
herkesin ekstradan 75 gp si var ( güle güle harcayın )
şidmdilik bu kadar
