“şöyle güzel bir oyun oynatan olsa da oynasak” ya da "Oyun oynatacağımda adam var mıdır ki acep?"diyorsanız bu bölüm tam size göre...
-
Androner
- Kullanıcı

- Posts: 808
- Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
- Location: istanbul
Post
by Androner »
Pazar günleri İstanbulda oynatacağım Swashbuckler campaign için oyuncu arıyorum. Banestorm diyarında geçecek oyunumuz, Gurps'ile oynatacağım.
Korsanlık, gemi savaşları, kaybolan hazineler ve deniz yaratıkları ile ilgili bir oyun oynamak istiyorsanız buraya mesaj atın görüşelim.
-
sanguis
- Kullanıcı

- Posts: 45
- Joined: Wed Dec 27, 2006 10:00 am
Post
by sanguis »
Ben buna katılmak isterim. (tabi hala geçerliyse) Gurps hakkında da yeterli bilgim var.