Kardeşlik oyununda DM'liğimizi yapmıştı. Ne güzeldi maceralar. Bana çok şeyler öğretti D&D hakkında. Fakat bir aralar, (tam da Kardeşlik oyununda kurtulamayacağımız kadar kötü bir duruma düşmüşken ve ben, "devrimk artık yeni bir oyun açar da bu sefer daha dikkatli oynarız" filan derken) özel hayatındaki yoğun iş durumları vs yüzünden daha seyrek uğrar oldu. şimdi ise pek göremiyoruz artık ama unutmadık!
Ben yazsam buraya her halde on onbeş isim olur en azından... Aslında kendimi zorlasam belki otuz hatta elliyi de bulur ama...
Ben birisinden söz edeyim...
Gorath kardeş... Hem Rp içinde hem de dışında en sevdiğim kişilerden birisi idi gidişine sitede artık olmamasına o kadar üzülüyorum ki.. Hele onun gibi bir yazarım benim yazılarımı değerlendirmesini çok isterdim. Zira kendisi benden çok önce bir yazardı.
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Namı diğer Batı! Aslında giriyor arada sırada ama eskisi gibi değil. Hakmarun oyunumda oynayacaktı ama olmadı. Belki de 4.Edition olmasından ötürü, bilmiyorum. Sevdiğimiz arkadaşlarımızdan biri daha...
Aslında bende arada uğruyorum ama uğramayı tamamen kesnler var;
Ao vardı cok sevdiğim bir abim.Oda frpworld'un daimi üyelerindendi kayboldu.
Artemis entreri'nin fantastik şiirleri benimyazdığım şiirlerde cok etkili olmuştur oda özeletti kendini..
Yaaa iste Artemis bak nasil ozluyorlar seni.... Vallahi kiskandim... Ben de biraz inzivaya cekileyim bakalim beni ne kadar kisi ozleyecek...
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Arkadaşlar çok sağolun söyledikleriniz çok değerli benim için. Bir gün frpworlde hakettiği değeri verip daha fazla zaman geçireceğime eminim ama şu sıralar herşey çok yoğun, özellikle ben birşeyleri sıkıştırma ve yoluna sokamama konusunda çok başarılıyım ne yazık ki. Başlıkla ilgili birşey yazmamız gerekirse;
Firble, gözükmemezlik etmesin, şimdiden özleriz. (O nasıl bir cümle kurdum!) (Yine yaptım!)
Sitemizin nadir geyik krallarındandı.Oysa şimdi kendi deyimiyle yaşlandı ve galiba artık hiç girmiyor.
Lord Necros
Siteden kavga ederek ayrılmıştı, ben görüyor olsam da kendisini, sitede istiyoruz! FRP sitesinde, edebiyat sitesinde ne kavgası!
Evet, Aransayes kayboldu, ben de görmüyorum.
En çok Lord Necros'a üzüldüm, adam gibi adamdı. Onu da buralarda görmek isterdim; ama geri dönmeme konusunda çok kesin konuşmuştu. Edmond, hala onu görüyorsan sitedekilerin selamı var dersin. MSNde de görmüyorum artık
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
Possessed, sen de dahilsin listeye yok öyle yağma! :schemes: Kaybolup gidenler ayrı mesele ama seyrek olarak kendini gösterenlerin kulağını çekiyoruz burada. Tabii çoğu kişinin meşgul olduğunun, hayat meseleleri arasında boğuştuğunun da farkındayız ya da tahmin ediyoruz. Sitem etmiyoruz yani sevdiğimizden anıyoruz isimleri.
Illyra ve Darkgnome de giriyorlar ama nerde eski sıklık. İkisi de GM'lik yaptıkları oyunları boşladılar. Ama eminim işleri yoğundur vs. Umarım kolaylaşır hayatınız arkadaşlar.
Firble wrote:Yaaa iste Artemis bak nasil ozluyorlar seni.... Vallahi kiskandim... Ben de biraz inzivaya cekileyim bakalim beni ne kadar kisi ozleyecek...
Toprağın şarkısını duymaya alıştık biz. Kesilmesin şarkısı Gitmesin ozan!
Ve sonbahar gelmeden toprağa düştü yeşil renkli yaprak, geceyi beklemeden ortaya çıkan ayla birlikte.
Ben giriyorum siteye ama dediğiniz gibi fazla duramıyorum. Bu gün işlerim bir azaldı ki o bakımdan rahatladım valla. Ancak şanitye de olduğum için hep böyle gideceğini sanmıyorum. Oyunlara da giremiyorum, bazı paranoyak semptomlarım nedeniyle.
Özlediklerimin bir kısmının nick'ini bile hatırlamıyorum. O kadar çok kişi geldiki buraya ve birebir sohbetler ettik. Her sohbeti bir daha yaşa deseler yaşarım. Ancak gidenler gider, yenileri gelir. Ben şöyle diyebilirim. Eski üyelerle yaptığım sohbetleri özlüyorum. Yeni üyelerle yaptığım sohbetleri seviyorum.
Ancak sanırım ben bu sitede bir şey yazamıyorum ve daha bilgi sahibi olduğum kural sistemine ve gözümü kapattığımda gördüğüm, ağacın kovuğuna saklanmış peri kızları ve ellerinde şekilsiz odunları ile ogrelere özlem duyuyorum.
Kimse alınmasın, ama sanırım ben en fazla kendime özlem duyuyorum.
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
O zaman yazalım Edmond... Bilgisayarı yandığı için göremiyoruz ve özlüyoruz....
Bir de hükümlüyü ekleyeyim. En eski üyelerden biridir. En derken sitenin ikinci ayında kayıt olmuş olanlardan hani bazılarının tarih öncesi diye nitelendirdiği dönem...
Kesinlikle siteye çok şey kattı. Bize katıldığında lisedeydi. şimdi üniversiteden mezun olmuş olabilir.
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
dwaxer wrote:Possessed, sen de dahilsin listeye yok öyle yağma! :schemes: Kaybolup gidenler ayrı mesele ama seyrek olarak kendini gösterenlerin kulağını çekiyoruz burada. Tabii çoğu kişinin meşgul olduğunun, hayat meseleleri arasında boğuştuğunun da farkındayız ya da tahmin ediyoruz. Sitem etmiyoruz yani sevdiğimizden anıyoruz isimleri.
Tüh, ben de birilerinin eksikliğini söylersem yırtabileceğimi sanmıştım Teşekkür ederim ben de hatırlanmışım
Haklısın dwaxer, girdiğim zaman şöyle bir popüler konulara bakıp çıkıyorum. 1 aydır hiç giremiyorum çünkü internetim yok Arkadaşımın bilgisayarından ara sıra girip bakıyorum.. En kısa zamanda da bir internet edinmek istiyorum, sanırım haftaya alabileceğim, yurda kablo döşemelerini bekliyorum.
Popüler konularda da ilgimi çeken çok şey göremiyorum, eskiden daha çok konuda aktif olurdum. Noldu acaba, konu açan mı yoksa benim ilgim mi azaldı...
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..