Hatırlamak İçin Bir An - (A Moment to Remember)

Buyrun huzurumuza ey güzide müdavimler. Eşsiz ve sonsuz dehlizlerinde savrulurken, bırakalım ruhumuzu dinginliğinin tadını çıkarsın...
Post Reply
Artemis Entreri
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1521
Joined: Tue Jun 14, 2005 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:

Hatırlamak İçin Bir An - (A Moment to Remember)

Post by Artemis Entreri »

Hatırlamak İçin Bir An - ( A Moment to Remember ) - 2004




Image


Geçen sohbetimizin ortasında bir arkadaşım şöyle söyledi. "Bana bir film ismi söyle. Bir de sadece (ama sadece) kore filmi olduğunu söyle. Film hakkında başka hiçbirşey söylemene gerek yok. Oyuncular, yönetmen, hikaye, güzel mi kötü mü hiçbirşey... şimdi buradan kalkar koşa koşa eve gider ve o filmi izlerim ben." Evet aynen böyle söyledi. Sonra İhtiyar Delikanlı(Old boy) ve Hırçın Sevgilim(My Sassy Girl) gibi iki adet Kore şaheseri izlemiş ve çok sevmiş olan bana bir film ismi söyledi. 'Hatırlamak İçin Bir An'. Hemen kalkıp gitmedim eve ama eve ilk vardığımda indirmeye başladım filmi. Hiç huyum değildir yanına da bir bira kaptım. Başıma gelecekleri az çok kestirebiliyordum çünkü... Yanılmadım.

Film bitti, ben yıkıldım. Kendimi o kadar kötü hissettim ve bu beni o kadar büyük bir coşkuyla doldurdu ki anlatamam. Daha sonraları şunu düşünecektim. "İşte film dediğin böyle olmalıdır." Amerikan filmleri size konuyu konuşarak aktarıyorsa, Kore filmleri hissettiriyor. Derinizin içine işliyor resmen.

Hala filmin konusunu anlatmamı bekleyen varsa kapatsın artık bu sayfayı. Böyle bir kötülüğü hiç kimseye yapmam. Ayrıca şunu da belirteyim, filmle ilgili en ufak bir yazı dahi okumayın izlemeye kararlıysanız. Ã?ünkü konusu gibi yazılmış bazı şeyler film hakkında çok fazla spoiler veriyor. Herşeyi berbat edebilirsiniz :)

İyi seyirler diliyorum sizlere, yerinizde, henüz izlememiş olmayı isterdim...

(Not: Hakkını yemeyeyim, film Old Boy ve My Sassy Girl kadar iyi değildi ama yine de mükemmel, izlenmesi şart!)
Been there. Seen that. Got the scars.
Dura
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 281
Joined: Tue Jan 27, 2004 10:00 am
Location: Derfas

Post by Dura »

çok güzel bir filmdir..

aşk meşk filmleri içerisinde karakteri olan sağlam birkaç filmden biri olmayı başarmıştır.. konusuyla, kurgusuyla son derece iyi.. izlemeyen varsa mutlaka tavsiye ederim..
Aurë entuluva...!!
Lysana
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 716
Joined: Fri May 28, 2004 10:00 am
Location: Arborea

Post by Lysana »

Çok güzel anlatmışsın artemis gerçekten meraklandırdın beni :) en kısa zaman da indirip izlicem :wink:
Bir şehir,kalesini asla kaybetmez;
eğer onu taçlandıran duvarlar tuğladan
değil de insandan ise..
Post Reply