Arkdaşlar yeni bir oyun daha açılabilir mi acaba. Dwaxer belki işi başından aşkın ama oynatabilecek biri yok mu başka bir oyunu( dwaxer sen oynatırsan da olur)
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
Uzun bir süredir forum üzerinden oyun oynatmıyorum. Ama maden böyle bir talep var bir şeyler yapabilirim maximum 4-5 oyunculu bir oyun. oyun dnd veya GURPS olabilir, GURPS tercihim olacak muhtemelen. Ama yinede oylamaya sunalım GURPS mu ? dnd mi ? bunu bi seçin bende ne oynatacağıma karar vereyim
[b:bc27a75495]Ignorance is not bliss, merely uninformed misery.[/b:bc27a75495]
Farketmez ben çoğunluğa uyarım benide ekle 4-5 kişilik listene Yener sonra dışarda kalmıyalım. Daha once senin oyununda oynamadım. İnsallah oyunlarda acımasız değilsindir
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
4. ed hiç oynatmadım, oynamadım hatta incelemedimde. 3.5 ed den tamamen farklı olduğumu biliyorum ama, bu sebeple 4 oynatabilmek için sağlam bi inceleme yapmak lazım fakat bunun için fazla zamanım yok artık. yani dnd olursa muhtemelen 3.5 oynatabilirim eldeki imkanlar dahilinde hareket edelim
[b:bc27a75495]Ignorance is not bliss, merely uninformed misery.[/b:bc27a75495]
Yener 3.5 edition da da ben oynamayamam herhalde tam olarak bilmiyorum. Bir dahada şimdi 3.5 a alışmam benim zor olur 4 ed de oynansa aslında iyi olur ama 3.5 da oynancaksa beni katmasanız iyi olur alışmam uzun sürebilir.
Thanks Mario but The princess is in another castle!!