Yeni oyun isteği

“şöyle güzel bir oyun oynatan olsa da oynasak” ya da "Oyun oynatacağımda adam var mıdır ki acep?"diyorsanız bu bölüm tam size göre...
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Aegron wrote: Anlaşılan en iyi bilenlerden biri Edmond. Belki o böyle bir yer açıp bize tanıtabilir. Ne dersiniz?
Abicim ne yaptın ya :D Ben hayatta yazarak anlatamam, Allah'ın izniylen oraya gelirsem sana anlatırım ama, biliyorsun yazarak anlatmam da sorun var benim :D Bilmediğimden değil.Ha Devrimk çok iyiydi bu konuda fakat o da yok uzun zamandır ayrı mesele.

Ben onun oynuna SkyRider olarak girecektim güya, ama almamıştı :D Muhaha, oyunda kendime ait bir Giant Eagle'm olacaktı, ama Devrim abi izin vermedi :D Her şeyini öğrenmiştim o sınıfın, kaç ft yüksekten uçmamdan, neler yapabileceğime kadar.

Sınıfın bir özelliği vardı.Çok sevdiğim.Charge yapmaya + bilmem kaç veriyordu, eğer bir Fighter isen ve Spear kullanmakta uzman isen, ölümcül olaibliyordun.Ama tabiî elf olma zorunluluğu vardı.Harikaydı ama ya.Üstelik sen Charge yaparken kuşun da charge yapmış sayılıyordu.Eh, bir Giant Eagle'n Charge'ı hiç fena olmasa gerek.

DevrimK'nın izin vermeme sebebi ise oyunun kapalı mekanda geçecek olmasaydı, hak vermek lazım :D
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Yener wrote:Genç kardeşlerim bu kadar kasmanıza gerek yok ben GURPS oynatsamda dnd oynatsamda size kitabı yalayıp yutun yoksa oynamayın demeyeceğim zaten sadece rp nizi yapın benim için yeterlidir ;)

hatta karakter hazırlama meşakatinden de kurtaracağım sizi sadece karakter öz geçmişinizi hazırlamanız yeterli olur benim için. tüm özellikler ıvır zıvır ben ayarlayacağım onları zaten. forum rpsinde bu kadar kasmaya gerek yok sonuçta bu oyunu yüzyüze oynamadığımızdan sizin tasvir kabiliyetiniz karakter betimlemeleriniz benim için ön planda olacak. combatlardaki atraksiyonlarmış vs ...vs onları bana bırakın içiniz rahat olsun, büyüler skiller, feat ler falan filan gibi şeyleri beraber hazırlarız o sorun değil.

şu durumda ne oynayacağımızı bi kesin kararlaştıralım ona göre ayarlamaya başlarız karakterlerimizi. Bu arada GM nin tavsiyesi nedir diye sorarsanız bana gönlüm GURPS tan yana derim ama yinede çoğunluğa uyacağım :)

şimdi görünüşte oyuncu sayısını tamamladık aslında

Aegron
dwaxer
Edmond
Starfell
Quarion
AlenthasLeasess

hımm hatta 4 ü bile geçti :)

neyse sorun değil oynarız bu kadroyla. ne oynayacağımızı bi kesinleştirelim başlarız hazırlıklara
.
Daha önce de belirttiğim gibi benim için farketmez, hatta DM'in gönlünden geçen olsun, oyuncular için daha hayırlı olur diye düşünüyorum. :mrgreen:

.
Quarion
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 737
Joined: Wed Aug 27, 2008 10:00 am
Location: Izmir

Post by Quarion »

Bence kimsenin bilmediği için(?)GURPS oynayalım öğreniriz. Ben 3.5 olursa oynamam yaf. Ã?ğrenmeden oynamak istemem :roll:
Possessed
Site Çizeri
Posts: 958
Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
Contact:

Post by Possessed »

Oo, konuşma baya ilerlemiş. GURPS derseniz orda bir durun bakalım derim. Çok merak ettiğim; ama hiç oynama fırsatımın olmadığı bir sistem. Nasıl olduğunu görmek adına oynamak isterim açıkçası. Ama daha önce de belirttim, hiç forum üstü oynamadım, sadece birkaç oyunu okuyarak takip ettim. Eğer DM bu tecrübesiz oyuncuyu kabul ederse neden olmasın! :)
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
Mark
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2004
Joined: Thu Aug 31, 2006 10:00 am
Location: Midkemia, portal/istanbul

Post by Mark »

Bende sizi izlerim, artık.
Kendi doğanı öğren, bütün yanlarını kabul et, egemenlik ancak o zaman başlayabilir. Kendini reddetmek herşeyi reddetmektir.
Starfell
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 693
Joined: Thu Apr 17, 2008 10:00 am
Location: Istanbul

Post by Starfell »

dwaxer wrote: DM'in gönlünden geçen olsun, oyuncular için daha hayırlı olur diye düşünüyorum. :mrgreen:

.
Bende böyle düşünüyorum. DM ne diyosa o abi :D:D
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Edmond senin buryaa gelmen yaz olur ya. Benim bir şekilde öğrenmem lazım kesin olarak. Evet senin yazılı olarak bazı şeyleri ifade edemeyebilirsin(şiir aşk hariç onlar uzmanlık alanın) ama en azından msnde konusma havasıbnda anlatırsan sevinirim.
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
Starfell
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 693
Joined: Thu Apr 17, 2008 10:00 am
Location: Istanbul

Post by Starfell »

eee ne zaman başlıyoruz GURPS a ??
Starfell
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 693
Joined: Thu Apr 17, 2008 10:00 am
Location: Istanbul

Post by Starfell »

Patates oldu galiba oyun ?
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Aynen ya GURPS işi yattı gibi gelmeye başladı ama Androner başlıyacak dedi bir kere kesin başlatır.

Ahhh... İstanbulda olsam Andronerin oyunlarına katılmayı cidden isterdim :D
Post Reply