Arkdaşlar isteyen olursa bir 4 th edition oyunu açılsın. Hem yeni sistemi daha iyi kavrama açısından da iyi olru .
Aslında bir sebebi de 3.5 editionu tam oalrak hatta neredeyse hiç bilmemem.
Dwaxer in işi başından aşkın o kabul eder mi bilemiyorum.
Daha başka bir dm de olabilir gerçi dwaxer iyi ama çok yoğun olduğu belli. Yeni oynatabilecek bir dm varsa hiç fena olmaz diyorum ben bu oyun işine.
4th Edition Oyun İsteği
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
4th Edition Oyun İsteği
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
