Mucit Gnomların hayal makineleri, pc, konsol oyunları hakkında her sey..
catboy
Site Yazarı
Posts: 3268 Joined: Fri Jan 19, 2007 10:00 am
Location: Izmir
Contact:
Post
by catboy » Wed Sep 16, 2009 11:43 am
efla sen olduğunu tahmin ettiğim bir efla arkadaşımıza iki de bir selam yazıyorum ama karşılık alamıyorum acaba yanlış efla mı diye tereddüte düşüverdim artık...
Efla
Site Admin
Posts: 3913 Joined: Sat Apr 10, 2004 10:00 am
Location: Ankara
Contact:
Post
by Efla » Wed Sep 16, 2009 12:05 pm
Bendim =)
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
Androner
Kullanıcı
Posts: 808 Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul
Post
by Androner » Wed Sep 16, 2009 5:33 pm
Catboy, armory'den baktım 25. levelmışsın. biz de Illyra ile 20. leveliz, 21'e hatta ve hatta 25'e az kaldı. bekle geliyoruz.
devrimk
Kullanıcı
Posts: 2082 Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am
Post
by devrimk » Wed Sep 16, 2009 7:19 pm
Lightbringer'da karakteriniz varsa yakın arkadaşımın kurduğu bir Türk loncası (Menzoberranzan) var. İrtibat kurmak ya da katılmak isteyenler için:
wookiee - (Troll shaman)
Lloth - (Undead warlock) (GM of Menzoberranzan)
Huntsolo - (Belf hunter)
catboy
Site Yazarı
Posts: 3268 Joined: Fri Jan 19, 2007 10:00 am
Location: Izmir
Contact:
Post
by catboy » Thu Sep 17, 2009 10:23 am
28 level'im ashanvale'de Burning Legion'un minimal şeytancıklarıyla haşır neşir oluyorum bugünlerde. Alenthas ile Efla'yı 80 level olarak oyunda görmek level atlama aşkıyla içimi dolduruyor...
catboy
Site Yazarı
Posts: 3268 Joined: Fri Jan 19, 2007 10:00 am
Location: Izmir
Contact:
Post
by catboy » Sat Sep 19, 2009 10:53 am
Sulthana umarım en son gördüğümdeki gibi hala level 8 bir blood elf mage değilsindir, ben 32 level oldum. ya sinir oldum bir taurene bir kitap götürdüm bana ejderhaların tarihçesinden bir soru sordu. hazırlıksız yakalandım, yanlış cevap verince beni taa barrensa ışınladı...
catboy
Site Yazarı
Posts: 3268 Joined: Fri Jan 19, 2007 10:00 am
Location: Izmir
Contact:
Post
by catboy » Sun Sep 20, 2009 5:34 am
androner geçende Auctian house'da senin sattığın leatherları gördüm, skinning mesleğinde ilerliyorsun demek ki?
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113 Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood
Post
by Illyra » Sun Sep 20, 2009 1:31 pm
catboy wrote: androner geçende Auctian house'da senin sattığın leatherları gördüm, skinning mesleğinde ilerliyorsun demek ki?
Açıklamaktan mutluluk duyarım; Karazhan'ın dekektifi Shaman Catboy :evillaugh:
Bu arada balıklar ve kek için teşekkürler
catboy
Site Yazarı
Posts: 3268 Joined: Fri Jan 19, 2007 10:00 am
Location: Izmir
Contact:
Post
by catboy » Sun Sep 20, 2009 11:07 pm
Hijyenik öküzümle (Moejen) brewfest festivalinde eğlencenin içine ediyordum az daha, çok fazla içki içirince kusacağını tahmin edememiştim
catboy
Site Yazarı
Posts: 3268 Joined: Fri Jan 19, 2007 10:00 am
Location: Izmir
Contact:
Post
by catboy » Sun Dec 13, 2009 9:38 am
Fall of the Lich King yamasıyla Icecrown Citatel'de Lich King'i kesebiliyoruz artık. Buraya kadarmış Arthas Efendi!
Lord_Feanor
Kullanıcı
Posts: 628 Joined: Mon Jun 11, 2007 10:00 am
Location: Miklagaard
Post
by Lord_Feanor » Sun Jan 10, 2010 9:37 pm
yeni lich king bolvar olacak anlaşılan, ne şeker dimi??
http://www.wowwiki.com/Bolvar
Ne kanun, ne sevgi, ne de çatılmış kılıçlar
Dehşet, yaralar, felaketin kendisi bile olsa
Koruyamayacaktır Fëanor ve Fëanor'un soyundan
Saklayan, kendine alan, ellerinde tutan,
Bulan ya da kaçıran kişiyi, bir Silm
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670 Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth
Post
by Alenthas » Sun Jan 10, 2010 9:59 pm
Bah! Weak humans, they are so easy to manipulate...
catboy
Site Yazarı
Posts: 3268 Joined: Fri Jan 19, 2007 10:00 am
Location: Izmir
Contact:
Post
by catboy » Sun Jan 10, 2010 10:04 pm
AlenthasLeasess wrote: Bah! Weak humans, they are so easy to manipulate...
Güzel laf oldu...
Moonwhisper
Kullanıcı
Posts: 64 Joined: Thu Apr 02, 2009 10:00 am
Post
by Moonwhisper » Mon Jan 11, 2010 3:59 am
Oynayan arkadaşlar role play serverlarını mı tercih ediyorlar acaba?
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670 Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth
Post
by Alenthas » Mon Jan 11, 2010 4:17 am
Moonwhisper wrote: Oynayan arkadaşlar role play serverlarını mı tercih ediyorlar acaba?
Maalesef. Benim ingilizcemin yeteceğini sanmıyorum RP yapabilmek için