Forgotten Realms 3.5e Istanbul Oyuncu aranıyor.

“şöyle güzel bir oyun oynatan olsa da oynasak” ya da "Oyun oynatacağımda adam var mıdır ki acep?"diyorsanız bu bölüm tam size göre...
Post Reply
cyberlord
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 7
Joined: Tue Feb 17, 2004 10:00 am
Location: antalya

Forgotten Realms 3.5e Istanbul Oyuncu aranıyor.

Post by cyberlord »

Neverwinterdan baslayan bi oyuna basladık.Su an 4 oyuncumuz war.Oyuncular rol yapma bakımından oldukca tecrubeliler(ben haric).Dm imiz de gercekten iyidir.Oyun anadolu yakasında Ugur Mumcu civarında oynanıcak.Biraz uzak geliyo cogu kisiye o yuzden yol uzun diye ayrılmicak oyuncular arıyoruz.

isteyenler tinithraviel@hotmail.com dan MSN le veya e mail le bana ulasabilirler
Post Reply