DM arayışı..
DM arayışı..
hai..!
uzun süredir uğramadığım (5 sene olmuş öeh..!) frpworld'ü tamamen şans eseri bir arkadaşımla konuşurken hatırladım.. aradan geçmiş seneler.. ancak site benim onu unuttuğum gibi beni unutmamış.. account um hala aktifmiş meğer..
DM arkadaşların işleri güçleri müsait olmadığından yıllar geçti yeniden toplanamadık bir türlü.. en son yaklaşık 3 sene evvel 3,5 versiyonunu oynamıştık dnd'nin.. fakat yeni ve farklı dünyalar ve sistemlere de açığız elbette biz dinazorlar olarak..
istanbul kadıköy, göztepe, bostancı, maltepe, kartal velhasılı kadıköy sahil yolunu takip ederek tüm kıyı boyunca bize uyar tahmin ediyoruz.. şimdilik 2-3 kişi gibiyiz ama bu 4-5 de olabilir ilerleyen vakitte.. günü saati ayrıca konuşulur..
velhasılı kelam, çok gördük ezik adam.. ne yazık ki hiç tadı olmaz oyunlarının.. oynadığına da pişman olursun.. çağrımız sağlam DM lere.. var mıdır bileğine, zihnine güvenen, ne yapacağı hiç belli olmayan karakterlerin altında ezilmeyecek, oynattığı oyundan keyif alabilecek DM..?
buralarda bekliyor olacağız..
selamlar..
------------------------------------------------------------------------------------
hamiş;
kharona@yahoo.com dan özel olarak da ulaşabilirsiniz..
uzun süredir uğramadığım (5 sene olmuş öeh..!) frpworld'ü tamamen şans eseri bir arkadaşımla konuşurken hatırladım.. aradan geçmiş seneler.. ancak site benim onu unuttuğum gibi beni unutmamış.. account um hala aktifmiş meğer..
DM arkadaşların işleri güçleri müsait olmadığından yıllar geçti yeniden toplanamadık bir türlü.. en son yaklaşık 3 sene evvel 3,5 versiyonunu oynamıştık dnd'nin.. fakat yeni ve farklı dünyalar ve sistemlere de açığız elbette biz dinazorlar olarak..
istanbul kadıköy, göztepe, bostancı, maltepe, kartal velhasılı kadıköy sahil yolunu takip ederek tüm kıyı boyunca bize uyar tahmin ediyoruz.. şimdilik 2-3 kişi gibiyiz ama bu 4-5 de olabilir ilerleyen vakitte.. günü saati ayrıca konuşulur..
velhasılı kelam, çok gördük ezik adam.. ne yazık ki hiç tadı olmaz oyunlarının.. oynadığına da pişman olursun.. çağrımız sağlam DM lere.. var mıdır bileğine, zihnine güvenen, ne yapacağı hiç belli olmayan karakterlerin altında ezilmeyecek, oynattığı oyundan keyif alabilecek DM..?
buralarda bekliyor olacağız..
selamlar..
------------------------------------------------------------------------------------
hamiş;
kharona@yahoo.com dan özel olarak da ulaşabilirsiniz..
Aurë entuluva...!!
ağırlıklı tecrübemiz taa lisede iken başladığımız ad&d setingine (4ncü versiyondan bir hayli önce oluyor bu =) ) ve forgotten realms a dayanıyor..
farklı sistemlerde, dünyalarda oynamak da mümkün.. farklı/yeninin sınırı ve bizim için hiçbir sakıncası yok..
setingler değişir, role playing yaşar.. =)
farklı sistemlerde, dünyalarda oynamak da mümkün.. farklı/yeninin sınırı ve bizim için hiçbir sakıncası yok..
setingler değişir, role playing yaşar.. =)
Aurë entuluva...!!
Player’s Handbook June 6th, 2008
Forgotten Realms Campaign Guide August 19th, 2008
Forgotten Realms Player’s Guide September 16, 2008
Herhalde zamanda ileri gidebiliyorsun, kafan karışık.
Forgotten Realms Campaign Guide August 19th, 2008
Forgotten Realms Player’s Guide September 16, 2008
Herhalde zamanda ileri gidebiliyorsun, kafan karışık.
Kendi doğanı öğren, bütün yanlarını kabul et, egemenlik ancak o zaman başlayabilir. Kendini reddetmek herşeyi reddetmektir.
-
occultsearcher
- Kullanıcı

- Posts: 368
- Joined: Thu Jun 26, 2003 10:00 am
- Location: Ankara
- Contact:
bu güne kadar yayınlanan tüm d&d versiyonları için bahsettiğin setting ve kural kitapları çıkmıştır Mark.. bir karışıklık yok..
Occultsearcher'ın da hatırlattığı gibi her versiyonun setting i çıkmıştır sonradan.. en son bilebildiğim 3-3,5 sürümleri ile bahis konusu yeni 4 arasında ne farklar var bilemiyorum ama örneğin ad&d 2nd sürümü ile d&d 3 arasında dağlar kadar fark vardır.. ve bu farkları yansıtabilecek yeni settinglere ihtiyaç olduğundan onlar da yenilenmiştir zaman içinde.. vesselam..
Occultsearcher'ın da hatırlattığı gibi her versiyonun setting i çıkmıştır sonradan.. en son bilebildiğim 3-3,5 sürümleri ile bahis konusu yeni 4 arasında ne farklar var bilemiyorum ama örneğin ad&d 2nd sürümü ile d&d 3 arasında dağlar kadar fark vardır.. ve bu farkları yansıtabilecek yeni settinglere ihtiyaç olduğundan onlar da yenilenmiştir zaman içinde.. vesselam..
Aurë entuluva...!!
-
occultsearcher
- Kullanıcı

- Posts: 368
- Joined: Thu Jun 26, 2003 10:00 am
- Location: Ankara
- Contact:
-
occultsearcher
- Kullanıcı

- Posts: 368
- Joined: Thu Jun 26, 2003 10:00 am
- Location: Ankara
- Contact:
Okumayı öğren de öyle gel. Hatta yazmayı da öğren. Ya esasen komple Türkçe'yi öğren, öyle konuşalım...
Dura herhangi bir yerde 4th edition FR oynadığını iddia etmiş mi? Aksine AD&D 2nd edition'da FR tecrübesi olduğunu söylemiş. AD&D 2nd edition da 1989'da yayınlandığına göre bir zaman paradoksu yok.
Sadece akıllının tekinin kendisinin her şeyi bildiğini zannedip saçmalaması sorunu var. Ki onun da hakkından belli şekillerde gelinebiliyor...
Dura herhangi bir yerde 4th edition FR oynadığını iddia etmiş mi? Aksine AD&D 2nd edition'da FR tecrübesi olduğunu söylemiş. AD&D 2nd edition da 1989'da yayınlandığına göre bir zaman paradoksu yok.
Sadece akıllının tekinin kendisinin her şeyi bildiğini zannedip saçmalaması sorunu var. Ki onun da hakkından belli şekillerde gelinebiliyor...
M - There is indeed such a conspiracy
"When you see filth, call it filth"
"When you see filth, call it filth"
Hocam tartışmaya gidiyor bu başlık.Sanırım bu kadar tartışma yeter
Konunun bir anlam karmaşasıyla bu kadar ileri boyutlarda tartışmaya dönmesini istemeyiz
Mark arkadaşların 4th Edition oynadığını zannetmiş sanırım.Ã?ünkü Dura'nın da dediği gibi yayınlanan tüm D&D sürümleri için o kitaplar çıkıyor.4th Edition için de çıktı.
Bir anlam karmaşası yüzünden daha fazla tartışmaya lüzum yok
Konunun bir anlam karmaşasıyla bu kadar ileri boyutlarda tartışmaya dönmesini istemeyiz
Bir anlam karmaşası yüzünden daha fazla tartışmaya lüzum yok
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
bu kadar büyütecek bir şey yok arkadaşlar..
hadiseyi neticelendireyim müsaadeniz var ise;
3 ve 3,5 ncu d&d versiyonlarında tecrübeliyiz naçizane.. 4 ncü sürümü hiç bilmiyoruz.. ama öğrenmenin yaşı sınırı yok =) ayrıca d&d olması da şart değil kurallar bütününün.. hiç bir kural ve dünya ve evrene bağlı kalmaksızın oyanadığımız nice oyun vardır.. bu kurallar ve kural kitapları bir yere kadar fikir vermesi açısından, oynanış sınırlarını belirleme açısından lazımdır.. çok mühim değil yani versiyounun numarası.. naçizane en keyifle oynadığım oyunlar, harika bir kaç DM arkadaşımızın yarattığı kendi dünyalarındaki karakterlerle oynadığımız oyunlardır.. çok takılmayalım 2004 e 2008 e.. ne dedik işin başında;
settingler değişir, role playing yaşar..
ve asıl mühim olan da budur..
ve bize sağlam DM lazım.. ezik insanlar çabuk sinirlenirler, çabuk çözülürler.
işler planladığı gibi gitmeyince önce kendisinin sonra ortamdaki herkesin moralini bozarlar, ambiansın içine ederler.. bize karakteri sağlam, hayal gücü geniş, şahsi role playi iyi bir DM gerektir.. budur kördüğüm
sıkmayın canınızı..
Occultsearcher, Edmond desteğiniz-katkılarınız için teşekkür ederim.. sana da sevgili Mark..
DM arıyoruz hala =)
hadiseyi neticelendireyim müsaadeniz var ise;
3 ve 3,5 ncu d&d versiyonlarında tecrübeliyiz naçizane.. 4 ncü sürümü hiç bilmiyoruz.. ama öğrenmenin yaşı sınırı yok =) ayrıca d&d olması da şart değil kurallar bütününün.. hiç bir kural ve dünya ve evrene bağlı kalmaksızın oyanadığımız nice oyun vardır.. bu kurallar ve kural kitapları bir yere kadar fikir vermesi açısından, oynanış sınırlarını belirleme açısından lazımdır.. çok mühim değil yani versiyounun numarası.. naçizane en keyifle oynadığım oyunlar, harika bir kaç DM arkadaşımızın yarattığı kendi dünyalarındaki karakterlerle oynadığımız oyunlardır.. çok takılmayalım 2004 e 2008 e.. ne dedik işin başında;
settingler değişir, role playing yaşar..
ve asıl mühim olan da budur..
ve bize sağlam DM lazım.. ezik insanlar çabuk sinirlenirler, çabuk çözülürler.
işler planladığı gibi gitmeyince önce kendisinin sonra ortamdaki herkesin moralini bozarlar, ambiansın içine ederler.. bize karakteri sağlam, hayal gücü geniş, şahsi role playi iyi bir DM gerektir.. budur kördüğüm
sıkmayın canınızı..
Occultsearcher, Edmond desteğiniz-katkılarınız için teşekkür ederim.. sana da sevgili Mark..
DM arıyoruz hala =)
Aurë entuluva...!!
-
occultsearcher
- Kullanıcı

- Posts: 368
- Joined: Thu Jun 26, 2003 10:00 am
- Location: Ankara
- Contact:
Dura, eğer içinizden bir OY çıkmıyorsa, bu rolün paylaşıldığı veya devredildiği "story game" tadında oyunları tavsiye edebilirim. Zaten "sistem değişir, rol baki kalır" deyişin epey bir narrativist eğilime işaret ediyor gibi.
IPR(indie press revolution) gibi sitelerdeki story gamelere bir göz atmak, sizi OY arama derdinden kurtarabilir. Zira pek çok "GMsiz" oyun mevcut artık ortalıkta...
IPR(indie press revolution) gibi sitelerdeki story gamelere bir göz atmak, sizi OY arama derdinden kurtarabilir. Zira pek çok "GMsiz" oyun mevcut artık ortalıkta...
M - There is indeed such a conspiracy
"When you see filth, call it filth"
"When you see filth, call it filth"
İnce tavrın için teşekkür ederim, Dura. İçimi rahatlattın.
İnsanlar yazdıkları şeylere dikkat etmeliler. Konuyu kişiselleştirip hakaret etmemeliler. Sözcükler, kaba güçten daha keskindir, insanlar asla unutmaz.
Occultsearcher ben senin baban ya da arkadaşın değilim. Ã?slubuna dikkat et.
İnsanlar yazdıkları şeylere dikkat etmeliler. Konuyu kişiselleştirip hakaret etmemeliler. Sözcükler, kaba güçten daha keskindir, insanlar asla unutmaz.
Occultsearcher ben senin baban ya da arkadaşın değilim. Ã?slubuna dikkat et.
Kendi doğanı öğren, bütün yanlarını kabul et, egemenlik ancak o zaman başlayabilir. Kendini reddetmek herşeyi reddetmektir.
