Hakkaten ha. Bu pozu acaba kime veriyor. Yağmurda çıkmış, gözünün içine içine yağmur yağıyor. Kılıcını çıkatmış.... Ahuahuhauahuh. Bari kılıcı kınında olsa ya da ne bileyim, aşağıda, baktığı taraftaki birisini gösterse.
Gerçi olay şu şekilde gelişmiş olabilir. Etrafındakileri cesaretlendirecek bir konuşma yapmış ve konuşmanın sonunda kılıcı havada karizmatik bir duruş ile diğerlerinin alkışlarını kabul ediyor olabilir. Ya da bir yaratığı öldürmüş ve kılıcı yukarı kaldırmış olarak "Öldüüüüü!" diye de bağırıyor olabilir.
Teşekkürler Efla
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
- Abi Robocop yapmışsın.
- Heee. Adalet için savaşan yenilmez savaşçı işte.
- Yalnız kollar açıkta kalmış.
- Kollar fazla gelişmiş ısmarlayalı zırhı. Demirci yenisini yapıyor.
- Birde hani hafif korkunç olmuşsun. İyilik savaşçısı gibi olmamış.
- O sebeple kemerime Smiley resmi yaptırdım. Sempati toplar, di mi?
- Çok zekice abi.
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Sanki kemerine Tek gözünü kırpmış ve gülen bir smiley var gibi gözüküyor benim gözüme. Gözümde de rahatsızlık olabilir. Possessed kırılırsa asıl sorun. En tedirgin hayat verdiğim resim bu oldu valla
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka