Ben her konuda geyik yaparım diyorsanız…
Darkgnome
Kullanıcı
Posts: 3918 Joined: Sat Jan 31, 2004 10:00 am
Location: Ankara
Post
by Darkgnome » Sat Aug 08, 2009 2:30 am
E bu durumda bu 2. en çok rağbet gören anket demekki. Aksi ispat edilene kadar...
BU arada en karizmatik ktü adam Efla çıktı. Baksanıza insanların hayallerini yıkıp, morallerini bozuyor. Hemde bunu sadece hayal aleminde değil, gerçekten yapıyor...
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
catboy
Site Yazarı
Posts: 3268 Joined: Fri Jan 19, 2007 10:00 am
Location: Izmir
Contact:
Post
by catboy » Mon Aug 24, 2009 8:53 am
ya bir umutla başlığa gireyim dedim hala darth vader öndeymiş ya, olacak iş değil...
lightflarer
Kullanıcı
Posts: 639 Joined: Tue Feb 05, 2008 10:00 am
Post
by lightflarer » Mon Aug 24, 2009 9:26 am
catboy wrote: ya bir umutla başlığa gireyim dedim hala darth vader öndeymiş ya, olacak iş değil...
başka türlüsü olmaz zaten, bi grup sauron fanboy'u getirmen lazım siteye sauron'un kazanması için
Lord_Feanor
Kullanıcı
Posts: 628 Joined: Mon Jun 11, 2007 10:00 am
Location: Miklagaard
Post
by Lord_Feanor » Mon Aug 24, 2009 10:26 pm
oy verecek adam kalmadı anlaşılan, kilitleyin bu başlığı
Ne kanun, ne sevgi, ne de çatılmış kılıçlar
Dehşet, yaralar, felaketin kendisi bile olsa
Koruyamayacaktır Fëanor ve Fëanor'un soyundan
Saklayan, kendine alan, ellerinde tutan,
Bulan ya da kaçıran kişiyi, bir Silm
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113 Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood
Post
by Illyra » Tue Aug 25, 2009 1:33 am
Olsun Darth Vader birinci çıkmış ya o bana yeter. Yaşasın Darth Vader :w00t:
catboy
Site Yazarı
Posts: 3268 Joined: Fri Jan 19, 2007 10:00 am
Location: Izmir
Contact:
Post
by catboy » Wed Aug 26, 2009 1:25 am
Illyra wrote: Olsun Darth Vader birinci çıkmış ya o bana yeter. Yaşasın Darth Vader :w00t:
Sen de mi Brutus?
lightflarer
Kullanıcı
Posts: 639 Joined: Tue Feb 05, 2008 10:00 am
Post
by lightflarer » Wed Aug 26, 2009 7:56 am
Illyra wrote: Olsun Darth Vader birinci çıkmış ya o bana yeter. Yaşasın Darth Vader :w00t:
böyle insanlara ihtiyacımız var işte bizim
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670 Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth
Post
by Alenthas » Wed Aug 26, 2009 9:09 am
Illyra wrote: Olsun Darth Vader birinci çıkmış ya o bana yeter. Yaşasın Darth Vader :w00t:
D'oh!
catboy
Site Yazarı
Posts: 3268 Joined: Fri Jan 19, 2007 10:00 am
Location: Izmir
Contact:
Post
by catboy » Tue Oct 27, 2009 7:38 am
bir üzerinden 2 ay geçmiş, ne durumda diye bir bakayım dedim ama maalesef durum da herhangi bir gelişme yok hala...
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Posts: 2614 Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:
Post
by Aegron Linwelin » Tue Oct 27, 2009 7:59 am
catboy wrote: bir üzerinden 2 ay geçmiş, ne durumda diye bir bakayım dedim ama maalesef durum da herhangi bir gelişme yok hala...
Başlıklar sönüyor birşey yapmamız lazım alevlendirmek lazım buraları
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
catboy
Site Yazarı
Posts: 3268 Joined: Fri Jan 19, 2007 10:00 am
Location: Izmir
Contact:
Post
by catboy » Sun Nov 15, 2009 4:47 am
arada bir bu başlığı canlandırma girişimim tetiklenecektir, neyse bunu o girişimlerden biri olarak algılayabilirsiniz...
catboy
Site Yazarı
Posts: 3268 Joined: Fri Jan 19, 2007 10:00 am
Location: Izmir
Contact:
Post
by catboy » Tue Nov 17, 2009 4:14 am
ayda yılda bir biri oy verir ankete, onu da darth vadera verir. olacak iş mi?
Lord_Feanor
Kullanıcı
Posts: 628 Joined: Mon Jun 11, 2007 10:00 am
Location: Miklagaard
Post
by Lord_Feanor » Tue Nov 17, 2009 5:38 am
şu facebooktaki gruptan sauron a oy vericek adam getirin biraz
Ne kanun, ne sevgi, ne de çatılmış kılıçlar
Dehşet, yaralar, felaketin kendisi bile olsa
Koruyamayacaktır Fëanor ve Fëanor'un soyundan
Saklayan, kendine alan, ellerinde tutan,
Bulan ya da kaçıran kişiyi, bir Silm
catboy
Site Yazarı
Posts: 3268 Joined: Fri Jan 19, 2007 10:00 am
Location: Izmir
Contact:
Post
by catboy » Wed Nov 25, 2009 4:29 am
Lord_Feanor wrote: şu facebooktaki gruptan sauron a oy vericek adam getirin biraz
bütün umutlarım o yönde artık...
WeS_DeX
Kullanıcı
Posts: 736 Joined: Wed Jan 03, 2007 10:00 am
Location: Grand Line
Post
by WeS_DeX » Wed Nov 25, 2009 4:57 am
Sauron desem lightflarer kızacak
Darth Vader desem catboy kızacak
Benim oyum Lich King'den yana