Avatar Movie

Buyrun huzurumuza ey güzide müdavimler. Eşsiz ve sonsuz dehlizlerinde savrulurken, bırakalım ruhumuzu dinginliğinin tadını çıkarsın...
Possessed
Site Çizeri
Posts: 958
Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
Contact:

Post by Possessed »

"Avatar" isim hakkı bu filme ait, senin dediğin çizgi filmin çekilen filminin adı "The Last Airbender". Avatar adını kullanamadılar, çünkü Avatar'ı çekenler önce davrandı.

Açıkçası havabükücü çizgi filmini pek beğenememiştim, çocuksu geldi bana. Kardeşim izliyordu, onla birkaç bölüm izledim de saramadı. Daha doğrusu konsept süper, karakterler iyi; ama sonuçta çocuk çizgi filmi yau. Olaylar falan basit, başkarakterlerin yaşı küçük olunca o filmden/çizgi filmden korkacaksın; olayları ve anlatımı batırabiliyorlar.

Ama filmine gideceğim, o kadar karşı değilim. Özülmüştüm de çocuksu bulduğum zaman, dışarıdan bakınca güzel çünkü.
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
Lord_Feanor
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 628
Joined: Mon Jun 11, 2007 10:00 am
Location: Miklagaard

Post by Lord_Feanor »

CLiCKs wrote:Outland, troll, mount benzetmelerinden sonra wow'u hırsızlıkla suçlayıp kınadık(m) :-P Ne de olsa filmin senaryosu 94 yılında bitmiş. :D
o pandora direk nagrand dı zaten evet :D
Ne kanun, ne sevgi, ne de çatılmış kılıçlar
Dehşet, yaralar, felaketin kendisi bile olsa
Koruyamayacaktır Fëanor ve Fëanor'un soyundan
Saklayan, kendine alan, ellerinde tutan,
Bulan ya da kaçıran kişiyi, bir Silm
Darktimes
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 809
Joined: Wed Aug 02, 2006 10:00 am
Location: istanbul

Post by Darktimes »

Possessed wrote: Açıkçası havabükücü çizgi filmini pek beğenememiştim, çocuksu geldi bana. Kardeşim izliyordu, onla birkaç bölüm izledim de saramadı. Daha doğrusu konsept süper, karakterler iyi; ama sonuçta çocuk çizgi filmi yau. Olaylar falan basit, başkarakterlerin yaşı küçük olunca o filmden/çizgi filmden korkacaksın; olayları ve anlatımı batırabiliyorlar.

Ama filmine gideceğim, o kadar karşı değilim. Özülmüştüm de çocuksu bulduğum zaman, dışarıdan bakınca güzel çünkü.
Pokemondan sonra çok güzel bir çizgi film bence.İnsanı sıkmayan eğlenceli bir anlatımı var, hafif bir dalga durumu, karakterlerin yüzlerindeki şaklabanlık ifadeleri beni cezbediyor.Pokemondan kalan birşey.Gerçi aradan yıllar geçmiş olmasına rağmen yine de o yıla göre daha iyisi yoktu kanımca.Air Bender'ı ben çok sevmiştim.Hatta 4.sezonu çıkıyordu diye heveslenmiştim izleyenleriniz varsa adının da "hava" olabileceği konusunda fikir edinmişsinizdir önceki sezonlardan.Tabiki zevk meselesi.İlk southparkı izlediğim zaman beğenmeyip silmiştim, sadece dalga sarmamıştı sanıyorum.Yine de gönlümün Avatarı havabükücü Aeng'tir :D (Umarım o da 3d çekilir)
Ultima bırakılmaz, ara verilir ;)
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.

Ben daha yeni gittim, boş salonda rahat rahat izlemek çok keyifliydi. :D Ã?ıktıktan sonra mutluluk sarhoşu gibin sırıtarak dolaştım bir süre. Bu güne kadar seyrettiğim en iyi film miydi tartışılır ama kesinlikle en "güzel" filmdi.

.
lightflarer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 639
Joined: Tue Feb 05, 2008 10:00 am

Post by lightflarer »

Efla wrote:İmkanınız varsa muhakak 3 boyutlu gözlüklerle izleyin. Konuyu sevseniz de sevmeseniz de çok güzel bir deneyim yaşarsınız.

Filmin konusu aslında oldukça ilginçti. İnsana kendini sorgulatacak türden Dünyadan da oldukça etkilendim. Film hakkında konuşmadan yorum pek yapamıyorum.

Code: Select all

Filmi izlerken aklıma birkaç noktada wow geldi. o mavi yaratıklar trollere pandora outlandse benziyordu. Hatta adam o büyük kırmızı kuşa binince aha yeni mount almış geyiği bile yaptık.

Sahneler oldukça etkileyici ama o yerlilerin insanları yenmesini hiç gerçekçi bulmadım. Eğer elimde o kuvvet olsaydı ve vijdansız olsaydım hepsinin canını okurdum :D


filmde bariz bir garibanı mutlu etme çabası var, yani tarih boyunca bu filmin konusu o kadar çok yaşandıki, filmde de bunu görünce sinema salonunda "yeter artık lan bıktım be" diye bağırmış bulundum, insanlar "ne oldu ya" diye baktı uzun uzun açıkçası. Filmi efektleri dışında beğenmedim, yerliler şirinlere benzemiş, konusunu sırf ben değil dünya üzerindeki herhangi bilinçli bir insan tuvaletini yaparken yazabilir, tabii önemli olan bu konuyu nasıl sunduğundur, sunuşta iyi aslında ama yinede konu beni cidden çok sıktı. Ayrıca dediğim gibi bir garibanı mutlu etme çabasıyla teknolojileri ve kuvvetleri arasında bu kadar ciddi farklar olan iki toplumun çatışmasında her seferinde güçlü olanlar kazanır, bana işte bilmem Kurtuluş Savaşı, yok Amerikan Koloni Savaşları falan diye örnek verenler çıkmasın adam gibi inceleyin konuları. Yani sonuç olarak konnu çok rahatsız etti beni, sonuçta Batman'in onca çizgi romanından bu kadar güzel bir senaryo çıkabiliyorsa, dünyanın en pahalı filmi içinde daha güzel ve tertipli bir senaryo yazılabilirdi. 3D ve HD olayına ise hala daha alışamadım ben, evin alt katındaki dev ekran tüm televizyon ve sinemalardan daha güzel geliyor bana açıkçası :D
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
lightflarer, filmin konusu içinde insanın doğaya olan saygısızlığı ve sevgisizliği, kendinden başka canlıları önemsememesi de var. Doğadaki bütün birimlerin aslında birbiriyle bağlantılı olduğu Pandorra örneğinde somutlaştırılarak verilmiş. Sonunda yerlilerin kazanması tabii ki mümkün değildi ama "Doğa Ana"nın isyanı ile insanlar yenilgiye uğruyorlar.

.
Post Reply