Hayırlı olsun yeni moderatörümüz.
Hayırlı olsun yeni moderatörümüz.
Hayırlı olsun Yeni moderatörlüğün canım.
Admin arkadaşlara da Illyra'yı layık gördüğü için çok teşekkür ediyorum.
Başarılar.
Admin arkadaşlara da Illyra'yı layık gördüğü için çok teşekkür ediyorum.
Başarılar.

İyi giyimli beyefendi Edebi Kürsü'ye doğru ilerledi. Halk onu tanıyordu uzun zamandır, o Kedioğlan'dı ama o buralara uğramazdı, halkın arasına karışmak yerine sarayında miyavlardı sadece. Ehh, iki yeni arkadaş halkın arasından seçilmiş ve saraya giriş yapmış, o da buraya tebriğe geldi herhalde diye düşündü millet. Başka düşünecek pek bir şey de bulamamışlarıd belli ki.
"Klavyeüstü RYO bölümünde ne güzel gerine gerine yatıyordum, birini gönderdiler, adı Alenthas'mış sanırım. Bu komployu uygulayanlar tek tek listesini gazetelere yollayacağım elbette, gazetelerin arka sayfalarında yer alan en güzel bebek resimleri diye bir köşe vardır. Orada mavi gözlü bir bebek arayın, mazi gözlü bebeğin baktığın yöne doğru ilerleyin. İşte orada bir yeşil bir ışık fark edeceksiniz, ışığa doğru bir büyüteç tutun, bu yeni teknoloji gizli bir iletişim şekli olacak aramızda. Bana tüm istihbaratları büyüteç yardımıyla iletebilirsiniz..."
"Size Nostalji adı altında zaten tanıdığınız arkadaşlarınızı tekrardan tanıtmadım mı? Size son anda iptal edilmiş olan bir öykü yarışması yapmadım mı? Size başları oldukça düzgün giden ama ortasında bir acayiplikler olan ve sonu bir türlü gelmeyen ortak öyküler hazırlamadım mı? Size başka neler yapmadım, evet size yapılamayacak olan en kötü şekilde sizi sarayda temsil ettim. Ben burada 7 gün 24 saat ter içinde, köpekler arkamda, tavşanlar önde, sırf size iyi bir hizmette bulunmak için koşturuyorum. Sonuç ne mi? Hala buradayım, burada olacağım. Alenthas varsa ben de varım, severim onu, o da beni sever, ben de onu severim, o beni sevmeye ben onu sevmeye devam ettiğim halde devam eder, bu bir mucizedir orası ayrı, ama buraya okumanız bile vakit kaybı idi, bu da bir kedi şakasıydıı ha ha ha ..."
Illyra'ya dönmesi sadece bir fiik kuralının düzgünce işlemesinden ibaretti, yoksa o buradan ışınlanmayı düşünüyordu. Ona sol elini sağ elindne önce uzattı. Maksat tokalaşma idi, o da: "Sarayda görüşeceğiz, elbet prenses. Asillerin arasında, halkın önünde, olmadı msnde, o da olmadı steamde, görüşeceğiz. Sizi kutlarım, başarı hobiniz, heves kulağınızda küpe olsun." demesiyle beyaz renkli bir "helikopter"e binmesi bir oldu: "Beni Ocakbaşı'na geri götürün, burası çok tozluymuş, 3 ay buraya uğrayamam artık."
"Klavyeüstü RYO bölümünde ne güzel gerine gerine yatıyordum, birini gönderdiler, adı Alenthas'mış sanırım. Bu komployu uygulayanlar tek tek listesini gazetelere yollayacağım elbette, gazetelerin arka sayfalarında yer alan en güzel bebek resimleri diye bir köşe vardır. Orada mavi gözlü bir bebek arayın, mazi gözlü bebeğin baktığın yöne doğru ilerleyin. İşte orada bir yeşil bir ışık fark edeceksiniz, ışığa doğru bir büyüteç tutun, bu yeni teknoloji gizli bir iletişim şekli olacak aramızda. Bana tüm istihbaratları büyüteç yardımıyla iletebilirsiniz..."
"Size Nostalji adı altında zaten tanıdığınız arkadaşlarınızı tekrardan tanıtmadım mı? Size son anda iptal edilmiş olan bir öykü yarışması yapmadım mı? Size başları oldukça düzgün giden ama ortasında bir acayiplikler olan ve sonu bir türlü gelmeyen ortak öyküler hazırlamadım mı? Size başka neler yapmadım, evet size yapılamayacak olan en kötü şekilde sizi sarayda temsil ettim. Ben burada 7 gün 24 saat ter içinde, köpekler arkamda, tavşanlar önde, sırf size iyi bir hizmette bulunmak için koşturuyorum. Sonuç ne mi? Hala buradayım, burada olacağım. Alenthas varsa ben de varım, severim onu, o da beni sever, ben de onu severim, o beni sevmeye ben onu sevmeye devam ettiğim halde devam eder, bu bir mucizedir orası ayrı, ama buraya okumanız bile vakit kaybı idi, bu da bir kedi şakasıydıı ha ha ha ..."
Illyra'ya dönmesi sadece bir fiik kuralının düzgünce işlemesinden ibaretti, yoksa o buradan ışınlanmayı düşünüyordu. Ona sol elini sağ elindne önce uzattı. Maksat tokalaşma idi, o da: "Sarayda görüşeceğiz, elbet prenses. Asillerin arasında, halkın önünde, olmadı msnde, o da olmadı steamde, görüşeceğiz. Sizi kutlarım, başarı hobiniz, heves kulağınızda küpe olsun." demesiyle beyaz renkli bir "helikopter"e binmesi bir oldu: "Beni Ocakbaşı'na geri götürün, burası çok tozluymuş, 3 ay buraya uğrayamam artık."
Frpworld frpworld olali boyle sevilen moderator gormedi yahu... Vallahi Sarayda da yazmistim ama buraya da yazayim kiskandim. Ben de tebrik ederim Illyra...
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>




