Hayırlı olsun yeni moderatörümüz.

Başka hiçbir yere uymadı dediğiniz mesajlar için.
Post Reply
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Hayırlı olsun yeni moderatörümüz.

Post by Androner »

Hayırlı olsun Yeni moderatörlüğün canım.
Admin arkadaşlara da Illyra'yı layık gördüğü için çok teşekkür ediyorum.
Başarılar.
Image
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113
Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood

Re: Hayırlı olsun yeni moderatörümüz.

Post by Illyra »

Teşekkür ederim canım :)
Image
Lydronk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 882
Joined: Fri Feb 10, 2006 10:00 am
Location: Ankara

Post by Lydronk »

Evet Illyra, iyi oldu, sen yakıştın moderatörülüğe :P

Hazır ayakteyken Alenthas'ı da tebrik etmek lazım. Zaten En uygunu oydu! :D
Image
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113
Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood

Post by Illyra »

sağol Lydronk :)

evet alenthas ta tam bölümünü buldu..
Image
catboy
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 3268
Joined: Fri Jan 19, 2007 10:00 am
Location: Izmir
Contact:

Post by catboy »

İyi giyimli beyefendi Edebi Kürsü'ye doğru ilerledi. Halk onu tanıyordu uzun zamandır, o Kedioğlan'dı ama o buralara uğramazdı, halkın arasına karışmak yerine sarayında miyavlardı sadece. Ehh, iki yeni arkadaş halkın arasından seçilmiş ve saraya giriş yapmış, o da buraya tebriğe geldi herhalde diye düşündü millet. Başka düşünecek pek bir şey de bulamamışlarıd belli ki.

"Klavyeüstü RYO bölümünde ne güzel gerine gerine yatıyordum, birini gönderdiler, adı Alenthas'mış sanırım. Bu komployu uygulayanlar tek tek listesini gazetelere yollayacağım elbette, gazetelerin arka sayfalarında yer alan en güzel bebek resimleri diye bir köşe vardır. Orada mavi gözlü bir bebek arayın, mazi gözlü bebeğin baktığın yöne doğru ilerleyin. İşte orada bir yeşil bir ışık fark edeceksiniz, ışığa doğru bir büyüteç tutun, bu yeni teknoloji gizli bir iletişim şekli olacak aramızda. Bana tüm istihbaratları büyüteç yardımıyla iletebilirsiniz..."

"Size Nostalji adı altında zaten tanıdığınız arkadaşlarınızı tekrardan tanıtmadım mı? Size son anda iptal edilmiş olan bir öykü yarışması yapmadım mı? Size başları oldukça düzgün giden ama ortasında bir acayiplikler olan ve sonu bir türlü gelmeyen ortak öyküler hazırlamadım mı? Size başka neler yapmadım, evet size yapılamayacak olan en kötü şekilde sizi sarayda temsil ettim. Ben burada 7 gün 24 saat ter içinde, köpekler arkamda, tavşanlar önde, sırf size iyi bir hizmette bulunmak için koşturuyorum. Sonuç ne mi? Hala buradayım, burada olacağım. Alenthas varsa ben de varım, severim onu, o da beni sever, ben de onu severim, o beni sevmeye ben onu sevmeye devam ettiğim halde devam eder, bu bir mucizedir orası ayrı, ama buraya okumanız bile vakit kaybı idi, bu da bir kedi şakasıydıı ha ha ha ..."

Illyra'ya dönmesi sadece bir fiik kuralının düzgünce işlemesinden ibaretti, yoksa o buradan ışınlanmayı düşünüyordu. Ona sol elini sağ elindne önce uzattı. Maksat tokalaşma idi, o da: "Sarayda görüşeceğiz, elbet prenses. Asillerin arasında, halkın önünde, olmadı msnde, o da olmadı steamde, görüşeceğiz. Sizi kutlarım, başarı hobiniz, heves kulağınızda küpe olsun." demesiyle beyaz renkli bir "helikopter"e binmesi bir oldu: "Beni Ocakbaşı'na geri götürün, burası çok tozluymuş, 3 ay buraya uğrayamam artık."
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

Sağ olasın canım ciğerim :D

Neyse :P

Tebrikler Illyra!
Image
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113
Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood

Post by Illyra »

sağol canım bende seni tebrik ederim.
Image
Darktimes
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 809
Joined: Wed Aug 02, 2006 10:00 am
Location: istanbul

Post by Darktimes »

Tebrik ediyorum yeni moderatörümüzü :)
Ultima bırakılmaz, ara verilir ;)
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113
Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood

Post by Illyra »

Teşekkürler Darktimes :)
Image
fmc
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 309
Joined: Wed Sep 30, 2009 10:00 am
Location: antalya

Post by fmc »

hayırlı olsun efem. başarılar.
Zaman, kayan bir yıldız. Atmosfer ise; ben..
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113
Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood

Post by Illyra »

Teşekkürler fmc :)
Image
catboy
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 3268
Joined: Fri Jan 19, 2007 10:00 am
Location: Izmir
Contact:

Post by catboy »

hayırlı olsun yeni moderatörümüz :)
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113
Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood

Post by Illyra »

tebriklerden başım döndü :D sağol catboy :)
Image
Firble
Forum Yöneticisi
Posts: 6496
Joined: Fri Mar 12, 2004 10:00 am

Post by Firble »

Frpworld frpworld olali boyle sevilen moderator gormedi yahu... Vallahi Sarayda da yazmistim ama buraya da yazayim kiskandim. Ben de tebrik ederim Illyra...
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Post Reply