Ben de kendi gittigim filmi yazayim dedim.
Eh Fredy benim lise yillarimin bir ekolu... Bogus belki bir parca bilir, arkadaslarimla izler sonra da hic korkmadik kahkahalarla gulduk seyrederken diye sohbet ederdik ki, bence herkes cok korkardi..
Cok berbat sahneler olmakla birlikte ayni zamanda senaryo anlaminda cok yaratici bir filmdi. Fredy karakterini her boyutu, annesi, ailesi, cocuklugu dahil her boyutu ile inceliyordu.
Yeni filme gelince... Oncelikle sahneler cok daha hafif... Yani Fredy biraz daha insafli bu yeni filmde... Bu iyi olmus... Cogunlukla tek basima kaldigim icin cok korkmak istemiyordum acikcasi, ama boylesine genclik bir ekolumun yeni filmi cikinca da gitmeden edememistim.
Ikincisi yeni bir Fredy karakteri var. Yani eskisi ile baglanti kurmamislar. Yani bunun ayrintisina girmeyeyim.
Sahneler her seye ragmen yaratici idi.. Modern teknikleri kullanmislar... Hani bir parca Halka ( Ring ) daki Japon filmlerini andiran ogeleri almislar diyebilirim. Ama eski 80lerin tarzini yansitan Freddy filmlerini de insan biraz ozluyor...
Neyse bu defa uyuma sorunu cekmedim filmi izledikten sonra.. : ) ) )
Fredy nin Yeni Filmi
Fredy nin Yeni Filmi
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>