World of Warcraft Cataclysm'de buluşalım!
şu an wow yüklemekteyim. sanırım 30 gün beleş. sonra 10 günde free trial var etti 40. bu kırk günde iyice sarmam lazım 
arkım var bi tane kanki o horde... benide oraya çekmek istiyo. ama rogue olmak istiyorum. sizce ork mu olayın undead mi? yada başka bişey mi?
arkım var bi tane kanki o horde... benide oraya çekmek istiyo. ama rogue olmak istiyorum. sizce ork mu olayın undead mi? yada başka bişey mi?
Zaman, kayan bir yıldız. Atmosfer ise; ben..
free trial ile 40 gün etmiyor, canını sıkmak istemem ama o free trialı kendi hesabına aktaramazsın, ayrı bir hesap açıyorsun 20 gün deniyorsun sonra beğendiysen satın alıyorsun gibi düşün. Yoksa bende de her ek paket için verilen free triallar ile bir ayım daha cepte olurdufmc wrote:şu an wow yüklemekteyim. sanırım 30 gün beleş. sonra 10 günde free trial var etti 40. bu kırk günde iyice sarmam lazım
arkım var bi tane kanki o horde... benide oraya çekmek istiyo. ama rogue olmak istiyorum. sizce ork mu olayın undead mi? yada başka bişey mi?
-
Artemis Entreri
- Kullanıcı

- Posts: 1521
- Joined: Tue Jun 14, 2005 10:00 am
- Location: İstanbul
- Contact:
Yo ben ilk defa başladığımda 30 gün beleş oynadım, 10 gün de trial da yanında geliyordu ama onu kendi hesabına aktaramıyorsun. Guest pass diye geçiyor zaten o.Artemis Entreri wrote:İlk defa başlayanlar fmcnin anlattığı gibi 40 gün beleş oynayabiliyor. En azından benim zamanımda öyleydi. Tabi her expansion çıktığında bu geçerli değil. Tek sefere mahsus.
Ekleme: Sanırım ne demek istediğnizi anladım, önce trialı kullanarak hesap açıyorsunuz 10 gün orada geliyor, sonra da oyunu satın aldığınız için bir ay bedava geliyor. Ama trial hesabında yani 10 günlük oyununuza bayağı sınırla karşılaşıyorsunuz, parti kuramıyorsunuz, chat ekranının nimelerinden faydalanamıyorsunuz. Yani bana pek hitap etmiyor, ben sınırsız adamım.
İlk önce trial accountumuzu açıyoruz. Açıktan sonra account menagemente girip önceden hazırlanmış CD-Keylerimizi güzelce serpiştiriyoruz. WoW, TBC, WotLK CD-Keylerini girdikten sonra oyunumuzun çeşit çeşit baharatları olmuş oluyor. Son olarak yemeği fırına veriyoruz ve kırk gün kırk gece kolukomşu hep beraber yiyoruz 
Hadi yiyin gari!Alenthas wrote:İlk önce trial accountumuzu açıyoruz. Açıktan sonra account menagemente girip önceden hazırlanmış CD-Keylerimizi güzelce serpiştiriyoruz. WoW, TBC, WotLK CD-Keylerini girdikten sonra oyunumuzun çeşit çeşit baharatları olmuş oluyor. Son olarak yemeği fırına veriyoruz ve kırk gün kırk gece kolukomşu hep beraber yiyoruz
Forumlara kısa göz gezdirdim ve açılan başlıklara göre Vindication Battlegroup'unun en iyi PvP şeysi olduğunu gördüm.
http://forums.wow-europe.com/thread.htm ... 2645&sid=1
Diğer bütün başlıklarda QQ'dan başka bir şey yok. Bu serverlardan biri olsun bence
Errr... Karazhan var içinde..? Kafam karıştı. Böyle olmaması lazımdı
Yarın daha detaylı bakacağım.
Edit: İnanamıyorum, ben oyunu bıraktıktan sonra mı PvP düzeldi? İntihar ederim
http://forums.wow-europe.com/thread.htm ... 2645&sid=1
Diğer bütün başlıklarda QQ'dan başka bir şey yok. Bu serverlardan biri olsun bence
Errr... Karazhan var içinde..? Kafam karıştı. Böyle olmaması lazımdı
Edit: İnanamıyorum, ben oyunu bıraktıktan sonra mı PvP düzeldi? İntihar ederim



