World of Warcraft Cataclysm'de buluşalım!

Mucit Gnomların hayal makineleri, pc, konsol oyunları hakkında her sey..
SacoKhan
Forum Yöneticisi
Posts: 2585
Joined: Thu Mar 10, 2005 10:00 am
Location: Yalnızlığın hüküm sürdüğü yerden

Post by SacoKhan »

Lütfen goblinlere laf yok. Warcraft evrenindeki en azimli ırk...
And i still wonder if you ever wonder the same!...
Efla
Site Admin
Site Admin
Posts: 3913
Joined: Sat Apr 10, 2004 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Post by Efla »

SacoKhan wrote:Lütfen goblinlere laf yok. Warcraft evrenindeki en azimli ırk...
çook çirkinler. Gnomelardan hazzetmezdim goblinler daha fena olacak Sesleri de kötü zaten. Ortalığı havaya uçurup dururlar artık =)
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

Ben en çok goblinlerin /joke'larını merak ediyorum :)
Image
CLiCKs
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1392
Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by CLiCKs »

Ben oyunun goblin/rogue akınına uğrayacağını düşünüyorum. :D
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

goblin rogue bana çok çekici gelmedi ya :)
ama goblin shaman kesin yapcam yani.
Image
fmc
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 309
Joined: Wed Sep 30, 2009 10:00 am
Location: antalya

Post by fmc »

şu an wow yüklemekteyim. sanırım 30 gün beleş. sonra 10 günde free trial var etti 40. bu kırk günde iyice sarmam lazım :D
arkım var bi tane kanki o horde... benide oraya çekmek istiyo. ama rogue olmak istiyorum. sizce ork mu olayın undead mi? yada başka bişey mi?
Zaman, kayan bir yıldız. Atmosfer ise; ben..
catboy
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 3268
Joined: Fri Jan 19, 2007 10:00 am
Location: Izmir
Contact:

Post by catboy »

fmc wrote:şu an wow yüklemekteyim. sanırım 30 gün beleş. sonra 10 günde free trial var etti 40. bu kırk günde iyice sarmam lazım :D
arkım var bi tane kanki o horde... benide oraya çekmek istiyo. ama rogue olmak istiyorum. sizce ork mu olayın undead mi? yada başka bişey mi?
free trial ile 40 gün etmiyor, canını sıkmak istemem ama o free trialı kendi hesabına aktaramazsın, ayrı bir hesap açıyorsun 20 gün deniyorsun sonra beğendiysen satın alıyorsun gibi düşün. Yoksa bende de her ek paket için verilen free triallar ile bir ayım daha cepte olurdu :D
Artemis Entreri
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1521
Joined: Tue Jun 14, 2005 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:

Post by Artemis Entreri »

İlk defa başlayanlar fmcnin anlattığı gibi 40 gün beleş oynayabiliyor. En azından benim zamanımda öyleydi. Tabi her expansion çıktığında bu geçerli değil. Tek sefere mahsus.
Been there. Seen that. Got the scars.
catboy
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 3268
Joined: Fri Jan 19, 2007 10:00 am
Location: Izmir
Contact:

Post by catboy »

Artemis Entreri wrote:İlk defa başlayanlar fmcnin anlattığı gibi 40 gün beleş oynayabiliyor. En azından benim zamanımda öyleydi. Tabi her expansion çıktığında bu geçerli değil. Tek sefere mahsus.
Yo ben ilk defa başladığımda 30 gün beleş oynadım, 10 gün de trial da yanında geliyordu ama onu kendi hesabına aktaramıyorsun. Guest pass diye geçiyor zaten o.

Ekleme: Sanırım ne demek istediğnizi anladım, önce trialı kullanarak hesap açıyorsunuz 10 gün orada geliyor, sonra da oyunu satın aldığınız için bir ay bedava geliyor. Ama trial hesabında yani 10 günlük oyununuza bayağı sınırla karşılaşıyorsunuz, parti kuramıyorsunuz, chat ekranının nimelerinden faydalanamıyorsunuz. Yani bana pek hitap etmiyor, ben sınırsız adamım. :D
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

İlk önce trial accountumuzu açıyoruz. Açıktan sonra account menagemente girip önceden hazırlanmış CD-Keylerimizi güzelce serpiştiriyoruz. WoW, TBC, WotLK CD-Keylerini girdikten sonra oyunumuzun çeşit çeşit baharatları olmuş oluyor. Son olarak yemeği fırına veriyoruz ve kırk gün kırk gece kolukomşu hep beraber yiyoruz :)
Image
catboy
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 3268
Joined: Fri Jan 19, 2007 10:00 am
Location: Izmir
Contact:

Post by catboy »

Alenthas wrote:İlk önce trial accountumuzu açıyoruz. Açıktan sonra account menagemente girip önceden hazırlanmış CD-Keylerimizi güzelce serpiştiriyoruz. WoW, TBC, WotLK CD-Keylerini girdikten sonra oyunumuzun çeşit çeşit baharatları olmuş oluyor. Son olarak yemeği fırına veriyoruz ve kırk gün kırk gece kolukomşu hep beraber yiyoruz :)
Hadi yiyin gari! :D
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

Forumlara kısa göz gezdirdim ve açılan başlıklara göre Vindication Battlegroup'unun en iyi PvP şeysi olduğunu gördüm.

http://forums.wow-europe.com/thread.htm ... 2645&sid=1

Diğer bütün başlıklarda QQ'dan başka bir şey yok. Bu serverlardan biri olsun bence :)

Errr... Karazhan var içinde..? Kafam karıştı. Böyle olmaması lazımdı :D Yarın daha detaylı bakacağım.

Edit: İnanamıyorum, ben oyunu bıraktıktan sonra mı PvP düzeldi? İntihar ederim :D
Image
fmc
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 309
Joined: Wed Sep 30, 2009 10:00 am
Location: antalya

Post by fmc »

ooo desene 40 gün efsanesi gerçekmiş :)
Zaman, kayan bir yıldız. Atmosfer ise; ben..
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Alenthas wrote:Edit: İnanamıyorum, ben oyunu bıraktıktan sonra mı PvP düzeldi? İntihar ederim :D
PvP ne demek?

.
catboy
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 3268
Joined: Fri Jan 19, 2007 10:00 am
Location: Izmir
Contact:

Post by catboy »

dwaxer wrote:
Alenthas wrote:Edit: İnanamıyorum, ben oyunu bıraktıktan sonra mı PvP düzeldi? İntihar ederim :D
PvP ne demek?

.
Player Versus Player. :)
Post Reply