World of Warcraft Cataclysm'de buluşalım!

Mucit Gnomların hayal makineleri, pc, konsol oyunları hakkında her sey..
SacoKhan
Forum Yöneticisi
Posts: 2585
Joined: Thu Mar 10, 2005 10:00 am
Location: Yalnızlığın hüküm sürdüğü yerden

Post by SacoKhan »

Efla wrote:
SacoKhan wrote:Lütfen goblinlere laf yok. Warcraft evrenindeki en azimli ırk...
çook çirkinler. Gnomelardan hazzetmezdim goblinler daha fena olacak Sesleri de kötü zaten. Ortalığı havaya uçurup dururlar artık =)
Tamam gnomelar öyle zaten ben de sevmem, ama o kadar küçük ve zeki olmayı(aynı zamanda sevimli de değiller, bu da bir artıdır) bir tek goblinler hakediyor bence
And i still wonder if you ever wonder the same!...
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

http://forums.wow-europe.com/thread.htm ... 2659&sid=1

Lord_Feanor'la da konuştum, blackout battlegroup'unu tavsiye etti. Forumlara biraz baktım gayet iyi görünüyor. BG'de horde için queue uzunmuş ama sorun olmaz diye düşünüyorum. Feanor Zenedar'da ally olarak oynuyormuş ama kimse ally olmak istemez sanırım? Bunlardan herhangi biri uygundur. Tabii ekonomisi, guildler falan çok önemli olduğu için artık hangisi bu açılardan iyiyse onu seçeceğiz. Fikri olan?

Agamaggan - PvP
Aggramar - Normal
Al'Akir - PvP
Arathor - Normal
Aszune - Normal
Azjol-Nerub - Normal
Bladefist " PvP
Bloodhoof - Normal
Bloodscalp - PvP
Burning Blade - PvP
Doomhammer - Normal
Draenor - Normal
Dragonblight - Normal
Emerald Dream - Normal
Sunstrider - PvP
Twilight's Hammer - PvP
Warsong - PvP
Zenedar - PvP
Image
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

PvP ile normalin ne farkı var?
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

wow'da pvp'nizi açmadıkça karşı tarafın oyuncuları size saldıramazlar. pvp'nizi açmanın yolları aşağıdadır.

1- Pvp'si açık birisine saldırmak.
2- Pvp'si açık bir dostunuzu iyileştirmek, bufflamak, diriltmek.
3- Contested, Combat ve ya Enemy Territory'e girmek.

* Normal Serverlarda Contested Territory yoktur. Sadece Normal, Combat, Friendly (kendi bölgeniz yani) ve Enemy Territory vardır.

* Pvp Serverlarında başlangıç (ilk 20 seviye) bölgeleri Friendlydir (yani karşı faction için enemy). Onun dışındaki yerler ise ya contesteddır ya da Combat.

Dolayısıyla pvp serverlarında 20. leveldan sonra seviye atlamak için contested bölgelere girmeniz gerekir. Bu da karşı tarafa yem olma ihtimalinizi doğurur :).

Pvp server'ının güzel yanı, istediğiniz zaman pvp yapabilmenizdir. Karşı taraf size her zaman saldırma şansına sahip olduğu için her zaman tetikte olmalısınız. Bu da adrenalin katsayınızın artmasına neden olur. Kötü yani ise istemeseniz bile pvp yapmak zorunda kalmanızdır. Ayrıca özellikle level ve sayı olarak oluşan dengesizlik sonucu karşı tarafın oyuncuları tarafından kolayca öldürülme gibi bir sıkıntıyla da karşı karşıyasınız.

Normal server'ının güzel yanı istemedikçe karşı taraf size saldıramaz, rahat rahat oynarsınız. Kötü yanı ise bu sefer siz birilerine sataşmak isterseniz bunu yapamazsınız. Ayrıca maden vs ararken karşı tarafı öldürüp madeni alma keyfini tadamazsınız :)

Ben Normal tercih ederim açıkçası. Ã?ünkü battleground, arena gibi seçeneklerle pvp yapılabiliyor her tür serverda.
Image
Illyra
Forum Yöneticisi
Posts: 2113
Joined: Tue Jan 25, 2005 10:00 am
Location: Duskwood

Post by Illyra »

Bence de PvP serverında oynamayalım. Ayrıca neden herkes horde olmak istesin, belki aramızda ally sevenler var :-P taraf için bence oy verelim, çoğunluğun kararı neyse ona göre PvP / PvE ve Ally / Horde'a karar verelim.
Image
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

Draenor güzele benziyor.
Image
catboy
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 3268
Joined: Fri Jan 19, 2007 10:00 am
Location: Izmir
Contact:

Post by catboy »

wowa geri döndüm :)
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

Ben yarın skype kullanarak Account & Billing'i aramayı düşünüyorum. Hala cevap gelmedi mailime... :mad:
Image
catboy
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 3268
Joined: Fri Jan 19, 2007 10:00 am
Location: Izmir
Contact:

Post by catboy »

PvP neyse de ben Normal ile Rp serverı arasındaki farkı anlayamadım. Ne farkı var?

Ekleme: Araştırdım tek farkı Rp serverlarında kaakterine isim verirken daha dikkatli olmalıymışsın, yani Catboy7402 diye bir isim takmana izin verilmiyormuş. Böyle fantastik diyarlara uygun bir adın olacakmış.
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

catboy wrote:PvP neyse de ben Normal ile Rp serverı arasındaki farkı anlayamadım. Ne farkı var?

Ekleme: Araştırdım tek farkı Rp serverlarında kaakterine isim verirken daha dikkatli olmalıymışsın, yani Catboy7402 diye bir isim takmana izin verilmiyormuş. Böyle fantastik diyarlara uygun bir adın olacakmış.
Sadece o değil aynı zamanda Role play yapman gerekiyor.
Image
catboy
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 3268
Joined: Fri Jan 19, 2007 10:00 am
Location: Izmir
Contact:

Post by catboy »

Kimse de roleplaying yapmıyor ama :D Ben orada bir karakter açtım, herkes normal bildiğin wow oynuyor. Sadece o serverlarda acayip isimde bir karakter açamıyorsun, denedim kabul etmiyor ama oyunda da karşmıyor kimse, zaten kimse de rolelaying serverı rp yapayım demiyor. :)
SacoKhan
Forum Yöneticisi
Posts: 2585
Joined: Thu Mar 10, 2005 10:00 am
Location: Yalnızlığın hüküm sürdüğü yerden

Post by SacoKhan »

4-5 sene önce öyle değildi, çok güzel rp serverları vardı. Anılarımdan aklımda kalan bir şey; mesela arada bir savaşlara çıkardık guild olarak, başka bir guildla belirli yerlerde karşılaşıp savaşırdık ama öyle hurraaa diye yani. Taktik falan uygulamak değildi amaç, herkes birbirine taunt falan atar, hareket çekerdi sonra herkes şarja kalkardı. Oturup ateşin başında muhabbet ederdik, dungeonun ortasında da yapardık bunu şunu nasıl zor kestik, bu herif ne kadar kalleşmiş gidip öldürelim (boss hakkında) falan derdik. Zevkliydi kısacası ama o hava kısa sürede yok oldu.
And i still wonder if you ever wonder the same!...
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

Düşük levellarda roleplay yapılmayabilir, doğrudur. Ama yüksek levellarda roleplay yapmak zorunda herkes. Yoksa rapor ediliyorlar. RP yapmayacaksan niye RP serverına girersin o da ayrı bi konu tabii.
Image
catboy
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 3268
Joined: Fri Jan 19, 2007 10:00 am
Location: Izmir
Contact:

Post by catboy »

Alenthas wrote:Düşük levellarda roleplay yapılmayabilir, doğrudur. Ama yüksek levellarda roleplay yapmak zorunda herkes. Yoksa rapor ediliyorlar. RP yapmayacaksan niye RP serverına girersin o da ayrı bi konu tabii.
Rapor edilme konusu bir efsaneymiş sadece sanırım :D eh rp yapmayacaksan niye rp serverına girersin sorusunun da cevabı: merak!
Androner
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 808
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by Androner »

rp serverları da rp ve rp-pvp diye ayrılıyor. daha önceden bahsettiğim territory farkı işte.

wowda rp mi yapılır ya. :)

rp server'ın farkı adına dikkat etcen, bi de ortadan rp ile alakasız şeyler yazmıcan o kadar. yoksa general chat trade vsvs rahatsın. istediğin kadar whisp falan at rahat yani.
Image
Post Reply