kafalar iyice karışcak şimdi. ben mesela orda lootlanan paranın oyuncudan eksildiğini zannetmiyorum.
World of Warcraft Cataclysm'de buluşalım!
ya lvl 7 oldum 8 arifesindeyim 2 günde ama sinir oldum questlerde bi ölüyorum ordan kurtulayım diye 20 kez ölüp diriliyorum.
bu arada melek dedi ki bana "Sen büyük bir savaşçısın. Bu yüzden seni 10 lvl'a kadar cezasız dirilteceğim". eee be adam önce bi konuş melekle ne dirilip dirilip humanların arasından kaçarsın
bu arada melek dedi ki bana "Sen büyük bir savaşçısın. Bu yüzden seni 10 lvl'a kadar cezasız dirilteceğim". eee be adam önce bi konuş melekle ne dirilip dirilip humanların arasından kaçarsın
Zaman, kayan bir yıldız. Atmosfer ise; ben..
-
Lord_Feanor
- Kullanıcı

- Posts: 628
- Joined: Mon Jun 11, 2007 10:00 am
- Location: Miklagaard
o nasıl oluyor lan!?Alenthas wrote:Ben eksiliyor zannedip paramı bankaya koyuyordum bazen
Ne kanun, ne sevgi, ne de çatılmış kılıçlar
Dehşet, yaralar, felaketin kendisi bile olsa
Koruyamayacaktır Fëanor ve Fëanor'un soyundan
Saklayan, kendine alan, ellerinde tutan,
Bulan ya da kaçıran kişiyi, bir Silm
Dehşet, yaralar, felaketin kendisi bile olsa
Koruyamayacaktır Fëanor ve Fëanor'un soyundan
Saklayan, kendine alan, ellerinde tutan,
Bulan ya da kaçıran kişiyi, bir Silm
Wildhammer serverında gnome mage karakterim (ismi de Laydronk he he he) ile yeni bir maceraya başlayacaktım, Illyra'nın guild'ine de katılmıştım, bana yardımcı olacaktı onun 80 seviyelik human mage karakterinin hizmetkarı olacaktım ama olamadım, çünkü Illyra'nın yakın zamanda bilgisayarı bozulmuş, ben de tek başıma oynamak istemediğimden öylece kaldı karakterim.
Güya yazın başında Alenthas ile başlayacaktık, onun yüzünden yine para yatırmaya başlamıştım ve mayıstan beridir 4 aydır para gidiyor wowa kredi kartından ve toplamda 5 gün oynamamışımdır. Ahh Alenthas aaah....
Güya yazın başında Alenthas ile başlayacaktık, onun yüzünden yine para yatırmaya başlamıştım ve mayıstan beridir 4 aydır para gidiyor wowa kredi kartından ve toplamda 5 gün oynamamışımdır. Ahh Alenthas aaah....
Valla benim hatam değil!catboy wrote:Wildhammer serverında gnome mage karakterim (ismi de Laydronk he he he) ile yeni bir maceraya başlayacaktım, Illyra'nın guild'ine de katılmıştım, bana yardımcı olacaktı onun 80 seviyelik human mage karakterinin hizmetkarı olacaktım ama olamadım, çünkü Illyra'nın yakın zamanda bilgisayarı bozulmuş, ben de tek başıma oynamak istemediğimden öylece kaldı karakterim.
Güya yazın başında Alenthas ile başlayacaktık, onun yüzünden yine para yatırmaya başlamıştım ve mayıstan beridir 4 aydır para gidiyor wowa kredi kartından ve toplamda 5 gün oynamamışımdır. Ahh Alenthas aaah....



