Öizdiklerimiz....

Başka hiçbir yere uymadı dediğiniz mesajlar için.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Öizdiklerimiz....

Post by Aegron Linwelin »

Can sıkıntısından çizdim az önce koyayım dedim. Böyle arada eser çizerim (güzel çizemem ama olsun)

Image
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Image
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
Artemis Entreri
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1521
Joined: Tue Jun 14, 2005 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:

Post by Artemis Entreri »

Hehe, bilerek mi yaptın bilmiyorum ama 2. esprinin neredeyse aynısı Erdil Yaşaroğlu tarafından karikatürize edilmişti önceden.
Been there. Seen that. Got the scars.
Firble
Forum Yöneticisi
Posts: 6496
Joined: Fri Mar 12, 2004 10:00 am

Post by Firble »

Aegron kızmayacağını umarak çizdiklerimiz olarak değiştirdim başlığı... Sonuçta başlık bu tarz amatör çizimlerin paylaşıldığı bir başlık olursa güzel olur diye düşündüm.
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Possessed
Site Çizeri
Posts: 958
Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
Contact:

Post by Possessed »

Haha iyiymiş :D

Bir ara Resim Galerisi'ni toparlayıp tekrardan canlandırma hayallerimiz vardı.. :(
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
Firble
Forum Yöneticisi
Posts: 6496
Joined: Fri Mar 12, 2004 10:00 am

Post by Firble »

Eh Possesed yeni yetenekli gençlerimiz var işte... Gerçi Aegron u ben ansiklopedi için de isteyebilirim senden...
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Firble wrote:Eh Possesed yeni yetenekli gençlerimiz var işte... Gerçi Aegron u ben ansiklopedi için de isteyebilirim senden...
Ahahaha :D
Yetişebilir miyim bilemiyorum düşünmem lazım :-P
Tama kızmayın ufak bi havalanma ve anında eski hale dönüş oldu.

Erdilin çizdiğinden görmüştüm ama ondan daha farklıydı. Kadın seviyordu kaç yaşında diyordu 173 diyordu azrail kadın ne diyordu o da kıyamadım diyordu.
Ohaa!! ezberlemişim haberim yok :D
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Possessed wrote:Haha iyiymiş :D

Bir ara Resim Galerisi'ni toparlayıp tekrardan canlandırma hayallerimiz vardı.. :(
Teşekkür ettim...
O hayal devam etsin hala
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
Efla
Site Admin
Site Admin
Posts: 3913
Joined: Sat Apr 10, 2004 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Post by Efla »

Komik olmuşlar eline sağlık :D
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
Possessed
Site Çizeri
Posts: 958
Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
Contact:

Post by Possessed »

Firble wrote:Eh Possesed yeni yetenekli gençlerimiz var işte... Gerçi Aegron u ben ansiklopedi için de isteyebilirim senden...
Haha "Yeteneksizsiniz FRPworld"ü mü düzenlesek!

Ansiklopedi dedin de aklıma geldi. En azından eskiz olarak resimlemeye başlayalım diyorduk kaldı o iş :( Bu arada ansiklopedi maddeleri vikipedi tarzı bir düzenleme yapılmadı değil mi? Bence emeğiniz boşa gitmesin, şöyle güzel bir formatta sitemizin demirbaşları arasına girsin ansiklopedimiz.

Aegron, galeri işini ben de devam ettirmek istiyorum. Bazı arkadaşlar eski galerilere ait resimlerin kendi ellerinde olduğunu söylemişti ama bir daha geri dönen olmadı. Hadi eskileri unutalım dersek aklıma sitedeki çizerlerin galeri açması geliyor. Ama onu da sizin talep etmeniz lazım, kimseye galeriye resim çiz diyemeyiz. Sanırım şu anki galeri sistemi canlanmaya müsait değil. Bilmiyorum, tartışma yeri burası değil, bir yerlerde başlığı vardı onun.

Düşündükçe iş çıkıyor sitede :D
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Ya aslında ufak ufak güzel çizimleri koyarak başlayabiliriz neden olmasın. Çizen varsa çizicek abi bu site benim babamın sitesi değil ama vakit geçiriyorsan biraz da emek vericen(ne oluyo la bana) :D
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
Dura
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 281
Joined: Tue Jan 27, 2004 10:00 am
Location: Derfas

Post by Dura »

Possessed wrote:...Bazı arkadaşlar eski galerilere ait resimlerin kendi ellerinde olduğunu söylemişti ama bir daha geri dönen olmadı. Hadi eskileri unutalım dersek aklıma sitedeki çizerlerin galeri açması geliyor...
kendi arşivimde bile birhayli yoğun fantastik içerikli resim mevcut.. yüzlerle ifade edebilirim.. herkesin kendine has arşivi vardır eminim bu işlerle uğraşanların.. ama sitenin resim galerisinde onları mı görmek istiyoruz gerçekten..?

FRPWORLD resim galerisinde, becerikli site müdavimleri tarafından çizilmiş ve halihazırda çizilmekte olan resimleri görmek daha makul gibi.. aynı buraya açılan başlıktaki gibi.. tamam buraya koyalım resimleri hatta ben de koyayım bi tane.. ortam güzelleşsin.. aşağıdaki resmi yapalı epey oluyor.. yeni değil yani, kandırmış gibi olmayayım sizi =)

Image

ama galeride toplanırsa bunlar bence daha güzel..
fantastik içerikli resim çok..
güzel olanı bu siteye malolmuş, buranın üretimi olması..

öyle değil mi azizim albırt..?
Aurë entuluva...!!
Efla
Site Admin
Site Admin
Posts: 3913
Joined: Sat Apr 10, 2004 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Post by Efla »

Possesed beğendiğin bir galeri sistemi var mı kullandığın. Frpworlde bunu kullansak ya falan dediğin. Ya da possesed şart değil başkaları için de geçerli bu.

şimdi siteye entegre etme halihazırdaki kullanıcılarla ilişkilendirmek ayrı hikaye...

Ama ayrıca bir galeri kurabiliriz Php-nuke modülü olmak zorunda değil. Yorumları da fruma yazarız. Olmaz mı?
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
Firble
Forum Yöneticisi
Posts: 6496
Joined: Fri Mar 12, 2004 10:00 am

Post by Firble »

Arkadaşlar vallahi Yeteneksizsiniz adına hiç ısınamamışımdır. Yani sonuçta iki anlamlı bir kelime ya da kelime dizisi, ve ikinci anlamı da hoş bir anlam değil. Zaten asıl anlam oyunu da birinci anlam ve ikinci anlamın zıtlığından çıkıyordu galiba...

Bu arada Ansiklopedi için Yeminer başlık açmıştı. Sol taraftaki Diyar Ansikopedisi başlığı.... Aha bu da bağlantısı http://frpworld.com/modules.php?name=Encyclopedia Bu arada bir defa bağlantıya girdiğiniz zaman fantastik ansiklopediye girmek gerekiyor, aslında orası fantastik edebiyat olsa daha iyi olurmuş... Ama güzel bir başlık... Bu arada orada 72 madde eklenmiş sanırım. Geri kalanlarını ben en sonunda eklerim.

Ansiklopediye resim çizerseniz elbette çok sevinirim. Ama bence site ile ilgileneceğiniz vakit çok düştüğünde hiç olmazsa iyi kötü konsantre olunacak bir ana iş belirlemek daha doğru. şu bir buçuk yıl boyunca benim için ana iş ansiklopedi idi.

Çizerlerimiz için de belki öncelikle galeriyi geliştirme planı yapmak ve belli hedefler belirlemiş böyle bir planı gerçekleştirmeye çalışmak daha doğru olur.

Yani plan elbette esneyebilir. Ben ansiklopedide bir yıl dedim, bir buçuk yıl sonra bitirmiş olacağımı umuyorum, bir şeyler ters gitmezse... Ama en azından ilerleyen bir plan, kimi zaman yaptığınız şeye ilgi olmasa bile insanı tek başına motive edebiliyor.

Açıkçası frpworld de sanatın her türlüsünü görmek beni sevindiriyor. Resim galerisi de benim en çok hoşuma giden yerlerden birisi. Bir defa canlandığında belki galeri ile diğer bölümlerin arasında bağlantı da kurulabilir.
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Firble
Forum Yöneticisi
Posts: 6496
Joined: Fri Mar 12, 2004 10:00 am

Post by Firble »

Duranın resmini de sevdim bu arada.. İlk aklıma gelen Bir çiçek gibi duruyor ama bu bir çiçek resmi değil, düşüncesi oldu. : ) )
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Post Reply