Efla wrote:Possesed beğendiğin bir galeri sistemi var mı kullandığın.
Maalesef Efla, hiç bilmiyorum öyle şeyleri. Ama hayalimdeki sistem; kendi hesabımla galeri bölümüne giriş yapıp kendi galerimi düzenleyebilmem ve yorumların forum sisteminde olması. şu anki yorumlar çok basık duruyor, bakmak zor geliyor bana. Herkesin yorumu satır satır sıralanmış; forum gibi herkesin yorumu kutucuk içinde olsa, kendi avatarı görünse falan...
Bu tarz bir şey bulduğumuzda hemen atlayalım derim. Eğer sistemi değiştirebiliyorsak bu süper bir haber, yalnız maalesef bilmiyorum bu işleri. İnternetten bakayım edeyim desem ne aratacağımı bile bilmiyorum, hatta bakalım ya lafı açılmışken. Ne yazmalıyım Google'a ki bana kullanılabilir galeri sistemi bulsun?
---
Dura, çok hoş olmuş. Daha var mı böyle çalışmaların? Eğer galeri sistemini yenileyebilirsek açalım bir galeri sana da Herkese bir galeri!
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
Efla wrote:Possesed beğendiğin bir galeri sistemi var mı kullandığın.
Maalesef Efla, hiç bilmiyorum öyle şeyleri. Ama hayalimdeki sistem; kendi hesabımla galeri bölümüne giriş yapıp kendi galerimi düzenleyebilmem ve yorumların forum sisteminde olması. şu anki yorumlar çok basık duruyor, bakmak zor geliyor bana. Herkesin yorumu satır satır sıralanmış; forum gibi herkesin yorumu kutucuk içinde olsa, kendi avatarı görünse falan...
Bu tarz bir şey bulduğumuzda hemen atlayalım derim. Eğer sistemi değiştirebiliyorsak bu süper bir haber, yalnız maalesef bilmiyorum bu işleri. İnternetten bakayım edeyim desem ne aratacağımı bile bilmiyorum, hatta bakalım ya lafı açılmışken. Ne yazmalıyım Google'a ki bana kullanılabilir galeri sistemi bulsun?
Bu sayfada server side olanlara bakacaksınız diğerleri masaüstü uygulaması.
Kriterler:
*Teknoloji olarak php,mysqlde sorun çıkarmaz bizim sunucu diye tahmin ediyorum
*mümkünse ücretsiz olsun/ GPL olanların tamamı ücretsiz.
*Flashlı olanlardan olmasın
-----------------------
Bu arada Alenthas eline sağlık güzel olmuş.
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
Guzel olmus ilk basta yuzu hic fark etmedim sadece eli fark ettim, sanki el ile yuz ayni insnain parcalari degilmis gibi duruyor.
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Oh be, ne zamandır Alenthas ne zaman katılacak bu başlağa diyordum.
Possesed gibi, adı yürümüş bir çizerimiz var; evet; ama Alenthas da genç, yetenekli ve potansiyeli var fazlasıyla! Ona da destek çıkalım! Yürü be Kirasözleşmeleri!
Lydronk wrote:Possesed gibi, adı yürümüş bir çizerimiz var; evet; ama Alenthas da genç, yetenekli ve potansiyeli var fazlasıyla! Ona da destek çıkalım! Yürü be Kirasözleşmeleri!
Eyvallah ciğerim Bunun yanı sıra devrimk da var, o da çok güzel çiziyor, onu unutmamak lazım.
Bu sayfada server side olanlara bakacaksınız diğerleri masaüstü uygulaması.
Kriterler:
*Teknoloji olarak php,mysqlde sorun çıkarmaz bizim sunucu diye tahmin ediyorum
*mümkünse ücretsiz olsun/ GPL olanların tamamı ücretsiz.
*Flashlı olanlardan olmasın
Aha sağ ol Elfa. Bunları inceleyelim, umarım güzel bir şey buluruz.
Bu arada beğenileriniz için teşekkür ederim arkadaşlar; kendi çapımda uğraşıyorum, hoşunuza gidiyorsa ne mutlu bana! Ki aslında uzun zamandır bitmiş fantastik bir şey çizmediğim için güncelleme yapmıyorum. Benim isteğim, herkesin galeriye rahatça ulaşıp kendi resimlerini yükleyerek büyütmesi.
Alenthas, bence çok iyi olmuş. Eli iyi yapmışsın, zor bir pozisyon çünkü.
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
Hani bazen olur ya ressamın ya da heykeltraşın yaptığı hata aslında özellikle yapılmış gibi görünür. Eğer kafayı bilerek küçük çizmediysen bile bence kafanın küçük olması resme ayrı bir ilginçlik katmış...
Yani el ile kafa sanki olmaları gerekenden farklı boyutlarda gibi ve bu dikkat çekiyor.
Aslında Ankaraya uğrayanların bu tarzda ilginç bir sanat eseri görmek isterlerse Feza Gürsey Bilim Merkezinin önündeki heykeli görmesini tavsiye ederim. Burada insan vucudunun heykelini yapmışlar, ama hangi bölümü kontrol etmek için beynin ne kadarı kullanılıyorsa o bölümü o kadar büyük yapmışlar, sonuçta vucudunun her bölümü bilinenden daha farklı oranlarda garip ve ilginç bir heykel çıkmış ortaya...
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Firble wrote:Hani bazen olur ya ressamın ya da heykeltraşın yaptığı hata aslında özellikle yapılmış gibi görünür. Eğer kafayı bilerek küçük çizmediysen bile bence kafanın küçük olması resme ayrı bir ilginçlik katmış...
Yani el ile kafa sanki olmaları gerekenden farklı boyutlarda gibi ve bu dikkat çekiyor.
Aslında Ankaraya uğrayanların bu tarzda ilginç bir sanat eseri görmek isterlerse Feza Gürsey Bilim Merkezinin önündeki heykeli görmesini tavsiye ederim. Burada insan vucudunun heykelini yapmışlar, ama hangi bölümü kontrol etmek için beynin ne kadarı kullanılıyorsa o bölümü o kadar büyük yapmışlar, sonuçta vucudunun her bölümü bilinenden daha farklı oranlarda garip ve ilginç bir heykel çıkmış ortaya...
Creativity is allowing yourself to make mistakes. Art is knowing which ones to keep.
Yaratıcılık kendinize hata yapmak için izin vermektir, sanatsa hangilerini muhafaza etmek gerektiğini bilmektir
Scott Adams
O bakımdan firble'a katılıyorum. Sanatçının hatası bizim anladığımız anlamda hata sayılmaz =) Yeni ufuklara yeni tarzlara fırsat veriyor o yüzden.
şahsen her şeyi fotoğraf makinası gibi çizebilen birine çok yetenekli derim ama çok iyi sanatçı diyemem. Ã?ünkü istediğim bu olsaydı fotoğraf makinası kullanırdım =) Sanatta bir şekilde insnaın izi olmalı
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
Lydronk wrote:Diğerlerini de koy gönüllerin Kirasözleşmeleri!
Hıı, bak bunu yeni fark ettim. Sırf Kirasözleşmeleri dediğin için inadına koymazdım ama, hadi madem
Bu üzerinde çalıştığım bir romandaki karakterler. Küçük bir çocuğun bir roket aracılığıyla kendisini başka bir gezegende bulur. Burada insanlar mutludur, günde 4 saat çalışırlar ve günlerinin geri kalanını sanatsal faaliyetlerle geçirirler. Bütün iş de robotlara kalır.
Güzel fikir & çalışma Alenthas, ben de Machinarium'dan esinlenip bi robot çizmeye
yeltenmiştim ama tamamlamadım çünkü çok kötü olmuştu. Belki paylaşırım burada
Hadi bir tane de ben ekleyeyim.
Bodrum'da ailemin işlettiği pansiyon&restoran'ın terasına oturup fotoşort'ta yapmıştım
bu resmi, 2 sene önce yaz zamanlarıydı. Ã?nümdeki manzaraya bakarak çizdim denebilir.
Çizmekten çok fotoşort'un marifetleri de diyebiliriz tabi.
Çalışmamın ismi, kbıh yani, "Küçük Bir Işığın Hikayesi."